Feltettem elõre, mentem vele két kört az utcán, aztán meg nózvilizgettem.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Úgy gondolnám, hogy hátul egy átlagos fahrer esetében többet árthat, mint használ a könnyebb blokkolhatóság.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
Láma vagyok bringa + tárcsa ügyben, világosítsatok fel! Miért jó hátra a nagy tárcsa, ha fékezéskor úgyis kikönnyül a gép fara?
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
A sebesség mindent megold.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
A sebesség mindent megold.
Úgy gondolnám, hogy hátul egy átlagos fahrer esetében többet árthat, mint használ a könnyebb blokkolhatóság.
Hát sztem... oks hogy megállsz vele... Deh a 160 as shimano tárcsám mindig tök hamar fölmelegedett.. aztán amikor forrosodik csinál mindent.. csak nemfog ugy ahogy kéne:DDE Mire kell 203 mas? fõleg egy merevfarkuba? 160 assal is simán megálsz. na mind1 ez az én személyes véleményem.mindenki azt vesz amit akar ja és nem tudjátok hayes fékcsövek mennyi ideig birják a dirt öt?
vettem egy magot:)
Ha hátul van akkor nem.jóaz a 203 as tárcsa... ha jó a fék meg a beállitás is akkor pofára lehet esni a 160 al is
A sebesség mindent megold.