Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2581
Írta 2006. augusztus 24. - 09:24
http://soloszabi.blogspot.com
#2582
Írta 2006. augusztus 24. - 00:01
no ezt kifejthetnéd.
Nagyon kíváncsi vagy!
karbon a terv.
Race, no Rest!
#2583
Írta 2006. augusztus 23. - 11:29
Bocs, hogy belekotyogok, de a városi trekkingemen pont ilyen szükségmegoldás üzemel (eredetileg Quando kazettás trekking hátsó agy, most hézagolókkal láncvonal beállítva, egy lánckerékkel, láncfeszítõvel (mert sajnos ez egy ejtõpapucsos váz...). Elöl meg egy országúti hajtómû, 39/52-bõl csak a 39 felrakva.
Nem járok vele terepre, de városban semmi gond vele eddig.
Valóban jó pénzkímélõ megoldás, ha az embernek van egy bringája, amibõl ki kell indulnia, a teljes Alivio hátsó sor 4 pénz, ha jól emlékszem, ebbõl 3-4 lánckerék használható (de nem éri meg külön venni, mert úgy drágább...).
Az áttétel-cserélgetés is mûködhet, ha nem vagy túl kényes a láncvonalra, akár két kereket is fennhagyhatsz hátul, vagy ha elöl több tányérod van, akkor megfelelõen kihézagolva hármat is. A láncfeszítõ miatt pedig jó eséllyel ugyanaz a lánc menni fog mindegyikkel, ha nincs nagy különbség az áttételben.
Szerintem SS-t kipróbálni tökéletes, ha meg váltót akarsz késõbb (de miért is akarnál :-)), akkor a kerék jó lesz, csak a sort, láncot, és esetleg az elsõ lánctányér(ok)at kell cserélni.
Viszont egy tanács: ne kilences sorral próbáld, az drágább, és a hozzávaló lánc is vékonyabb (és drágább). 8-as pont jó, ahhoz lehet kapni szuper SS láncot is (KMC 610-es pl.) megfizethetõ áron.
Persze a tárcsás agynak ilyen viszonylatban sok értelme nincs, ne arra költsd a pénzt, inkább vegyél hajtómûbõl, agyból jobbat, és "érd be" a V-fékkel.
Szerintem vágj bele. Nem egy igazi elegáns SS megoldás, de ha jól értem, te nem is erre vágysz...
(has)pókemebrnél a pont! pontosan ilyen megoldást szeretnék én is. az tuti, hogy egyszerre csak egy lánckerék lessz fönnt.
Lor: az a baj, hogy ennél a bringánál az olcsóság lessz az elsõ szempont...azt az agyat ismerõseim használják, és semmi gondjuk nincs vele. tökéletesen mûködik.
#2584
Írta 2006. augusztus 23. - 09:18
Nem járok vele terepre, de városban semmi gond vele eddig.
Valóban jó pénzkímélõ megoldás, ha az embernek van egy bringája, amibõl ki kell indulnia, a teljes Alivio hátsó sor 4 pénz, ha jól emlékszem, ebbõl 3-4 lánckerék használható (de nem éri meg külön venni, mert úgy drágább...).
Az áttétel-cserélgetés is mûködhet, ha nem vagy túl kényes a láncvonalra, akár két kereket is fennhagyhatsz hátul, vagy ha elöl több tányérod van, akkor megfelelõen kihézagolva hármat is. A láncfeszítõ miatt pedig jó eséllyel ugyanaz a lánc menni fog mindegyikkel, ha nincs nagy különbség az áttételben.
Szerintem SS-t kipróbálni tökéletes, ha meg váltót akarsz késõbb (de miért is akarnál :-)), akkor a kerék jó lesz, csak a sort, láncot, és esetleg az elsõ lánctányér(ok)at kell cserélni.
Viszont egy tanács: ne kilences sorral próbáld, az drágább, és a hozzávaló lánc is vékonyabb (és drágább). 8-as pont jó, ahhoz lehet kapni szuper SS láncot is (KMC 610-es pl.) megfizethetõ áron.
Persze a tárcsás agynak ilyen viszonylatban sok értelme nincs, ne arra költsd a pénzt, inkább vegyél hajtómûbõl, agyból jobbat, és "érd be" a V-fékkel.
Szerintem vágj bele. Nem egy igazi elegáns SS megoldás, de ha jól értem, te nem is erre vágysz...
#2585
Írta 2006. augusztus 23. - 01:43
vennel 4eft-ert egy komplett hatso agyat ami minden bizonnyal fasza.
