CRC túl drága?
Határeset.Múlt héten találtam valamelyik Angol oldalon a rózsaszínt 95fontért,azt próbálom megtalálni.Vagy ebay.Csak gondoltam,hátha valaki a titkok õrzõje

CRC túl drága?
Esetleg valaki internetes kalandozásai során,nem talált véletlenül jóféle Hope forrást?
Sziasztok!
Valaki hozzáértõ írja már le légyszi, hogy van-e különbség az Elixir R és Elixir 5 között. Azon kívül, hogy az R-en lehet állítani a fékkar távolságot kézzel. Ilyenekre lennék kiváncsi, például hogy fékerõ, adagolhatóság, egyéb dolgok. Mert nekem így elsõre egyformának tûnik a kettõ, viszont az Avid oldalán az R-et DH/Freeride-ja is ajánlja, 5-öt pedig csak AllMountain és XC-re.
Köszi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F
Üdv, csak röviden informállak titeket egy shimano hibáról.
Van nekem egy XT tárcsafék szettem 2009 es. Az volt a bajom vele, hogy hidegben felkeményedett, és folyamatosan fogott. Senki nem tudta mi van vele, a fórumon is próbálkoztam, de semmi. A lényeget írom. Volt ebbõl a fékbõl egy hibás széria, nem a fékkar, hanem a féktestben valami tömítés hibájából produkálja ezen tüneteket. A shimano tud róla, de elég szemetül állnak a dologhoz, már a Magyarországi shimanonál. Képzelem Japánban mit szólnának ehhez, de nyilván egy ilyen csepp piac nem sok figyelmet kap. Viszont nekem kicserélték mind a kettõt, és most hibátlanul mûködnek. Le is teszteltem -8 fokban egy órát mentem és semmiNo mind ezt azért írtam, ha valakinek hasonló problémája van, nem teljesen halott a dolog. Jó kis fék ez, és nem szériahiba, csak egy hibás széria volt, valamikor 2009 kora õszén vettem én is. Szóval figyelni kell ha ilyet veszel, hogy ha régen áll a boltban, akkor lehet hogy rácseszel, de a fagyasztóban tesztelheted, és akkor rögtön vissza lehet vinni ha felkeményedik.
Remélem tudtam segíteni. Jó bringázást nektek. Hali.
Ahogy nézem a rajzot,bár én még nem láttam ilyen fékkart,szerintem jól gondolod a 18-as csavart kell kiszedned és szépen sorba kiszedve az alkatrészeket(18-25-20-19-17),melyek után maga a dugattyú végébe lesz belepattintva az elnyalt fejû-gömbös végû dugattyútoló csavar.Autóknál hasonlóan vannak megoldva fék és kuplung fõhengerek,csak ott álltalában egy seger gyürü tartja bent a cuccost,mondjuk a shimanonál is(azt már bütyköltem).
A sebesség mindent megold.
Egy kis segítségre lenne szükségem azoktól, akik szereltek már formula oro k24 féket. Van egy ilyen típusú fékem és belerohadt benne a fékkarállító csavar, tehát nem lehet tekergetni, az imbusznyílást is lenyaltam már. Szereztem hozzá alkatrészt és ki kéne cserélni. Az egyértelmû, hogy ki kell fúrnom vagy vágnom a régi csavart, de utána nem tudom, hogy hogy tudom tovább szétszedni.
Itt a robbantott ábra: http://www.formula-b...rt/download/108
K24 fék, 4. oldal. A 11-es és a 12-es alkatrész rohadt össze. A gondom az, hogy miután szétszedtem a 11-es és a 12-es alkatrészt (valamilyen barbár módszerrel), hogy fogom kiszedni a 12-est a 16-17-18-19-21-28as alkatrészek közül. Szerintem a 18-as számú csavar tartja ezeket egyben, de kéne egy megerõsítés mielõtt nekiállok szétszedni.
Hát pont ez a gondom, a jelenlegi egyenes csatlakozás nem stimmöl az Epic vázhoz a Brain miatt,mert alulról megy felfelé a csõ, ezért csak a 90 fokos csatlakozó segíthetne rajtam,nem akarom a szinte tök új féket kidobni emiatt...
A sebesség mindent megold.
Amúgy igen, -10-ben felkeményedik, nagyon is, de nekem azért nem fogott teljesen be.
A sebesség mindent megold.
Ezt most komoly?
Az én 975-ös xtr-em mind a fákkarnál és a nyeregnél is 180fokos(egyenes) bekötésû.Te véletlenül nem a 965-ös-re gondolsz annak 90fokos a bekötése,ilyen:http://techdocs.shim...69830609096.pdf