

Miért nem csinálnak akkor ugyanakkora betétet egy versenyautónak? miért teríti be a fél tárcsát, ha nem számít a mérete? Miért nem mennek csak ugyanakkora tárcsával, de kis betéttel.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
de a felületeket nyomó erõ, vagyis a nyomás kiszámításához szükség van a felületre is. 1 Pa = 1 N/m²
A fékkarral átadod a nyomást a pofára , és az nyomja a tovább a tárcsát. Logikus, hogy a pofa nagysága számít. A súrlódást növeli a nyomás. Nekem tök evidens, hogy egy tûheggyel nem fékezek akkorát, mint egy normál fékbetéttel. Nagyobb nyomás kéne, hogy megállj, táhát szerintem fontos a mérete is. Vagy nem? Hülye vagyok? Hupákolás?
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Üdv skacok!
Kérdésem lenne csak shimano gyart cl-es agyakat???
Ha nem akkor ki,vagy xtr minosegbe valami mas cl-es agy???
amúgy ez sztem a 6csavaros tárcsafelfogatás esetében jóval gyakoribb... ha van még némi 8as is,akkor nem csoda a "zörgés"..Igen 6 csavaros.
Nem szabad, hogy 8as legyen benne, 'majdhogy vacsi új és nem volt megütve, vagy ilyesmi.
RAUH-Welt
B E G R I F F