Márpedig általában szokott kelleni alátét, ha valaki többtányéros hajtómûvet alakít át egytányérosra úgy, hogy megtartja az eredeti lánckerékcsavarokat. Nekem legalábbis kellett, akár a középsõ, akár a nagytányér helyére tettem fel a lánckereket. (Elõbbi esetben régi, kopott nagytányérból kiflexelt darabokkal, utóbbiban lecsapott szélû 10-es alátétekkel pótoltam a szükséges hosszt az ellenkezõ oldalon.)
Akkor nem kell, ha valaki a tányér bemélyítését fordítja a csillag felé, valszeg így van a képeden is. De akkor mi biztosítja a központosságot?
szal en is 2mm-es alatetekkel fogom megoldani, es akkor a tanyer meg mindig tud tamazkodni (kb. 1mm-t) a csillagon, a rahato eroket elnyelve (de azert a csavarokban is bizom
) igy a lancvonal tavolsag (tanyer es racsni kozott) 3mm-re csokken, ami remelem eleg lesz
kerdesedre: a kozpontossagot a csavarok, pontosabban az anyak biztositjak
hisz a melyedesek nem ezt szolgaljak
nagybub!!! szerinted ezeket a lehetosegeket meg nem lottem el???
szal pali kj!!!! kossz a tippet, megis meg köll probalkoznom vele...