80 Ft-os Coop-os bubisvíz rulez!
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#11721
Írta 2008. április 13. - 21:15
80 Ft-os Coop-os bubisvíz rulez!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11722
Írta 2008. április 13. - 21:12
Javul attól a fékhatás, ha felforrósítom a tárcsát, (kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék) aztán lelocsolom vízzel, hagy gõzöljön?
Szódavizet használj,vagy valami nagyon durván buborékos ásványvizet!
az a tuti!
Triálosoknál bevált,így koptatják be néhányan a féket,nekem a Hope -nál bevállt.
#11723
Írta 2008. április 13. - 21:02
nem,mert a víz miatt nem egyenletesen hül vissza és akkor deformálódni fog a tárcsa...(8-as lesz benne)Javul attól a fékhatás, ha felforrósítom a tárcsát, (kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék) aztán lelocsolom vízzel, hagy gõzöljön?
vannak akik beszokták vizezni,de azt is max még használat elõtt(én ezt se tenném,nemlátom értelmét...vannak akik szerint meg jobban fog a fék)
#11724
Írta 2008. április 13. - 21:02
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11725
Írta 2008. április 13. - 20:07
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11726
Írta 2008. április 13. - 19:18
A sebesség mindent megold.
#11727
Írta 2008. április 13. - 19:05
#11728
Írta 2008. április 13. - 18:53
#11729
Írta 2008. április 13. - 17:26
Mert a v-fékesek azzal ijesztegetnek hogy a villát hamar tönkreteszi.
#11730
Írta 2008. április 13. - 14:15
Ha a fékpofák kopását nem számolod, akkor mindekettõ kiszolgálhat évtizedekig is. A V-féknek a csonkra való csatlakozás, a tárcsánál a dugattyú kophat el. A villagyörtés típustól függ, és csak a legkönyebb villáknál okozhat problémát, az erõsebbeket nem nagyon hatja meg.Melyiknek hosszabb az élettartama: egy tárcsaféknek vagy egy v-féknek?
És mennyire teszi tönkre a tárcsafék a telót?
Annyira tönkreteszi a villát hogy már javítani sem lehet?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11731
Írta 2008. április 13. - 09:22
Melyiknek hosszabb az élettartama: egy tárcsaféknek vagy egy v-féknek?
És mennyire teszi tönkre a tárcsafék a telót?
Annyira tönkreteszi a villát hogy már javítani sem lehet?
ha ésszerû villa-fék kombinációt használsz, akkor nem lesz semmi baja a villádnak. tárcsa átmérõjénel kiválasztásánál a testsúlyodat és a villát kell figyelembe venni.
#11732
Írta 2008. április 13. - 09:15
#11733
Írta 2008. április 13. - 09:09
És mennyire teszi tönkre a tárcsafék a telót?
Annyira tönkreteszi a villát hogy már javítani sem lehet?
#11734
Írta 2008. április 12. - 21:07
#11735
Írta 2008. április 12. - 20:59
#11736
Írta 2008. április 12. - 20:58
Viszont mintha az R7-et a V-fékek jobban meghatották volna.. Vagy rosszul emlékszem?
most arra gondolsz, hogy kikotyogósodott?
#11737
Írta 2008. április 12. - 20:50
Kétféle erõ ébred. Az egyik ami a kerék forgásirányával érintõleges irányú nyomó, a másik a villa bal lábának hossztengelyére merõleges csavaróerõ. Ez a két erõ fõleg a bal lábat érinti a jobb lábhoz nem jut sok belõle. Majd valaki lerajzolja...
Én értem, csak arra utaltam, hogy én meg a másikra gondoltam
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#11738
Írta 2008. április 12. - 20:50
Sziasztok!
A formula fékekrõl mondanátok egy két véleményt?
Tervezgetem, hogy veszek egyet, csak nem ismerem.
Válaszokat köszi
4 napja büszke tulaja vagyok egy Formula Bianco GM nek. Elsö tura ma:
mielött felszereltem, rövidités volt és azonnal ki is levegöztettem. Annak ellenére, közel van a nyomáspont a kormányhoz.
Az egész fékezési procedúra 1-1,5cm történik ( egy újas a Bianco foggantyúja)
Szovan meg kell szonki az adagolását.
Púró fékcsövet meg karbon 1 újas foggantyút is kapott. Súlya elöl 278 gr (adapterrel + csavarokkal) + 137 gr a 180-as tárcsa.
Itt egy kitünö levegöztetö, olajcsere service Videó: ( Videón a Bianco)
http://www.frosthelm.../index_ger.html
A Magura Louise FR után nehéz volt jó féket választanom, de a Formulánál megtaláltam az igazit.
Formula :spoko:
#11739
Írta 2008. április 12. - 20:45
Teljesen mindegy hogy hány küllõ van a V-fékes kerékben, a fékezéso folyamatban nem vesz részt. A fék a felnit fékezi, ami a gumin át jut a talajra. A tárcsafékes rendszernél a tárcsától induló erõ szépen végighalad az egész keréken mire a gumikhoz ér.
Kétféle erõ ébred. Az egyik ami a kerék forgásirányával érintõleges irányú nyomó, a másik a villa bal lábának hossztengelyére merõleges csavaróerõ. Ez a két erõ fõleg a bal lábat érinti a jobb lábhoz nem jut sok belõle. Majd valaki lerajzolja...
Na akkor ezt ki veséztük ennyi.:argue:
#11740
Írta 2008. április 12. - 20:39

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






