A Shimano mint fékgyártó a 2007-es XTR után nekem hatalmas csalódás volt. Ebbõl mindkettõt próbáltam a bringámon (hagyományos + Dual Control) és hasonlóan szarul mûködtek. Van aki szereti, van aki nem. Egy biztos, hogy az a pici nyereg nagyon hamar felmelegszik és akkor oda a fékerõ, örökké pucválni kellett…..
Már kicsit több mint két hónapja van fent a Formula Oro K24, és nagyon összeszoktunk. Semmi gondom nem volt vele, hatalmas sarakban, esõben és mocsokban is teszi a dolgát rendületlenül. XC-re elõre hátra 160-as tárcsákkal mindenhol elég volt, melegedést sem nagyon tapasztaltam, pedig húzom a féket rendesen.
Ennek okán egyelõre nálam s megkapja a német tesztekben, fórumokon (pl. mtbr) kapott hibátlan értékelést.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#13041
Írta 2007. szeptember 16. - 11:59

#13042
Írta 2007. szeptember 16. - 08:42

az a baj ha az egyik nem megy vissza teljesen, sok vizet szerintem sem zavar ha nem pont egyszerre ér oda a két pofa a tárcsához
#13043
Írta 2007. szeptember 15. - 20:44

nekem gyanús kicsit, hogy ez lenne a "márce"... ha nem is egyszerre indulnak meg, és az egyik elõbb ér a tárcsához, attól még semmi nincsen... a másik utoléri, nem?
#13044
Írta 2007. szeptember 15. - 20:21

Szeva Grande alkalmanként bringaboltban dolgozom és az egyik sráccal átépítettünk és arra a meridára dual-os xt-t kellett szerelni és ritka jó lett.
Mert tudni illik,hogy új shimano féket kompletten érdemes venni mert azonnal meg kell nézni hogy a fékkar húzásánál egyszerre indul-e meg a 2 dugattyú.
Elszomorító hírt kell mondanom borzalmasan szarok a mostani shimano fékek még az XTR is mert nem tudnak a dugattyúk egyszerre dolgozni és ekkor eltolják a tárcsát és valameik fékbetét bele ér a tárcsába.Nekem hátul 525-ös van elõl pedig LX fékeim vannak és rengeteget szo....tunk az elsõvel de mostmár nagyon jó lett.Olyan hangosan csattognak a fékbetétek hogy ha megállnál mellette simán hallanád.Ugyanis ha csattog az azt jelenti,hogy a két fékbetét egyszerre és egyenlõ távolságra vannak a tárcsától.Szóval nyugodtan megveheted az új XT-t mert csúúúúúcs zsír ha most lenne pénzem simán vennék egyet.
Mert tudni illik,hogy új shimano féket kompletten érdemes venni mert azonnal meg kell nézni hogy a fékkar húzásánál egyszerre indul-e meg a 2 dugattyú.
Elszomorító hírt kell mondanom borzalmasan szarok a mostani shimano fékek még az XTR is mert nem tudnak a dugattyúk egyszerre dolgozni és ekkor eltolják a tárcsát és valameik fékbetét bele ér a tárcsába.Nekem hátul 525-ös van elõl pedig LX fékeim vannak és rengeteget szo....tunk az elsõvel de mostmár nagyon jó lett.Olyan hangosan csattognak a fékbetétek hogy ha megállnál mellette simán hallanád.Ugyanis ha csattog az azt jelenti,hogy a két fékbetét egyszerre és egyenlõ távolságra vannak a tárcsától.Szóval nyugodtan megveheted az új XT-t mert csúúúúúcs zsír ha most lenne pénzem simán vennék egyet.
#13045
Írta 2007. szeptember 15. - 13:03

Leslie mien villád van?
Rs Pike
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13046
Írta 2007. szeptember 15. - 10:54

fogyasztói társadalom... :-)
jah... sõt, ha tovább fogyasztod, mégvékonyabb lesz...

