Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:41
#13481
Posted 2007. July 02. - 14:40

van hozzá minden
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13482
Posted 2007. July 02. - 14:37

Régi 4 dugattyús XT-hez milyen fékpofa való? Lehet még oylat kapni? (gyárit v utángyártottat)
#13483
Posted 2007. July 02. - 13:37

Kicsit Off: Jó kis GT Avalanche vázam volt, Center-X villával, és ezüst HS33-as fékekkel. Hát ilyen nem jött szembe soha…..
Azt a féket egyszer beállítottam, és szevasz semmit nem kellett vele csinálni. Téli\nyári CC felhasználás mellett sem kellett nagyon pofákat cserélni. És fogott mint az állat…
Azt a féket egyszer beállítottam, és szevasz semmit nem kellett vele csinálni. Téli\nyári CC felhasználás mellett sem kellett nagyon pofákat cserélni. És fogott mint az állat…
#13484
Posted 2007. July 02. - 13:32

Igaza van Sala bácsinak. Ha Neked a Shimano szopás volt, akkor az Avid felér egy seggbekú....al.
Használj XTR-t, csak ne dual control karokkal!
Használj XTR-t, csak ne dual control karokkal!
#13485
Posted 2007. July 02. - 13:27

nahh az az egyetlen magura ami jó
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13486
Posted 2007. July 02. - 13:25

Sajnos a vázamon nincsen féktüske, mert a vféknek örülnék a legjobban….. (illetve visszaraknám a jó kis HS33-as Magurákat)
#13487
Posted 2007. July 02. - 13:17

az aviddal többet fogsz szopni. Szervizes tapasztalat....
Én használtam mindent
Sorrend nálam
Shimano, Hayes,hope, formula, avid
Én használtam mindent
Sorrend nálam
Shimano, Hayes,hope, formula, avid
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13488
Posted 2007. July 02. - 12:52

Nekem nem. Hibátlanul mûködik, de valahogy a fék mégsem olyan, mint amilyet elképzeltem. Számomra túl sok törõdést, vacakolást igényel. Nagyon sajnálom hogy cserélem, mert a fékkar, dual control dolog azt gondolom az xtr-en tökéletes. Jobbat nem nagyon tudok elképzelni, pedig mindig Rapid Fire hívõ voltam. Most felugrik majd az új Xtr rapid fire plus váltókar.
#13489
Posted 2007. July 02. - 12:35

#13490
Posted 2007. July 02. - 12:18

Melyik féket ajánlanátok a felsõbb Avid hidrós szekcióból? Gondolok itt a Juicy Seven, Carbon (és talán az Ultimate) modellekre. Az Ultimattel a gondom az, hogy ezek a csúcskategóriás dolgok nálam nem váltak be, félek tõle (és az ára). Én a Carbonra szavazok, de adott esetben akár hallgatok is rátok. A carbon holmikat kerülöm, tehát nem a carbon fékkar a szempont. A honlapon valami titán cuccokat (Ti hardware?) emlegetnek a Carbon modellnél, ez mi lehet? A Carbon mellett szól továbbá, hogy FR és DH felhasználásra is ajánlják, a Seven-t nem. Gondolom erõsebb, kevésbé melegszik fel. CC-re elég Avidból a 160-as tárcsa elõre, hátulra?
thx
thx
#13491
Posted 2007. July 02. - 09:12

igen, ha megégeted a fékbetétet, felüvegesedik és nem fog.
plusz az is árt a fékerõnek, ha a tárcsa embertelenül felforrósodik.
ezért használnak nagyobb tárcsát, hogy jobban hûljön.
(vagy ugye kevesebbet kell fékezni
)
plusz az is árt a fékerõnek, ha a tárcsa embertelenül felforrósodik.
ezért használnak nagyobb tárcsát, hogy jobban hûljön.
(vagy ugye kevesebbet kell fékezni

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13492
Posted 2007. July 01. - 23:13

hat rendben , tennek en 203 ast , de az mar szerintem nagyon csilingelne. igy is a juicy 185 el szepen zenel kanyarban , vagy nagyobb sebessegnel, illetve ha megkapod az elejet, a telo ha viszarug, peng 1et. Na de 185el elegge legyilkoltam azon a hegyen, majd ugy ... 20 perc utan kezdett megint rendesen fogni , addig ... hat eppen lassitani lehet vele. Szerintetek ez normalis ? marmint nem az hogy forron nem fog, hanem hogy hamar vege a fekeronek. Igazabol megfigyeltem hogy ... amikor kezd vege lenni, akkor egy furcsa hangot kezd produkalni. oan mint a kikopott ventilator a proci kuuleren
szoval oan ... reszelos, koszorulos hang. na onnantol kezdve mar nem igazan mukodik ahogy kell. Lehet az olaj is annyira atmelegszik hogy mar nem nyom rendesen ?

