Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#15041
Írta 2007. február 12. - 22:55

Bár árban is meg kéne nézni hogy melyikel jösz jobban ki...
#15042
Írta 2007. február 12. - 22:23

Endroo said
BR-M535, direkt nem akarok gyári kit-et venni, #3512 kielégítõ választ adott:)például kezdésnek leírod milyen fékrõl van szó
aztán fogod a manualt és kinézed belõle hogy kell. ha meg nem értesz valamit megkérdezed ...
de:
- olaj
- müa csõ
- fecskendõ (ált. 2 db)
- feltöltõ csonk (ha nem a fékbe van építve)
- szerszámok (villáskulcs, csavarhúzó, stb.)
ja a manual meg nemhaverom:)
de azért köszi a kelléklistát!
#15043
Írta 2007. február 12. - 22:20

párszor meghuzkodod kijön egybõl.
Viszont fékcsere elõtt állok. Dhra kellene Pro - Kontra
Xtr 2007 (tetszik az uj kar)
Xt-Saint
Hayes el camino
hayes Mag
Formula Oro
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#15044
Írta 2007. február 11. - 21:31

karakoram said
Minden hidraulikus féket legjobb visszafele légteleníteni mégpedig úgy,hogy leveszed elõször a féktartály tetejét utánna fogsz egy fecskendõt(minnél több fér bele annál jobb) ráhúzola végére egy átlátszó müanyag csövet ami szorosan illeszkedik mind a fecskendõ és a légtelenítõcsavarra,felszivatod teljesen teli fékolajjal,miután megtelet a müanyagcsöves felével felfele tartva picit vársz és kinyomsz belõle,hogy távozzon a levegõ.Ha ezzel megvagy meglazítod a légtelenítõ csavart,rányomod a müanyagcsövet és lassan(tényleg lassan mert különben habosodik és lenyomhatja a csövet a légtelenítõcsavarról). elkezded nyomni az olajat a féknyeregbe.Amikor a tartály megtelík leszívsz belõle egy másik fecskendõvel és tovább nyomod a másikkal még meg nem telík teljesen ujjból(fontos a tartály tetelye vízszintesen álljon).Ha megtelet meghúzod a légtelenítõcsavart úgy,hogy még rajta van a nyomó fecskendõ,amint meghúztad le is veheted.A teli féktartályt így le is zárhajuk a felesleget úgy is kinyomja a fedélben lévõ tágulási gumi.Help!
Van nekem az a bizonyos 2007-es xtr hidrós tárcsafékem, sima fékkarral (nem dual control)
Mivel nagyon jóban vagyok egy itthoni kereskedõvel, inkább itthon vásároltam meg. Az összeszerelést is rájuk bíztam. A fékhatással semmi gondom, viszont már háromszor volt összesen a szerelõnél, mert mindig levegõs volt. Ma ismét voltam tekerni, és szerintem még mindig nincsen rendben. A haverom Avid Juicy 5 féke határozottan mûködik, az enyém nyúlós. Mikor hosszabb lejtõzésen vagyok, akkor elkezd fentebb fogni, de nem kicsit. Gyanítom ez a levegõsség jele.
Hangsúlyoznám, hogy mindig rendes szakember végzett mindent, shimanos múlttal, szerelõi képzéssel. Hogyan tovább szerintetek? A régi xtr-t, többi shimanot pik-pak lehet légteleníteni, ez meg nem megy. Hallani olyan híreket is, hogy a kialakítása nem megfelelõ a karnak, és marad benne mindig levegõ, kis szerencsével 2-3 óra fékkar pumpálgatás után jó lesz.
Elsõsorban tényleg azok írjanak ha lehet, akik „tûzközelben” vannak, tudom, hogy vannak itt egy páran.
Thx!
Ha jól dolgoztál egy teljesen légmentes féket kapsz,nekem mindig bejött és nem csak bringáknál az autóknál is.A pumpálást felejtsd el azzal csak kinyírod a fékkar karmantyúját.
#15045
Írta 2007. február 11. - 20:44

#15046
Írta 2007. február 11. - 18:55



#15047
Írta 2007. február 11. - 18:52

RAUH-Welt
B E G R I F F
#15048
Írta 2007. február 11. - 18:10

#15049
Írta 2007. február 11. - 15:55

#15050
Írta 2007. február 11. - 15:26


a legnagyobb baj az, hogy a végén amikor feltöltötték a féket, feltöltõ csonk visszazárva, betétek helyén akkor nyitott tartájjal meg kell rángatni a féket és láss csodát EZER bubi fog kimászni belõle. Ez különösen igaz Avid fékekre!!!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#15051
Írta 2007. február 11. - 13:50

Van nekem az a bizonyos 2007-es xtr hidrós tárcsafékem, sima fékkarral (nem dual control)
Mivel nagyon jóban vagyok egy itthoni kereskedõvel, inkább itthon vásároltam meg. Az összeszerelést is rájuk bíztam. A fékhatással semmi gondom, viszont már háromszor volt összesen a szerelõnél, mert mindig levegõs volt. Ma ismét voltam tekerni, és szerintem még mindig nincsen rendben. A haverom Avid Juicy 5 féke határozottan mûködik, az enyém nyúlós. Mikor hosszabb lejtõzésen vagyok, akkor elkezd fentebb fogni, de nem kicsit. Gyanítom ez a levegõsség jele.
Hangsúlyoznám, hogy mindig rendes szakember végzett mindent, shimanos múlttal, szerelõi képzéssel. Hogyan tovább szerintetek? A régi xtr-t, többi shimanot pik-pak lehet légteleníteni, ez meg nem megy. Hallani olyan híreket is, hogy a kialakítása nem megfelelõ a karnak, és marad benne mindig levegõ, kis szerencsével 2-3 óra fékkar pumpálgatás után jó lesz.
Elsõsorban tényleg azok írjanak ha lehet, akik „tûzközelben” vannak, tudom, hogy vannak itt egy páran.
Thx!
#15052
Írta 2007. február 11. - 13:38

h0o2a7j6 said
otthoni körülmények közt hogyan tudom légteleníteni a fékemet, mi kell hozzá és hogy kezdjek neki?
Mondjuk veszel egy olajcserére használható "kit"-et az aktuális féked forgalmazójánál!
Hayes: x-factor
magura: mali
többit fejbõl nemtudom...
#15053
Írta 2007. február 11. - 09:14


de:
- olaj
- müa csõ
- fecskendõ (ált. 2 db)
- feltöltõ csonk (ha nem a fékbe van építve)
- szerszámok (villáskulcs, csavarhúzó, stb.)
#15054
Írta 2007. február 11. - 08:38

#15055
Írta 2007. február 10. - 23:03

xenonadio said
akk mit javasoltok? haggyam ink a fenébe a saintot? és veek 6 csavaros agyat ? v jó lessz ez igy?
Én lazán bevállalnám, csak azért is mert az a tárcsa+agy aakció elég jól hangzik, és mégiscsak saint...

#15056
Írta 2007. február 10. - 22:37

#15057
Írta 2007. február 10. - 22:23

eredmény az lesz hogy elkoptatja a küllõket is, ezáltal picit gyengülni fog a tárcsa, viszont ez nem 1 hónap lesz.
inkább 2 év.
#15058
Írta 2007. február 10. - 22:21

#15059
Írta 2007. február 10. - 22:15

én hátsó agyra asszociáltam azért írtam.
#15060
Írta 2007. február 10. - 22:14

thez said
Milyen 50 ezer?Xenon:és ha van is elmagyaráznád hogy hogy teszed fel egyik helyett a másikat? vagy veszel 50 ezerért saint agyat?