#13047
Írta 2007. szeptember 15. - 09:18

#13048
Írta 2007. szeptember 14. - 23:08

a hang elmúlt 
inenntõl kezdve számomra probléma mentes.
érdekesség:
a G1-es Cleansweep tárcsa vastagsága 2mm
a G"-esé 1,8mm
fogyasztói társadalom... :-)

inenntõl kezdve számomra probléma mentes.
érdekesség:
a G1-es Cleansweep tárcsa vastagsága 2mm
a G"-esé 1,8mm
fogyasztói társadalom... :-)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13049
Írta 2007. szeptember 14. - 14:04

#13050
Írta 2007. szeptember 14. - 13:56

#13051
Írta 2007. szeptember 14. - 13:55

Talált Jani,nem ide kell,csak haverokkal evente 5-6szor fenn vagyunk bukkbe,es eleg gaz hogy 4 nap es oda egy pofa keszlet,no meg ha sar van eleg gaz mikor elakad az elsokerek a felgyulemlett sartol,remelem ezzel ezek a gondok megszunnek..

#13052
Írta 2007. szeptember 14. - 13:52

LL! Hol lehet 36e ért kapni a Jucit? ...
XT '08 fékrôl még mindig nincs senkinek tapasztalata?
ez a 2 info engem is érdekelne

#13053
Írta 2007. szeptember 14. - 13:38

LL! Hol lehet 36e ért kapni a Jucit? A régi bringámra vennék fékeket. Persze még nem döntöttem, hogy Juicy5 vagy XT '08. A Juicy5 jó választás, hisz az van a Trance-en. XT '08 fékrôl még mindig nincs senkinek tapasztalata?
Üdv.
Grande
Üdv.
Grande
#13054
Írta 2007. szeptember 14. - 12:13

Gondolom nem a hatalmas szegedi hegyekre kell neked a 203as tárcsa.

A sebesség mindent megold.
#13055
Írta 2007. szeptember 14. - 12:04

No meg is jott a kis avid cucc bakker ez a 203as tarcsa hatalmas ,de nagyon zsir!
#13056
Írta 2007. szeptember 13. - 20:30

én is megmondtam h jo lesz az
/fémes hang sztem maradni fog. halk fémes hang persze.. de ezt hallanom kéne akkor tudnám h természetes e :D/

#13057
Írta 2007. szeptember 12. - 21:43

na ugyemegérte lecserélni a brigittát.. :-)
Most már megértem thez és a többiek uszítását a hidrásra. Hidrásat mindenkinek !
keresõnek: AVID JUICY 5 FIVE

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13058
Írta 2007. szeptember 12. - 21:15

#13059
Írta 2007. szeptember 12. - 21:13

L_L: Jucival mizu?
megérte lecserélni a brigittát.. :-)
röviden? jó
bõvebben? ku jó...
Fékerõben nem hiszem, hogy felülmúlja a BB7-et vagy legalábbis nem tûnik fel nekem a különbség. (a bb7-emen mindenki meglepõdött, hogy hú bazze de fog..)
Viszont a hatalmas különbség kettejük között: - egy új fogalom - adagolhatóság.
Rámerek úgy nyúlni az elsõ fékre, hogy nem hátul van a súlypontom...
és szabályosan kéri, hogy emeljem a seggét megálláskor

(203 & 160)
a hátsónak teljesen hibátlan a gyári hossza a Coilerhez, az elsõ egy pöttyet hosszú a Pikehoz, de határeset... határozatlan idõn belül rövidítés áldozatává válik.
az elsõ az már simán egy ujjas, a hátsó az még biztosabb két ujjal, de, de, de... /mondjuk 80%ban elsõt használtam - ~3óra városban kavarás/
negatívum: az elsõ fék - hacsak nem "satuzod" - akkor fémes nyikorgással lassítja a berendezést (hasonló mint amikor vízes), de remélem ez elmúlik a további összekopás hatására.
fékkar elsõ pillanatól kezdve kényelmes, a távolság korrektûl beállítható lenne, ha nem ilyen rettenetesen elbaszott helyre rakták volna a csavarját. Rosszabb helyet keresve sem - esete..
szal nem bántam meg;)
2db Juicy 5 féktest, tárcsa (203&160), adapter, fékkar, fékcsõ 36eFt
2db BB7 féktest, tárcsa (203&160) adapter = 40eFt + vegyél fékkart, bovdent.
Most már megértem thez és a többiek uszítását a hidrásra. Hidrásat mindenkinek !
keresõnek: AVID JUICY 5 FIVE
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13060
Írta 2007. szeptember 12. - 20:47

juicy 5 en is olyat szeretnek venni most éuhatolozom,es te is 160-160 rakol?