#13493
Posted 2007. July 01. - 23:08

hmm megfontolandó. bár pesten tanulok szóval nem olyan gázos. csak fél táv ha jól sejtem. na de ez picit off. kösz az infót.
minden esetre a nagyobb tárcsa segít a jobb hûtésben. hogy on is legyek. az egyik srác a hayes mx2-jét mindig vízzel locsolja. azt mondja h így "jobban fog"
egyébként gyári betét és mud cutter hayes tárcsák. érdekes megoldás...
minden esetre a nagyobb tárcsa segít a jobb hûtésben. hogy on is legyek. az egyik srác a hayes mx2-jét mindig vízzel locsolja. azt mondja h így "jobban fog"
egyébként gyári betét és mud cutter hayes tárcsák. érdekes megoldás...
#13494
Posted 2007. July 01. - 22:46

Pali KJ egyebkent ez a hegy Marosvasarhelyen , nem fogod elhinni de az orvosi egyetem mogott
az egesz varos ez a "hegy" kore epul, es az oldalban van mar az egyetem. Nos e mogott van 1 DH palya , ott lehet feket piritani. De nem tudom ha neked erdemes (saccolok) kb 500 km-t utazni idaig 1 fek piritasert


#13495
Posted 2007. July 01. - 20:51

hát igen az avidban nincs akkora "kanyar"
#13496
Posted 2007. July 01. - 19:55

Koszi hogy irtad
Kozben meg is talaltam
A helyesbol (ez jobb lenne hamar ilyen tf van
)
http://image.arukere...ll/15531630.jpg
Jobb szelso.
Az avidbol pedig ezek kozul valamelyik:
http://www.pricepoin...rs-Front-07.htm
Ja emlekszem anno volt a faktorba 1db az is hibas menetes, remelem azota hoztak.
Kozben meg is talaltam
A helyesbol (ez jobb lenne hamar ilyen tf van

http://image.arukere...ll/15531630.jpg
Jobb szelso.
Az avidbol pedig ezek kozul valamelyik:
http://www.pricepoin...rs-Front-07.htm
Ja emlekszem anno volt a faktorba 1db az is hibas menetes, remelem azota hoztak.
#13497
Posted 2007. July 01. - 17:06

a megoldás: nagyobb tárcsa
amúgy hol van ez a hegy? féket akarok piritani
amúgy hol van ez a hegy? féket akarok piritani

#13498
Posted 2007. July 01. - 15:49

hat ja, de valahogy nehez kevesebbet fekezni mikor 60al gurulsz es folyamatosan kanyar es mindenhol egy egy fa ugrik ki eled
Valoban pumpalva kene fekezni, csak hat azt is eleg nehez mikor oan hegy van hogy az elso 50 meteren megmelegited a feket oan meredek.

#13499
Posted 2007. July 01. - 15:44

kevesebbet kell fékezni vagy nagyobb tárcsát venni és nem melegszik túl. esetleg pumpálva fékezni. ki kell tapasztalni h hogy kell fékezni igazából. a mechanikusok mellett tényleg ott van az az elõny h nem mászik el a nyomáspont mert nem forr benne az olaj.
#13500
Posted 2007. July 01. - 14:52

Az avid BB5 jol beallitva nagyon brutalis kis fek, szerintem egyik legmegbizhatobb leg adadgolhatobb mechanikus fek. En hatul hasznalom 160 as tarcsaval, ereszkedesnel is nagyon ott van nagyon szeretem ahogy mukodik. Igaz lehet tobbet fekezek elsovel DH palyan, de elol avid juicy 5 van 185 el, es mire leerek a juicy mar sokkal gyengebben fog a tulmelegedestol a bb5 meg mindig korrekt