/amikor pl a 1-eft-os novatech es tarsaibol kiesik a csapagy, mert olyan szarul van illesztve/
majd vennel egy lanckereksort kiba sok penzert ami nagyon jo ugyanis kb 2-3ekm-kent ki is lehet dobni.
ezzel szemben egy ss agy 14eft, joval erosebb hatso kerek jon ki belole,
majd minderre egy lanckerek ha kazettas akkor nemtom mi penz ha menetes racsni akkor kb 2-3eft egy racsni.
hajtas cumok kb felaron vannak az ss-hez a valtoshoz kepest.
elettartam kb tripla vagy megtobb.
/a fokozat varialas kb olyan ahogy azt te elkezpzeled butan/
tobbnyire amugy 32/16 amivel mennek a sracok
en 44/16 de erdobe en nem jarok csak betonon es hegyekbe sen sokat.
egyeb kerdes?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2586
Írta 2006. augusztus 22. - 23:50
#2587
Írta 2006. augusztus 22. - 23:28
Ezzel a váltós dologgal óvatosan errefelé, mert a "nagykutyák" keresztbe lenyelnek ha meghallják:D
#2588
Írta 2006. augusztus 22. - 23:19
hát ez így nem túl elegáns... Mért nem próbálod ki hogy milyen áttétel kell neked, azt olyanra csinálod meg az SS-t?
A kazetta szétbontós dolog kicsit gány, minimum egy SS fogaskerék dukál szerintem.
mert? nem túl drága, és ha továbbiakban lessz pénzem, veszek hozzá váltót, meg váltókart. mellesleg így olyan áttételem van, amilyet akarok. pl mielõtt terepre megyek, ki tudom cserélni az áttételt..stb. vagy ham égsem vállik be hosszútávon, kicserélem..stb. tehát eléggé praktikus. másrészt lehet, hogy hátul tárcsa lessz. egy ilyen SS agy kb 14ezer forint. a legolcsóbb (ez a legolcsóbb, mait találtam). kazettásban meg 4ezer. (és errõl az agyról rosszat még nem hallottam (bike+ country disc)).
#2589
Írta 2006. augusztus 22. - 23:09
A kazetta szétbontós dolog kicsit gány, minimum egy SS fogaskerék dukál szerintem.
#2590
Írta 2006. augusztus 22. - 23:01
#2591
Írta 2006. augusztus 22. - 22:45
#2592
Írta 2006. augusztus 22. - 22:43
Henger van egy ilyenem esetleg eladó:
Egy idõben én is ilyet akartam csinálni, de nehez találsz olyan embert aki megcsinálja pontosan a heggesztést.
Ööö, ez egy excenter? Nem túl jó a szög. De köszi, nekem spécibb kellene.
És hegesztés, egy g-vel...
Race, no Rest!
#2593
Írta 2006. augusztus 22. - 17:05
#2594
Írta 2006. augusztus 21. - 21:32
Henger van egy ilyenem esetleg eladó:
Egy idõben én is ilyet akartam csinálni, de nehez találsz olyan embert aki megcsinálja pontosan a heggesztést.Egyébként a külsö karika valami bika acélbõl van esztergálva, és bele van gravirozva hogy RaveAce MonoEgo
milyen szép bringa lett belõle...
#2595
Írta 2006. augusztus 21. - 10:09
http://soloszabi.blogspot.com
#2596
Írta 2006. augusztus 19. - 14:04
Egy idõben én is ilyet akartam csinálni, de nehez találsz olyan embert aki megcsinálja pontosan a heggesztést.Egyébként a külsö karika valami bika acélbõl van esztergálva, és bele van gravirozva hogy RaveAce MonoEgo
#2597
Írta 2006. augusztus 19. - 13:39
Gyors kérdés: B+ Halifax SS agyra milyen racsni/lánckerék/szabadonfutó izé kell? Korábban röpködtek a kifejezések, de asszem sikerült elveszteni a fonalat! Van olyan lánckerék, ami magában foglalja a szabadonfutó mechanikáját? Ilyen kell a Halifaxra vagy egy sima menetes acél lánckerék? ezek milyen árban vannak?ja és hol? bocs az apró jellegû kérdésért.
Fontos lenne a válasz, mert két hónapja nem ültem lovon...(nem emiatt)
Köszi a segítséget
#2598
Írta 2006. augusztus 18. - 19:06
#2599
Írta 2006. augusztus 18. - 17:16
sikerült szereznem BMX fogaskereket kazettás agyra:
790/db, többféle fogszámmal is van, most egy 15-öset sikerült szereznem.
Ja és ebike.hu-ról. Ugyanitt elvileg J-Tech is van olcsóbbért és többféle fogszámmal, de elõ kell rendelni mert nincs raktáron.
#2600
Írta 2006. augusztus 16. - 09:42
már kint se sûrûn, az idei katalógban már nincsenLehet
De ilyet nem kapsz itthon...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való