Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10441
Írta 2008. augusztus 31. - 20:09

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10443
Írta 2008. augusztus 31. - 15:30

jól látod, kb. ennyi az értelme.
(meg elvileg ha lelazulna, akkor... :-) )
akkor nem teszem vissza.
Most tegyük fel, lelazul. mit ér a seeger?
kb semmit. amilyen kis fingilingi perem fogja, simán leugrasztja róla a tárcsa (szerintem). azt, meg hogy ne hagyjam el a tárcsát, azt megoldja a agynak a tengelye is :-)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10444
Írta 2008. augusztus 31. - 14:26

szerencsére gyorsan észre lehet venni, mert kotyogásszerû jelenséget produkál
amúgy tényleg nem tfékcsavarra gondoltam, hanem bármi másra
meg közben eszembe jutott, h hátul már két éve alu van, de csak mert csak ott fér el a magas, imbuszos fejû változat, azzal még nem volt gond
#10445
Írta 2008. augusztus 31. - 14:06


amugy nem egy versenyzo csinalja ugy, hogy csak 3 csavarral fogatja fel az agyra a tarcsat. [minden masodik kihagyva] konnyites

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10446
Írta 2008. augusztus 31. - 12:54

na ja csak ez a tfék topikTig: nem is a tárcsára gondoltam...
, és szerintem kala sem...

mellesleg én max a kulacstartóhoz használnék alu csavart ha bármi féle értelmét látnám
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10447
Írta 2008. augusztus 31. - 12:45

#10448
Írta 2008. augusztus 31. - 12:43

azért a tárcsafelfogatás pont olyan ahova én nem raknék alut. nem is a fáradás hanem a lényegesen csekélyebb szakítószilárdság miatt
Oké, akkor az alu felejtõs.
A 8,8-as szakítószilárdsággal jelzett csavar elegendõ a tárcsához?
Ez a csavar-ügy apróság, mégis fontos az ép fogak megõrzéséhez.

Izomtéridõninja-geológus!
#10449
Írta 2008. augusztus 31. - 12:38

azért a tárcsafelfogatás pont olyan ahova én nem raknék alut, nem is a fáradás hanem a lényegesen csekélyebb szakítószilárdság miatt(nem is nagyon szoktak, ha úgy érzed hogy pont az a 10 gramm könnyítés hozza el a +váltást akkor használj titánt)elvileg igen, ez vázaknál igaz lehet. viszont sok helyen a csavarnak nincs akkora terhelésviselõ szerepe, amit az alu ne viselne el gond nélkül...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10450
Írta 2008. augusztus 31. - 12:21

#10451
Írta 2008. augusztus 31. - 11:52

barmilyen csavart tudok neked adni (csavarboltos vagyok)
És olyan is van, ami jó elõl a tárcsához?
Én alu csavarral nem mernék próbálkozni, mert elvileg hamarabb fárad, mint az acél(jól mondom?).Pl. acél vs aluvázak.
Izomtéridõninja-geológus!
#10452
Írta 2008. augusztus 31. - 11:44


Ez fél OFF lesz, de mit szólsz az acél csavarok alura cseréléséhez? Jelent bármekkora kockázatot? Ha nem, akkor hamarosan kapsz tõlem privátot

#10453
Írta 2008. augusztus 31. - 11:36

vagy veszel gyári csavarszettet, bringaboltban
pl Shimano.
(pl régebbi RS villákba nem jók a csavarboltos csavarok)
barmilyen csavart tudok neked adni (csavarboltos vagyok)
#10454
Írta 2008. augusztus 31. - 01:33

8.8 az a szakítószilárdságot mutassa.
Nem tudom, hogy lehet megállapítani egy tárcsacsavarról, hogy szar?
Venni kell csavarszettet kerékpárboltban és ennyi. Nem kell vele sokat herélni.
Onnan gondoltam, hogy a csavar feje nincs középen a csavaron..vagy ez nem lényeges?Meg ugyanolyanok voltak akkoriban az Asses(vagy Access, nemtom) tárcsafékemhez is.Azoknak igen hamar tönkrement a feje, menete...
Azért csavar és csavar között is van különbség, nem?
De szerintem tényleg nem "herélek" (ez honnan van?

Izomtéridõninja-geológus!
#10455
Írta 2008. augusztus 31. - 01:29

Nem tudom, hogy lehet megállapítani egy tárcsacsavarról, hogy szar?
Venni kell csavarszettet kerékpárboltban és ennyi. Nem kell vele sokat herélni.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10456
Írta 2008. augusztus 30. - 22:58

anyagi okokból megváltam a "kicsikéktõl"
jövõ héten, ha marad idõm a beiratkozás mellett, megveszem az slx-et.

élõben is bizalomgerjesztõ, remélem jó is lesz...
elöl 203, hátul 160-as xt tárcsáva lesz.
hátra nem kell több, de elõl elég csúnyán elégettem párszor a kistárcsát...
#10457
Írta 2008. augusztus 30. - 20:06

#10458
Írta 2008. augusztus 30. - 19:40

vettél valami hulladék 4.8-as vagy 5.6-os (szakitó)szilárdságú biliacél csavart. gratulálok.
ahelyett, hogy vettél volna valami rendes csavart.
Én csak egy számot látok rajta: 8.8 <= ez mi?
Itt a közelben 500 FT 6 db tárcsacsavar.De az ránézésre valami szutyok...
Ebben a dologban tanácstalan vagyok(ez látszik is sztem).
Minden segítség jól jön...
Vagy ha szimpla csavarboltos csavart vennék mégis, egyedül a szakítószilárdság a lényeges?
Izomtéridõninja-geológus!
#10459
Írta 2008. augusztus 30. - 19:03

vettél valami hulladék 4.8-as vagy 5.6-os (szakitó)szilárdságú biliacél csavart. gratulálok.Már beszereztem.24 db került 290 forintba...
Nem az adapterhez kellett, hanem a tárcsához, hogy az agyon maradjon.
ahelyett, hogy vettél volna valami rendes csavart.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10460
Írta 2008. augusztus 30. - 18:48

Nem értetted; Thez arra gondolt, hogy vannak vázak, villák, ahová az imbuszos, magas fejû csavarok nem férnek be.
Igaz, elõl tényleg beleér.Majd alkotok vmit.
Vagy nézek másik csavar után, vagy gyári szett...
Izomtéridõninja-geológus!