Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2061
Posted 2007. April 20. - 15:45
hehe, sajnos itt nem is lehet a kazettat a kullokhoz kotozni, mint a regi szep lancvaltos idokben... ;-)
Ertem a magyarazatot, hogy miert nem jo a zsir, de ez igy eleg benan hangzik... csapagy szarazon... mindegy, majd maximum tobbszor szedem szet a Dictat, hacsak addig a joslatnak megfeleloen el nem torik.
udv, G.
#2062
Posted 2007. April 20. - 02:28
ezek kerulnek 1400-ba egy dx meg 3000-be
/haver acs-e is eleg beteg hangot ad ki, es nem volt tulhasznalva/
annyit csak meger, hogy ne kelljen rollereznem hazafele
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2063
Posted 2007. April 19. - 11:44
#2064
Posted 2007. April 18. - 17:16
Rzsolt, melyik reggel futunk össze? Nekem is kész lett a bicajom.
minden reggel negyed 8 körül vagyok a liget térnél, vagy 20-30 körül a népligetnél, a délután meg változó...
#2065
Posted 2007. April 18. - 17:14
#2066
Posted 2007. April 18. - 14:31
A Dicta és a White között mi az ami használható racsni?
.
Taaan a shimano..de nekem azzal is volt gondom az esos londoni tel utan.. meg ami nagyon tisztul mukodik az az AC nevezetu...hogy hol lehet szerezni passz, en meg Unittal bizniszeltem annooo...
http://soloszabi.blogspot.com
#2067
Posted 2007. April 18. - 13:21
Rzsolt, melyik reggel futunk össze? Nekem is kész lett a bicajom.
#2068
Posted 2007. April 18. - 12:34
http://soloszabi.blogspot.com
#2069
Posted 2007. April 18. - 07:14
A ProBike-kal cserélhetsz véleményt a kérdésben.
Racsni nem teljesen egyenlõ golyóscsapágy, még ha golyók is vannak benne.
Ha zsír bejut a kilincsekhez (mert be tud jutni a golyók felõl sajnos, mivel "kitûnõ" illesztésû termékekkel van dolgunk ez esetben), akkor fel/letapadhatnak, ami nem jó.
Persze lehet próbálkozni, de ez a tapasztalat.
Olaj nem tapasztja fel/le a kilincseket, hátránya, hogy hamarabb (seperc) eltûnik.
Dicta racsni és társai bizony mind szarok ;-)
Dicta pl. el fog törni másutt (fogak vagy maga a ház), mielõtt a csapágyazásával illetve annak kenésével gond lenne.
A nem tömített racsnikat lényegében nem érdemes kenni, fémtisztán is tökéletesek a maguk módján. (Megint csak tapasztalat.)
Tényleg, ki a fellegvár?
Üdv.
#2070
Posted 2007. April 17. - 17:06
tobbi sz@r fos hugy.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2071
Posted 2007. April 17. - 15:21
Hazai ss fellegvár? van olyan?
#2072
Posted 2007. April 17. - 15:18
Azt azert szeretnem megkerdezni, hogy melyik szerviz javasol golyoscsapagyhoz olajat, hogy messze elkeruljem oket.
A ProBike-kal cserélhetsz véleményt a kérdésben.
#2073
Posted 2007. April 17. - 15:08
jelenleg 34-17-et használok, az új hajtómû, pedig 33-s lánctányérral van.
ne cserélném át (legalábbis azonnal) a 34s lánctányérra, és az érdekelne, mekkora különbség lehet érzésre a 34-17, és a 33-17 között.
Rzsolt
#2074
Posted 2007. April 17. - 13:52
Itt egy nullkilométeres dicta a kezemben és egy másik (használt) a bringán. Az utóbbiból éppen kifogyott a kenõanyag és kopognak a golyók. Ám az elõbbiben nincs zörgés, rendes hangja van. Ebbõl arra következtetek, hogy valami nyálat csak raknak bele a gyárban. A másik észrevételem, hogy ezt utólag max olajozni lehet, a zsír nem fér be a résen. A szerviz szerint is az olajzás a homológ kenési eljárás ezeknél a cuccoknál.
Azt azert szeretnem megkerdezni, hogy melyik szerviz javasol golyoscsapagyhoz olajat, hogy messze elkeruljem oket.
A resen egy darab papiron kivul valoban nehez lenne barmit is bepreselni, ezert kell az egesz szabadonfutot levenni es a belso oldali zarogyurut letekerni.
Ami a gyari kenest illeti, az enyem belul femtiszta volt. (foto is van rola)
udv
LGee
#2075
Posted 2007. April 16. - 14:36
szerk: leszedõszerszám: http://www.singlespe...products_id=135
#2076
Posted 2007. April 16. - 13:42
A Dicta szabadonfutok gyarilag zsir nelkul jonnek... meg jo, hogy eszrevettem. Ha valakit ilyen info erdekel: ebben a tipusban oldalankent 46 db golyo van (amik kepesek a leglehetetlenebb helyre szetpattogni ;-)
Megtapasztaltam, hogy igencsak nehezkes leutni a szabadonfutot az agyrol, az anyagon nyoma is maradt a munkanak. A cseszek belul kromozva vannak, a vekony krombevonatot a golyok szepen kimarjak.
A belso oldali zarogyuru normal menetes.
#2077
Posted 2007. April 14. - 06:41
Szia Gabor,
Long time no speak.
We have not had any Hungarian entries to the SSWC in Aviemore. We are fully booked but I reserved 4 entries for you.
Please can you let us know if you are planning to come - It would be good to see you.
Magyarul 4 hely van még magyarok számára...
Kérek mindenkit, akit érdekel ez a lehetõség, hogy ASAP jelezze, hiszen illik gyorsan válaszolni egy ilyen udvarias meghívásra... ha esetleg 4-nél több jelentkezõ lenne, majd kitalálunk valamit. Kiutazás, szállás stb. még bizonytalan, de megszervezhetõ :-)
A jelentkezés módja: írj nekem e-mailt: gkulcsar@gmail.com
mert a fórumot mostanában ritkán olvasom. Mondjuk jövõ hét hétfõ estig, azaz április 17-ig.
A rendezvény honlapja: http://www.sswc2007.com/
#2078
Posted 2007. April 11. - 15:52
#2079
Posted 2007. April 10. - 23:44
34/13-as áttételem van, és sehogy se akar kijönni a lánchossz, félláncszemmel túl feszes, fel se bírom rakni, anélkül lazán leesik.
Mekkora az esélye, hogy ha változtatok az áttételen, akkor lehet h lesz olyan kombináció ahol jó? Vagy inkább ne is próbálkozzak?
Nagy az esélye. Nekem 32/16-tal csak kínlódás volt (határon volt a láncfeszítõ), 34/16-al minden frankó. A "fixmeup" nevû progi segít a láncvillahosszodnak megfelelõ áttétel meghatározásában (csak meg ne kérdezd, hogy hol van).
Csak aztán ezt a hsz-t is át fogják rakni a "másik" topicba, mert nem gyári SS-rõl van benne szó...
#2080
Posted 2007. April 10. - 18:22
Gratula :-)
Ha van kedved/képed, akkor szívesen látnék képeket a gyártás különbözõ fázisairól!
És üdvözlöm GP tanár urat
/azt hiszem nem lövök félre :-)/
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"