nekem meg van 08as XT-m es megegyszer nem vennek...
tenyleg barom eros, ez nem gond, de nagyon fura ez a Servo erzes. nyulos.
probalj ki egyet mielott beruhazol ra. En lehet lecserelem XTR-re kesobb. vagy valami Magurara.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#11221
Írta 2008. június 01. - 17:51

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11222
Írta 2008. június 01. - 17:51

xt
(szebb, jobb, könnyebb)
nem könnyebb és nem jobb
szépség meg szubjektiv
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11223
Írta 2008. június 01. - 17:35

#11224
Írta 2008. június 01. - 16:50

#11225
Írta 2008. június 01. - 15:36

Stroker Trail vs. XT 2008 saját CL tárcsájával.
Tapasztalatok érdekelnének, esetleg ellenvetések, ajánlások.
Tapasztalatok érdekelnének, esetleg ellenvetések, ajánlások.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11226
Írta 2008. május 29. - 11:21

A dicsért Formula fékekröl 1 probléma:
Fék Formula Oro Bianco
nem ugrik vissza a fékkar. Légtelenités + egyéb mobilizáció ( WD 40 stb.) után felhivtam a Foruma GER service hotlinet (igen ilyen is van).
A dugóval van a probléma (magyarul nemtudom sajnosan precizebben leirni),
ha beküldöm 4 nap alat kicserélik a dugókat, elöl + hátul. Majd jelentem, ha elintözödött a dolog.
Fék Formula Oro Bianco
nem ugrik vissza a fékkar. Légtelenités + egyéb mobilizáció ( WD 40 stb.) után felhivtam a Foruma GER service hotlinet (igen ilyen is van).
A dugóval van a probléma (magyarul nemtudom sajnosan precizebben leirni),
ha beküldöm 4 nap alat kicserélik a dugókat, elöl + hátul. Majd jelentem, ha elintözödött a dolog.
#11227
Írta 2008. május 28. - 13:50

#11228
Írta 2008. május 28. - 13:44

féktest két csavarja kilazít
fék behúz
féktest csavarjai meghúz
....ez a standard mûvelet
Lötyögés: hát kétlem h magától elmúlik, szerintem a feszítõ rugó gyenge
fék behúz
féktest csavarjai meghúz
....ez a standard mûvelet
Lötyögés: hát kétlem h magától elmúlik, szerintem a feszítõ rugó gyenge
#11229
Írta 2008. május 28. - 13:43

Hello!
Tanácsotokat kérném. Shimano M485-ös fékem van (ez az elsõ hidr. tárcsafékem), és 1 hét (és csak 150 km) után elkezdett lötyögni, mozogni betét az elsõ fékben. Ez meg fog szûnni valamikor, mert nagyon idegesítõ h egyfolytában zörög? A szervizben azt mondták h ez gyakran elõfordul és majd talán megjavul. Nektek mik a tapasztalataitok etéren?
Tanácsotokat kérném. Shimano M485-ös fékem van (ez az elsõ hidr. tárcsafékem), és 1 hét (és csak 150 km) után elkezdett lötyögni, mozogni betét az elsõ fékben. Ez meg fog szûnni valamikor, mert nagyon idegesítõ h egyfolytában zörög? A szervizben azt mondták h ez gyakran elõfordul és majd talán megjavul. Nektek mik a tapasztalataitok etéren?
#11230
Írta 2008. május 28. - 13:22

Helló
A hidraulikus fék beállításához van valami leírás? A fékben a tárcsa pont középen van, és a fékkart is hiába húzkodom, hogy beállítsa magát, mindig hozzáér a tárcsához valamelyik betét (vagy mind 2, nem tudom).
Mellesleg nem olyan könnyû behúzni a fékkart sem (még 1 hete nem ért hozzá, akkor jó volt), és kb ugyanolyan erõvel kell húzni a fékkart, mint egy V féknél. Ez így jó?
A hidraulikus fék beállításához van valami leírás? A fékben a tárcsa pont középen van, és a fékkart is hiába húzkodom, hogy beállítsa magát, mindig hozzáér a tárcsához valamelyik betét (vagy mind 2, nem tudom).
Mellesleg nem olyan könnyû behúzni a fékkart sem (még 1 hete nem ért hozzá, akkor jó volt), és kb ugyanolyan erõvel kell húzni a fékkart, mint egy V féknél. Ez így jó?
#11231
Írta 2008. május 28. - 11:41

Pöcörõ a nevevégülis a kis bizbaz (nem tudom ennek mi a rendes neve) ottvan a csö végén.

