Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#14901
Írta 2007. február 20. - 22:51

szervízbe volt, ott állították be szóval nem hiszem hogy valami rosszul van beállítva, meg nem is vettem észre semmi rosszat. de holnap megnézem közelebbrõl is.
#14903
Írta 2007. február 20. - 22:45

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#14904
Írta 2007. február 20. - 22:45

#14905
Írta 2007. február 20. - 22:43

nem idõ hanem fékezésfüggõ a bekopás.
fémes/szinteres pofa vagy gyantás?
#14906
Írta 2007. február 20. - 22:43

vagy ez a tárcsa hibája?
#14907
Írta 2007. február 20. - 22:37

OFFjólvan na attól hogy nem értek mindenhez nem kell basztatni...ON Tektro IO? testbike-on sok jót írtak róla szerintetek kezdõnek eléglesz?mondjuk már eladtam azt a bicót amin rajtavolt...
tektronál egy v fék is jobb.
optikai tuning mögöttes háttér nélkül - demenõhogytárcsafékemvan kategória.
tényleg hanyagold, vagy gyüjts egy jobb olcsó madzagosra.
jahm, létezik már elõrhetõen 160-180 IS-IS adapter by Sh!mano.
#14908
Írta 2007. február 20. - 22:23

#14909
Írta 2007. február 20. - 22:21

Ez tipikus kempinges kérdés, onnan jött
OFFjólvan na attól hogy nem értek mindenhez nem kell basztatni...ON Tektro IO? testbike-on sok jót írtak róla szerintetek kezdõnek eléglesz?mondjuk már eladtam azt a bicót amin rajtavolt...
#14910
Írta 2007. február 20. - 16:56

Köszi a válaszokat!
Thommey, nálad beváltak a xtr tárcsák?
Az e-bike szerint Javasolt fogy.ár.: 11 590,- FShimanonak csak XTR-ben van 180-as tárcsája? Mennyibe kerül nagyságrendileg?
Péter
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#14911
Írta 2007. február 20. - 16:38

Jól tudom, hogy már kapható itthon 180/160 IS/IS adapter?
Kösz!
Péter

#14912
Írta 2007. február 20. - 16:25

A sebesség mindent megold.
#14913
Írta 2007. február 20. - 16:09

Vagyis:
KBRM975AUMAA-tárcsa nélkül metal pad
KBRM975AURAA-tárcsa nélkül resin pad
#14914
Írta 2007. február 20. - 16:05

létezik elsõ 160as IS-es (mely hátul 140es) valamint hátsó 160as IS-es
140es adapter jelenleg kevéssé van.(nincs rá szükség - elölre értelmetlen, hátra pedig az IS konzolos elsõ 160as megy....)
a fékfelület azonos, az azonos pofa miatt.
a féktárcsa meg ha sh akkor zsír, ha SH kompatibilis(azonos fékfelület magasság) akkoris zsír.
(amúgy a 140 értelme jelen esetben? ilyen könnyü vagy hogy nem kell fékerõ? jelenleg nem tudok lemérni egy ilyen tárcsát, de súlyban szinte semmi különbség nem lesz... fékerõben viszont egy kevés igen . negatív irányban. szal olyan mintha magaddal szúrnál ki)
#14915
Írta 2007. február 20. - 15:41

Másik megoldás, hogy a 160-as elsõt, ha hátra szereled, ott 140-es tárcsát kér majd. Ehhez viszont szerezned kell egy 160-as elsõt jobbos karral, meg egy hosszú fékcsövet, és jöhet a barkács.
Ellenben az LX kritikáit olvasva aligha nyújt majd elég fékerõt 140-es tárcsával. És egyébként mi az oka a 140-nek?
#14916
Írta 2007. február 20. - 15:05

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#14917
Írta 2007. február 20. - 11:49

Tárcsára múlt héten húztam rá (1 hónapos gép, kb 200 után elenõriztem a tárcsák csavarjait ill a héten megy hogy a küllõknek is utánahúzzanak, bár egyik sincs különösebben kilazulva), szal az enm valószínû. IS rögzítésû... azt még megnézem, thx. :prosze: Agy kilincsszerkezete az mék' is? Gyorszár ha nem szorít rendesen?
Féloff: Mennyire normális hogy az elsõ féktestbe beleköszörült a tárcsa?

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14918
Írta 2007. február 20. - 11:43

És a magok, miben külömböznek a hfx 9-esektõl?
Féknyeregben ugyanaz, a fékkarban van a difi. A Mag amcsi gyártású, szebb, kapott egy plusz tömítést a dugattyú (sokat számít), és nem tekeredik ki állandóan az az idióta pozícióállító csavar (reach adjuster).
Volt már mindkettõ, szerintem fékerõben nincs különbség, legalábbis nem a fékben keresendõ - a Magot full szinter pofával szállítják, a 9-est félszinterrel. A 9-es pofája puhább, szárazon jobban harap, vizesen viszont nagyon gyatra. A Mag pofája szárazon kevésbé agresszív, de vizesen is ugyanolyan jól fog, ráadásul nagyon sokáig bírja. Igaz, ez régebbi tapasztalat, nem tudom, azóta volt-e változtatás.
#14919
Írta 2007. február 20. - 11:09

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#14920
Írta 2007. február 20. - 10:14

Haver Sirmiumján gyárilag Promax bowdenes fékek vannak, most kezdenek tükrösödni, de a hátó mintha lüktetne (elsõ nem) fékezéskor, mintha vmi laza lenne, vagy hasonló. Tengely és küllõk megvannak normálisan húzva.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám