Szakik: roppantó csavart mennyire szokik meghuzni?
shimano XT fékrõl van szó, még a takarógumit nem tudom teljesen a helyére tolni, vagy 2mm a hézag....de mér van a csavrnak ellenállása és nem merem tovább huzni, nehogy elnyaljak valamit....
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#5881
Írta 2010. november 07. - 22:25

#5882
Írta 2010. november 07. - 21:34

Fékcsõ.
Gumi takaró sapka ráhfûz(ha van).
Roppantócsavar ráfûz.
Roppantógyûrû ráfûz.
Pöcörõ(ez a shimano szakneve)/kis arany baszás beledug hidraulika csõbe(néha kicsit meg kell kocogtatni/ütni valami kemény fadarabbal).
Beledug fékkar,roppantócsavar ráhúz.
Kész.
Nem vágom milyen spec szerszámra gondolsz.
ez a pöcörõ nem akar az istennek se belemenni a csõbe....hiába kalapálom fával....

#5883
Írta 2010. november 07. - 21:06

#5884
Írta 2010. november 07. - 21:03

#5885
Írta 2010. november 07. - 21:00

#5886
Írta 2010. november 07. - 19:20

Ott dolgozol?
Nem kell ott dolgoznom, hogy hozzáférésem legyen a forgalmazói oldalhoz.
#5887
Írta 2010. november 07. - 18:08

#5888
Írta 2010. november 07. - 18:06

az egész bicikli ormotlan hibrid lesz
de nekem az kell:) ja és 2 az 1-ben (olyan mint a négyévszakos gumi : sehova sem jo
)


#5889
Írta 2010. november 07. - 17:46

#5890
Írta 2010. november 07. - 17:32

#5891
Írta 2010. november 07. - 16:57

Nincs náluk raktáron, tehát csak elméletben van. Ahogy trigger mondta crc a megoldás. No meg tuti nem tizennégyezer, ha ott tizennyolc..
Ride everywhere.
.
#5892
Írta 2010. november 07. - 16:37

#5893
Írta 2010. november 07. - 15:45

szállj be egy legközelebbi crc-s rendelésbe, ott van
Avid Ball Bearing 7 Disc Brake - Road 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
de jó lesz az a crw váz az ormótlan kormánnyal ?
Avid Ball Bearing 7 Disc Brake - Road 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
de jó lesz az a crw váz az ormótlan kormánnyal ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5894
Írta 2010. november 07. - 15:39

Még annyit hogy ha tudsz vmi cuccot , akkor linkeld már nekem hogy min lehet gondolkodni. Köszi mégegyszer.
#5895
Írta 2010. november 07. - 15:36

Köszönöm a választ .De naon el vagyok szomorodva .Ez lenne a tökéletes projekt az elképzelésemhez mert szeretnék 1 olyan hibrid gépet ami országuti és túragép:S
merida crossway váz kona p2 villa tárcsafékkel, hátul V fék . gumicserével és az outi kormány átállitásával lehetne outi/tura
Jo lenne vhogy összehozni , de az irásod szerint vagy nem lesz egyszerü vagy megdöl a projekt.
merida crossway váz kona p2 villa tárcsafékkel, hátul V fék . gumicserével és az outi kormány átállitásával lehetne outi/tura
Jo lenne vhogy összehozni , de az irásod szerint vagy nem lesz egyszerü vagy megdöl a projekt.

#5896
Írta 2010. november 07. - 14:12

Köszi Maggi, de ezzel semmit sem tudok kezdeni, ugyanis kérdés nélkül is ezt csináltam volna. Ha a válasz az lett volna, hogy, "igen én/haver gyártatott itt-ott ennyiért stb..." Mindegy. Mondtam, hogy esélytelen 
Éppen mostanában próbálkoznék (egy hónapja megy a projekt) országút fékkar vs madzagos tárcsa kombóval. Nem egyszerû eset, ugyanis egy átlag tárcsafék húzási áttétele V-fékkarhoz van tervezve, az országúti fékkar pedig megegyezik a cantilever fékkar arányával. Egyelõre úgy tünik jelenleg csak az avidnak van erre alkalmas féke, amit itthon csak elméletben lehet kapni. Amúgy cyclocross villát is külföldrõl kellett rendelnem, valszeg ezzel is az lesz.
Ki fogom azért próbálni hayes mx-el mert az van itthon, csak most az országúti kar van (vázastul, kerék nélkül) más helyen.
Pár napon belül beszámolok róla, megy -e.
Ja igen, V-fékkel sehogy, ugyanúgy áttételi-arány problémás...

Éppen mostanában próbálkoznék (egy hónapja megy a projekt) országút fékkar vs madzagos tárcsa kombóval. Nem egyszerû eset, ugyanis egy átlag tárcsafék húzási áttétele V-fékkarhoz van tervezve, az országúti fékkar pedig megegyezik a cantilever fékkar arányával. Egyelõre úgy tünik jelenleg csak az avidnak van erre alkalmas féke, amit itthon csak elméletben lehet kapni. Amúgy cyclocross villát is külföldrõl kellett rendelnem, valszeg ezzel is az lesz.
Ki fogom azért próbálni hayes mx-el mert az van itthon, csak most az országúti kar van (vázastul, kerék nélkül) más helyen.
Pár napon belül beszámolok róla, megy -e.
Ja igen, V-fékkel sehogy, ugyanúgy áttételi-arány problémás...
Ride everywhere.
.
#5897
Írta 2010. november 07. - 07:24

Sziasztok. segitség kéne hogy országuti fékváltokart hogy lehetne összehozni mehanikus tárcsa és V fékkel. fontos lenne mert jo lenne ha müködne az ilyen fékrendszer . köszi elöre is .
by
by
#5898
Írta 2010. november 06. - 16:42

gyártatni már nem 300ft azt már mátyásokban kell számolni....ilyen 2-3 asszem itt legalább is amit ismerek
de kiveszed, elmész tömítésbót oszt megmonnyák van-e esélyed
de kiveszed, elmész tömítésbót oszt megmonnyák van-e esélyed
#5899
Írta 2010. november 05. - 23:50

Tudom esélytelen, de azért megkérdem, hátha..
hfx-9 -ba lévõ "Master Cylinder Piston"-on lévõ tömítést külön szerzett már valaki? Ha gyártva volt, vagy bármi ilyesmi, az is érdekel.
(Semmi kedvem kiadni 4-5 rongyit amikor így csak kb. 300 froncsi lenne az egész..)
Edit:
Elfelejtettem, ezen 'vane:
http://www.chainreac...x?ModelID=20130
hfx-9 -ba lévõ "Master Cylinder Piston"-on lévõ tömítést külön szerzett már valaki? Ha gyártva volt, vagy bármi ilyesmi, az is érdekel.
(Semmi kedvem kiadni 4-5 rongyit amikor így csak kb. 300 froncsi lenne az egész..)
Edit:
Elfelejtettem, ezen 'vane:
http://www.chainreac...x?ModelID=20130
Ride everywhere.
.
#5900
Írta 2010. november 05. - 20:01
