

Kihagytad a harmadik pontból a stucnit... Easton EC90 590mm egyenes, Ritchey Logic WCS semi-integrated, Ritchey WCS 110mm 6 fokos, negatívban, alátét nélkül, szóval szerintem nagypapás...
0. Egyszerre húzd a két fékkart, földi! :-) Ez szerintem alap.
Nézve a a fenti táblázatot, milyen pofa lehet az bennük gyárilag? Gyantás vagy fémes? Ugye, a fémesnek nagyobb az ereje, bár kevésbé harap.
Vagy nehéz vagy. Szerintem vegyél egy saint-et, ha az nem elég neked.
1. puha villád
2. ne törd el a fékkart
3. magas-nagypapás a kormányod
imi72 én szoktam úgy játszani-gyakorolni hogy direkt megcsúsztatom az elsõ kereket.
1. 90-100 PSI, 2. ahol már nem esik jól, nem húzom tovább (pont itt hiányolom a nagyobb lassítóerõt) 3. Kona low riser 660mm, FSA Orbit MX + 12mm alátét van alatta. Ez nagypapás?
1. puha villád
2. ne törd el a fékkart
3. magas-nagypapás a kormányod
imi72 én szoktam úgy játszani-gyakorolni hogy direkt megcsúsztatom az elsõ kereket.
Elismerem, hogy teljesen egyujjas a fék és a modulációja kiváló. Amikor izomból húzom, már inkább a kar hajlik de a fékerõ alig növekszik, valahol ott a vége. A villát akár teljes útján is kimozgatja egy izmosabb fékezéstõl, de ahhoz nem érzem elég erõsnek, hogy az egyensúlyomból kibillentsen elõre, pedig szándékosan próbáltam ilyeneket fékezni.
...de ahhoz nem érzem elég erõsnek, hogy az egyensúlyomból kibillentsen elõre, pedig szándékosan próbáltam ilyeneket fékezni.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Nehéz elképzelni, hogy nem tudnál fejre állni bármelyikkel is... Az XT azért finomabb szerkezet, jobb az adagolhatósága.
Ezt szomorúan olvasom, ezekszerint az SLX után az XT 5%-al gyengébb lesz. Bekopás után elfogadható fékereje lett az SLX-nek, de elviselnék ettõl sokkal nagyobb fékerõt is.
Ezt szomorúan olvasom, ezekszerint az SLX után az XT 5%-al gyengébb lesz. Bekopás után elfogadható fékereje lett az SLX-nek, de elviselnék ettõl sokkal nagyobb fékerõt is.
A bikeradar táblázata szerint az slx még erõsebb is mint az xt (112 vs. 107 Nm).
Írtam itt korábban, hogy venni akarok elõre féktartó konzolt Shimano BR-M445 mert nem lehet beállítani AVID-al, most ez megtörtént és jó lett! Viszont vettem új eredeti Shimano pofákat és a hátsó féket egy istenért nem lehet beállítani hogy jó legyen. Folyton beleér a pofa a tárcsába. Nekem úgy tûnik, hogy nem lehet teljesen hátranyomni a dugattyúkat.
Az elsõnél koppra be lehetett, de a hátsónál nem. Ezt hogy lehetne orvosolni???
Mintha sok lenne benne az olaj és engedni kéne le belõle, de ezt nem szeretném.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen, jó lesz az slx, az pedig ésszerû, ha eleve együttes használatra tervezett cuccokat szerzel be, amelyek nyilván össze vannak lõve. A bikeradar táblázata szerint az slx még erõsebb is mint az xt (112 vs. 107 Nm). Bár nem tudom, hogy a nyomáspont helyének van-e jelentõség ebben? Értsd, az xt milyen nyomáspont-beállítással ad 107 Nm-t?
Nekem pedig olyan kérdésem lenne (IAmSpecialized kollégát is érdekelheti a válasz), hogy mit tud az új 615-ös Deore fék, amely, ahogy elnézem, az xtr-xt-slx-nél használt technológia lehozatala Deore szintre?