Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16221
Posted 2006. September 18. - 00:01

más kérdés, hogy észreveszed-e vagy sem.
én amikor kicseréltem elöl a 160-as pizzát egy 203-masra, azonnal megéreztem. de amikor öcsém 160-as ixtéjét cseréltük ki egy 185-ös formula tárcsára (fék maradt) ott azért nem volt nagy változás, mondjuk az hátsó fék volt...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16222
Posted 2006. September 17. - 23:57

helyes, inkább esetlegesen itt nézzenek hülyének, minthogy kiadj valamiért pénzt, és az ne legyen jó
arra figyelj, hogy az elsõ és a hátsó féknyereg nem egyforma, igy a hozzájuk való adapter sem az.
igen, ezzel tisztában vagyok.
tényleg és fékerõben mennyi változást fogok kb tapasztalni?
#16223
Posted 2006. September 17. - 23:52

helyes, inkább esetlegesen itt nézzenek hülyének, minthogy kiadj valamiért pénzt, és az ne legyen jóköszönöm, csak biztosra akartam menni

arra figyelj, hogy az elsõ és a hátsó féknyereg nem egyforma, igy a hozzájuk való adapter sem az.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16224
Posted 2006. September 17. - 23:50

#16225
Posted 2006. September 17. - 23:43

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16226
Posted 2006. September 17. - 23:42

185-ös tárcsát és egy adaptert és hogy mûködni fog?
szal az amatõr kérdés úgy hangzana hogy a 160-as és a 185-ös tárcsához való féktestek ugye ugyanolyanok?

#16227
Posted 2006. September 15. - 17:46

#16228
Posted 2006. September 15. - 17:34

Ha bojkottálva lesz a juicy, akkor anyagi okokból egy Avid BB5-160mm hátra és BB7, 185 vagy 203mm elõlre együttesen gondolkodom. Errõl is szeretném kikérni a véleményeteket (bár lehet, pár oldallal odább meg is találnám).
A bringát elsõdlegesen városi száguldozásra használom, ritkán terepre (semmi DH vagy divatos társai).
Városi száguldozás plussz könnyed terephez felesleges a 203-as tárcsa, de még a 185 is. Hacsak nem vagy sok sok kiló.
#16229
Posted 2006. September 15. - 00:11

40-ért jó vétel mondjuk.
agynak szintén jó a bike+ de ha valami extrára vágysz, vehetsz dt onyx-ot, vagy kevésbé olcsón novatec-et.
xt se rossz, de én személyes okoból nem veszek kónuszos agyat.

de van külön topik, keréképítés néven.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16230
Posted 2006. September 15. - 00:10

ha olaj folyik belole, azt ugyis letorli rola. Ha viszont nagyon karcos, az mar okot adhat a gyanakvasra. a fekek nem nagyon toleraljak, ha rajuk esnek.
De ha kivulrol sertetlennek tunik, akkor elvileg nagyon rossz nem lehet.
agybol az XT jo valasztas. csak ne centerlockosat vegyel, mert az nem avid tarcsafekhez valo.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#16231
Posted 2006. September 14. - 23:42

Nem vagyok járatos mélyen a bringák lelki világában, így a segítségeteket szeretném kérni. Szeretném lecserélni jelenlegi V fékemet tárcsafékre (a bringa egy merida matts speed, deore felszereltséggel, teljesen gyári állapotban, semmi sufnituning). Körbenéztem és találtam jó áron (40e) használtan egy juicy 7 és 5 együttest, 2-3 hónapos A kérdés, hogy mit nézzek meg rajta (olajfolyás, stb), mi alapján döntsem el, hogy egy leharcolt vagy egy megkímélt példány? Egyátalán szabad-e használtan féket venni (az eladás oka elmondás alapján vázcsere).
Ha bojkottálva lesz a juicy, akkor anyagi okokból egy Avid BB5-160mm hátra és BB7, 185 vagy 203mm elõlre együttesen gondolkodom. Errõl is szeretném kikérni a véleményeteket (bár lehet, pár oldallal odább meg is találnám).
A bringát elsõdlegesen városi száguldozásra használom, ritkán terepre (semmi DH vagy divatos társai).
Másik kérdésem a jövendõbeli aggyal lenne kapcsolatban:
igazán nem értek hozzá, de ajánlottak bikepositive agyat (cikkszám: 33624 és 24273). Utánaolvastam, és ipari csapágyas anyámtyúkja és ahol forumoztak róla, eddig rosszatt nem írtak. Nem vagyok kifejezetten bikepositive rajongó, de amit olvastam, megingatott (specifikáció alapján könnyebb, bár drágább vélemények alapján bírja a gyilkolást).
Objektíven -általános márkafikázástól függetlenül- inkább mást ajánlotok vagy nyugodtan rácsaphatok erre?
Gondolkoztam még esetleg Deore XT elsõ-hátsó agyon (FH-M765 és HB-M765), de abban sem vagyok biztos, hogy jó lenne a gépsárkányhoz.
Köszi szépen elõre is a segítséget és bocs, ha az agynak más topikja van...
Madkukac
#16232
Posted 2006. September 14. - 15:37

#16233
Posted 2006. September 14. - 15:32

Jó, hogy itt elbeszélgetek magamba.
#16234
Posted 2006. September 13. - 20:42

Gyárilag így beállítani ez csúcs.
#16235
Posted 2006. September 13. - 12:50

A másik probléma nem tudjátok hogy mitõl lehet?
Nevezetesen, hogy a hátsó féken nem tudom a fékpofát ráállítani az imbuszcsavarral mert meg se moccan?
#16236
Posted 2006. September 13. - 11:48


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16237
Posted 2006. September 13. - 09:48

#16238
Posted 2006. September 13. - 09:34

#16239
Posted 2006. September 13. - 09:22

#16240
Posted 2006. September 13. - 09:19

Hayes sole fékem van (kb három hetes) már elég bennt fog gondoltam rá kellene állítani, elõl sikerült is az ötös imbusszal csavartam rajta és jó lett.
De hátul nem tudok húzni az imbusz csavaron mert meg se moccan, nem mertem nagyon erõltetni nehogy valami baja legyen, az nem létezik hogy egy új féknél már most a végállásban van. Mi lehet a baj?
Másik problémám, hogy a fékkarnál az a kis imbuszcsavar amivel a nyomást lehet állítani állandóan kicsavarodik.
Ezzel mit lehet tenni?