Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#15061
Posted 2007. February 10. - 22:21

#15062
Posted 2007. February 10. - 22:15

én hátsó agyra asszociáltam azért írtam.
#15063
Posted 2007. February 10. - 22:14

Milyen 50 ezer?Xenon:és ha van is elmagyaráznád hogy hogy teszed fel egyik helyett a másikat? vagy veszel 50 ezerért saint agyat?

#15064
Posted 2007. February 10. - 21:58

A dugattyúkkal fékezett, nem lett bajuk a tárcsától?
Nem, még a tárcsának sem

#15065
Posted 2007. February 10. - 21:52

#15066
Posted 2007. February 10. - 21:44

#15067
Posted 2007. February 10. - 21:42


Egyébként ha ráfolyik a pofára az olaj, ki kell sütni vagy erõs féktisztióval letisztítani, nekem sokszor segitett már.
Edit: köszi thez, (ittvan nálam a fék, szvsz ha lesz idõm még ma megcsinálom.)
#15068
Posted 2007. February 10. - 21:24


Siki: a pofa 100% hogy nem jo, ennyit egy tárcsa nem kopik, szal az amúgy is kakukk.
a dugattyú pedig addig nem ereszt olajat, amig teljesen ki nem jön a féktestbõl - amig a karmantyúban teljesen bentvan a dugattyú.
még tárcsa nélkül, pofával se tud ez megtörténni.
tárcsa nélkül agyonkopott pofával viszont igen, de ha ez így van, akkor a kosz nem tudott belejutni, hiszen nem volt használva.
ha csak nagyon kijött a dugattyú és ereszti, azt lehet hogy inkább karmantyúcsere lesz.
#15069
Posted 2007. February 10. - 21:13

Ha kijött a dugattyú annak két oka lehet. Egyik, hogy a tárcsa nagyon elkopott, ez elég ritka. A másik, hogy a betét kopott nagyon, akkor cserélni kell, visszanyomni, légteleníteni és kész. Viszont, ha jó a betét és ráfolyt a fékfolyadék, akkor azt is cserélni kell, mert soha többet nem fog majd.szilikont kell ráfújni, de komolyan, növeli a fékerõt
:D, nah jó ez vicc volt csak.
Egyébként ha annyira kijön a dugattyú a féktestbõl, hogy elkezdi ereszteni az olajat az okoz valami maradandó hibát, vagy visszanyom, fék lelégtelenit és kész ?
#15070
Posted 2007. February 10. - 19:48

#15071
Posted 2007. February 10. - 00:47


Egyébként ha annyira kijön a dugattyú a féktestbõl, hogy elkezdi ereszteni az olajat az okoz valami maradandó hibát, vagy visszanyom, fék lelégtelenit és kész ?
#15072
Posted 2007. February 10. - 00:22

#15073
Posted 2007. February 09. - 22:06

Akinek tul digital a fekje tegyen bele legbuborekot

#15074
Posted 2007. February 09. - 20:49

A sebesség mindent megold.
#15075
Posted 2007. February 09. - 20:37

ism körbõl van akinek rezonált, beégett... a régi pedig nem, az mind tökéletes volt
#15076
Posted 2007. February 09. - 16:34

A sebesség mindent megold.
#15077
Posted 2007. February 09. - 13:26

203as hayes tárcsát fel lehet rakni bb7-hez? érdemes vagy inkább ne?
persze megfelelõ adapterrel..
ha tucc régit szerezni, akkor igen, de a Vcut-ot inkább ne.
akkor már inkább XT. könnyebb, olcsóbb.
#15078
Posted 2007. February 09. - 13:16

#15079
Posted 2007. February 09. - 12:51

persze megfelelõ adapterrel..
#15080
Posted 2007. February 08. - 23:25

Elõkeresrtem egy tolómérõt és beszereztem egy menetfésüt és megmértem magamnak,mert a bringaboltos nem tudja mert nem érdekli(lusta utánna nézni).
Egyébként 8x0.75-ös ha érdekel valakit.
Azért kösz mindenkinek.
mi sem tudtuk...
gondolkozom hogy az egész kócerájt lecserélem hone dualcontrolra.vajon érdemes a szarul fogó magot és a jó szentet lecserélni?érezhetõ a fékerõkülömbség a saint és a hone között?
Maggal az a bajom hogy tul digital...és ezen nem tudok/unk szervíz sem változtatni.kb 1mm dugattyú mozgás van,szal felemelõ érzés lenne ha az 1-0 fékezést szeretném,de nem így van..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!