Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#5001
Írta 2011. március 05. - 09:30

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5002
Írta 2011. március 05. - 01:31

lapos csavarhúzóval óvatosan tologasd vissza.
Üdv.
Azt lehet? Attól nem lesz baja? Mert nem mertem nekiállni,nehogy véletlenül megsértsem a betétet.
Más! Ha a fékcsõ túl hosszú,s a csövekböl vágni kellene,azaz rövöditeni,az mennyibe kerülne kb,egy teljes szettnél? (elsõ+hátsó féknél)
Thx a segítséget!
#5003
Írta 2011. március 05. - 01:13

#5004
Írta 2011. március 05. - 00:29

Szerintetek ha féktárcsa nélkül be volt húzva a fék,így a pofák sajnos "összefogtak" de annyira,hogy a két betét között nincs szinte csak 1mm,ez "orvosolható" valahogy? Villát és kormányt cseréltünk,kivettük a kereket,és a fékkarral húztuk le a markolatot,s közben sikerült sajnos összenyomnunk a fékkart,amitõl befogott a fék.

Magyarán az egyik dugattyú jobban kintvan mint a másik...Jah xt tárcsafékrõl van szó.
Thx a segítséget.
#5005
Írta 2011. március 04. - 23:13

jok ezek a videok
ezek a germanok nem szarral dobaloznak... a racefullyk erosek.
Sokan elhisznek sokmindent....
#5006
Írta 2011. március 04. - 10:44

a fekkarbol felul is feketet szerintem XT-nek fogjak hivni.
nem baj, van itthó fekete javítófesték a kocsihoz

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5007
Írta 2011. március 04. - 00:55

Az alu-magos xtr tárcsa nem bírta a hõt és elhajlott, a kerék sem forgott el és a fékpofával is lett valami. Azt hiszem,az is alu testû volt és megolvadt. Valami olyasmit írtak, hogy a normál acél tárcsával és hagyományos pofával biztosan jó lett volna, érthetetlen számukra a 20-30gr spórolás.
Itt a tesztrõl egy elõzetes: Scheibenbremsen: Ausfälle beim Test
DE a teljes teszt csak 2 Euro-ért tölthetõ le.
És egy kis videó a tárcsafék tesztrõl:BIKE Magazin Video-Center: MTB Movies, Bike Videos – BIKE Clips Test
jok ezek a videok

ezek a germanok nem szarral dobaloznak... a racefullyk erosek.
#5008
Írta 2011. március 04. - 00:32

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5009
Írta 2011. március 03. - 23:29

linket neki!
fõoldal 2. cikk


csk legyen a fékkarból is full fekete
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5010
Írta 2011. március 03. - 23:25

Az alu-magos xtr tárcsa nem bírta a hõt és elhajlott, a kerék sem forgott el és a fékpofával is lett valami. Azt hiszem,az is alu testû volt és megolvadt. Valami olyasmit írtak, hogy a normál acél tárcsával és hagyományos pofával biztosan jó lett volna, érthetetlen számukra a 20-30gr spórolás.Ki említette a múltkor az új xtr fék leszereplését egy német tesztben? bõvebben mi volt vele a baj?
Itt a tesztrõl egy elõzetes: http://www.bike-magazin.de/?p=3738
DE a teljes teszt csak 2 Euro-ért tölthetõ le.
És egy kis videó a tárcsafék tesztrõl:http://video.bike-ma.../bikeclips/test
#5011
Írta 2011. március 03. - 23:24

linket neki!asszem szétesett a tárcsa és ledarálta a betétet is
az biztos hogy a betét igen fosul nézett ki
viszont a jövõ évi slx fék teccõs.
#5012
Írta 2011. március 03. - 23:15

az biztos hogy a betét igen fosul nézett ki
viszont a jövõ évi slx fék teccõs.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5013
Írta 2011. március 03. - 23:03


#5014
Írta 2011. március 03. - 21:19

#5015
Írta 2011. március 02. - 15:32

CRC túl drága?
Határeset.Múlt héten találtam valamelyik Angol oldalon a rózsaszínt 95fontért,azt próbálom megtalálni.Vagy ebay.Csak gondoltam,hátha valaki a titkok õrzõje

#5016
Írta 2011. március 02. - 15:23

Esetleg valaki internetes kalandozásai során,nem talált véletlenül jóféle Hope forrást?
CRC túl drága?
#5017
Írta 2011. március 02. - 12:55

#5018
Írta 2011. március 02. - 12:01

Sziasztok!
Valaki hozzáértõ írja már le légyszi, hogy van-e különbség az Elixir R és Elixir 5 között. Azon kívül, hogy az R-en lehet állítani a fékkar távolságot kézzel. Ilyenekre lennék kiváncsi, például hogy fékerõ, adagolhatóság, egyéb dolgok. Mert nekem így elsõre egyformának tûnik a kettõ, viszont az Avid oldalán az R-et DH/Freeride-ja is ajánlja, 5-öt pedig csak AllMountain és XC-re.
Köszi.
Fékerõ kérdéshez láttam már adatokat; a Bikeradar-on tesztelték mindkettõt, íme a mérési eredmények:
How We Test Hydraulic Disc Brakes - BikeRadar
#5019
Írta 2011. március 02. - 11:27

Valaki hozzáértõ írja már le légyszi, hogy van-e különbség az Elixir R és Elixir 5 között. Azon kívül, hogy az R-en lehet állítani a fékkar távolságot kézzel. Ilyenekre lennék kiváncsi, például hogy fékerõ, adagolhatóság, egyéb dolgok. Mert nekem így elsõre egyformának tûnik a kettõ, viszont az Avid oldalán az R-et DH/Freeride-ja is ajánlja, 5-öt pedig csak AllMountain és XC-re.
Köszi.
#5020
Írta 2011. március 01. - 17:13


RAUH-Welt
B E G R I F F