drótosból csak avid. olcsó, egyszerû mint a lejtõ, emberi súlyban van, és jól fog.
És drótos Avid-ból melyik és kb mennyibe kerûlne a legolcsóbb szett ami már ér is valamit és nem csak dísznek van?:chin:

drótosból csak avid. olcsó, egyszerû mint a lejtõ, emberi súlyban van, és jól fog.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
az MX2 lesz leginkább, amúgy pl.talicskára kiváló, bringára én nem tenném fel. ha mindenképp madzagosat akarsz akkor csak avid..Bocs mindenkitõl ha be pofátlankodtam volna a témába.
Tárcsafék beszerzését fontolgatom de mielõt nagy vásárlásba csapnék gondoltam rá kérdezek dolgokra.
Szóval a kérdések:
-a vélemény errõl:Hayes GX-2 fékszett--ami érdekelne ezzel kapcs tartósság,megbízhatóság,szervízigény s ha jól todom ez bowdenes?Ami persze nekem nem hátrány sõt kifejezetten csak ilyen mûködtetésü érdekel(ne).
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Az miért van, hogy hátsó Avid tárcsaféknél (BB5 és 7) rendesen meghúzott tárcsacsavarok lazulnak lefele kb. 2 hónap után? Álló helyzetbe húzom a féket, és elõre hátra huzigálom, elég borzasztó. Meghúztam újra, az nem baj, csak hát na'
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
eszerint a pirosat kell hevíteni, és nem a zöldet. csak a pontosítás végett.
trekes: bowdenesbõl én csak Avid BB-t vennék, a többinél egy jó vfékszett jobban fog...BB-s tapasztalatért meg pl. CJ-t kérdezd, õ írta lentebb, hogy ilyenje van.
Izomtéridõninja-geológus!
Blue Removable No. 242, 243, 246, 248, 2432 & 2440 - Used for things you may want to unscrew with minimal hassle. It cures into a brittle, glassy bond that takes one good twist to break, but removes cleanly after that. Recommended for use with valve covers, water pumps and oil pan bolts.
Red High-Strength No. 271, 262, 266, 268, 272, 277 & 2760 - Used on things that you don't want to take apart for a long time. It requires heat from a torch or iron (to 250° C) to loosen its grip. It cures into a thicker, sticky bond that holds up better against vibration and shocks. It is typically used in mechanical applications such as nuts and bolts in cars, motorbikes, snowmobiles, and watercraft.
Green - penetrating grade No. 220(blue), 290 & 294 - Used for parts that have already been assembled. Green No. 290 is commonly used to bond a bearing to a shaft. Due to its low viscosity, capillary action wicks the solution between the shaft and the inner race of the bearing.
Purple - low strength grade No. 222MS & 222 - Used for set screws.
For Plastic threads - No. 425. - Used for small plastic threads.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Héj, nem eszik olyan forrón a kását!
Alapból rengeteg fékben szorul valamelyik dugattyú.
Fõleg Avid.
Egyszerû megmozgatni a dugattyúkat, ha gondolod, leírom, hogy kell.
És aztán meg sokkal jobb lesz, érzésre is könyebben mozog.
Aztán még mindig lehet új féket venni
Ha nehezen mozog a dugattyú, ki kell venni a
pofát, megpumpálni a fékkart, megkenni TF2vel vagy más spay-el a
dugattyúkat, visszanyomni, ezt megcsinálni párszor. Majd féktisztító,
kopresszorral való fújás, hogy minden olajmaradék lejöjjön.
Tádáám, tök jó lesz
Azért ha az egyik dugattyú sokkal gyorsabb, mint a
másik, akkor tenni kell valamit (megmozgatni a lassabbat), késõbb lehet belõle
gond (nagyon el fogja húzni a tárcsát, mikor kopik a pofa).
csavar ki, fék középre beállít, csavar vissza.
a trógerebb megoldás, hogy csavar kilazít, fékkarra rámarkol, majd csavar
vissza.
ekkor 100%osan középen lesz kieresztet - és behúzott állapotban is a tárcsa a
betétekhez képest.
A különbözõ dugattyú-út gond nélkül megesik a fékeknél.