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#11232
Írta 2008. május 28. - 09:04

fejjel lefelé buhúzástól nem kéne behalnia....nekem is behúzta tesóm a fékemet mikor fejjel volt lefele a bringa, de semmi baja nem lett
#11233
Írta 2008. május 28. - 08:46

(a fékbetétet még légtelenítés után kivettem megtisztítottam, a tárcsát is, kicsit olajosak voltak, de tisztítás után egyáltalán nem volt rajtuk olaj.)
A féknek biztos jót tenne egy jó szervíz és egy új feltöltés.
Ok ez pénzedbe kerül, de egy-két évig nem kell hozzányúlni, szerintem sok bosszúságot megspórolnál.
Az olajos fékbetét elvileg kuka:
- a mûanyagos biztos kuka (esetleg mosogatógépet ráengedni?)
- a fémalapúakat elvileg ilyen esetben meg szokták pörkölni (vagy sütõben, vagy lánggal), hátha leég róla az összes olaj
- inkább vegyél újat
- a fékbetétet mindig kiszokták venni a féketestbõl komolyabb (olajozós) szerelés elõtt
#11234
Írta 2008. május 26. - 13:17

Sziasztok
Nemrég kaptam avid juicy 3as féket.(elõre hátra) még a felszerelés napján hibát követtem el, mert fejjellefele behúztam(benne volt a tárcsa). Azóta elég gyér, vettem dot 4-es olajat bele a banzinkútnál(ilyet ajánlanak bele) és nekikezdtem kilégteleníteni gyanítottam ez a gondja.
Hát jól tippeltem a felsõ kis tartály csak félig volt. Az egész rendszerbõl minden olajat kiszívtam aztán visszatöltöttem. Jól mûködött, 1 ujjammal fejre tudtam volna állítani magam. Másnap megyek a szilvásvárad maratonra.
Erre mi a baja...hát nem ugyanolyan lett mint volt..?! :S
-A kérdés: mi lehet a gond/ill mit csinálhattam rosszul.
-kérdés2: attól hogy levegõs még tud fogni blokkolságig csak nyúlósan vagy nem.?
(a fékbetétet még légtelenítés után kivettem megtisztítottam, a tárcsát is, kicsit olajosak voltak, de tisztítás után egyáltalán nem volt rajtuk olaj.)
Nemrég kaptam avid juicy 3as féket.(elõre hátra) még a felszerelés napján hibát követtem el, mert fejjellefele behúztam(benne volt a tárcsa). Azóta elég gyér, vettem dot 4-es olajat bele a banzinkútnál(ilyet ajánlanak bele) és nekikezdtem kilégteleníteni gyanítottam ez a gondja.
Hát jól tippeltem a felsõ kis tartály csak félig volt. Az egész rendszerbõl minden olajat kiszívtam aztán visszatöltöttem. Jól mûködött, 1 ujjammal fejre tudtam volna állítani magam. Másnap megyek a szilvásvárad maratonra.
Erre mi a baja...hát nem ugyanolyan lett mint volt..?! :S
-A kérdés: mi lehet a gond/ill mit csinálhattam rosszul.
-kérdés2: attól hogy levegõs még tud fogni blokkolságig csak nyúlósan vagy nem.?
(a fékbetétet még légtelenítés után kivettem megtisztítottam, a tárcsát is, kicsit olajosak voltak, de tisztítás után egyáltalán nem volt rajtuk olaj.)
xtc.
#11235
Írta 2008. május 26. - 02:02

jaja, menni fog siman.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11236
Írta 2008. május 26. - 00:39

#11237
Írta 2008. május 26. - 00:25

nos.
adott egy fékcsö fékkkar csatlakozás. (legyen szó bármilyen hidr. tfékröl) az emberfia fékkart akar cserélni vmi oknál fogva de neki a fékcsö hossz megfelel, tehát nem akar belöle vágni és uj roppantó gyürüt beiktatni.
kérdésem: fékcsö kicsavar -> uj karba becsavar régi roppantó gyürüvel akkor ez igy adhat müködö rendszert? :chin:
végülis a kis bizbaz (nem tudom ennek mi a rendes neve) ottvan a csö végén. jól becsavarjuk akkor annak helyére kell mennie.
adott egy fékcsö fékkkar csatlakozás. (legyen szó bármilyen hidr. tfékröl) az emberfia fékkart akar cserélni vmi oknál fogva de neki a fékcsö hossz megfelel, tehát nem akar belöle vágni és uj roppantó gyürüt beiktatni.
kérdésem: fékcsö kicsavar -> uj karba becsavar régi roppantó gyürüvel akkor ez igy adhat müködö rendszert? :chin:
végülis a kis bizbaz (nem tudom ennek mi a rendes neve) ottvan a csö végén. jól becsavarjuk akkor annak helyére kell mennie.
#11238
Írta 2008. május 25. - 16:30

#11239
Írta 2008. május 25. - 16:17

#11240
vendég_sajt16_*
Írta 2008. május 25. - 16:07

Milyennek kell lennie a hidrás t .féknek?
Csak annyit kérdezek, hogy van e vele probléma, vagy nincs
Ha meg akarok nagy sebességrõl állni, akkor azért meg kell húzni egy kis erõvel. Nem volt még ilyen fékem, ezért nem tudom milyennek kéne lennie. Amúgy van hangja, és beremeg ha blokkolom. Meg néha hozzáérnek a tárcsához a pofák, és nyikorog.
Csak annyit kérdezek, hogy van e vele probléma, vagy nincs

Ha meg akarok nagy sebességrõl állni, akkor azért meg kell húzni egy kis erõvel. Nem volt még ilyen fékem, ezért nem tudom milyennek kéne lennie. Amúgy van hangja, és beremeg ha blokkolom. Meg néha hozzáérnek a tárcsához a pofák, és nyikorog.