nekem probikeban két napig volt bent, de pofáraesõs lett kistárcsával, új betéttel második fékezésre. egy ujjal húzva. szóval nem lehetetlen a dolog, de nem fognak szeretni ott sem. viszont megcsinálják normálisan.az a baj , hogy ittse nagyon szeretik...... jobbanmondva nemtuggyák megcsinálni
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10301
Posted 2008. September 17. - 23:33

#10302
Posted 2008. September 17. - 20:19

#10303
Posted 2008. September 17. - 19:53


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10304
Posted 2008. September 17. - 18:57

khmmm... ugye nyelvtanórákat nem hanyagolod, igaz?
O gyûrûket általában amúgy kapni sima szerelvényboltban, vagy bármilyen helyen, ahol hidraulikával foglalkoznak. ha tényleg csak ennyi a hiba (és hengeres alakú tömítéseket keresel) akkor olcsóbban megúszod mint a gyári szett. a bikertõl amúgy kitelik, hogy nincs ilyen szettjük ....
bocs , legközelebb jobban ügyelek a helyesírásra..

az a baj , hogy nem nagyon értek ilyen szinten a fékekhez , és nem tudnám el magyarázni pontosan pl a fékkarban lévõ tömítés hogy néz ki , milyet is kérjek..... ha egyáltalán lenne nekik..
a gyári ( ha netán lenne) nagyon húzós árban lehet??
#10305
Posted 2008. September 17. - 18:41

khmmm... ugye nyelvtanórákat nem hanyagolod, igaz?Üdv ! avid code 5 ömet sehol nem tudják normálisan kilégteleníteni edig 3 helyre vittem és mindig ugyan olyan maradt ... sõt most a legutobbinál még szarabb lett! a szervizes azt mondta hogy biztos a fékkarban rossz a tömítés meg a féktesten a légtelenítõ csavarok alól hiányzik az o gyürû..
kérdésem az lenne , hogy létezik ehhez a fékhez ilyen gyári szett vagy valami ami tömítéseket tartalmazza?
aztmondták ez megoldaná a problémát és nem lenne levegõs a rendszer .
( jjah és hozzáteszem hogy a féket újonnan vettem és elejétõl fogva levegõs volt... szervizek után mindig egy picivel még rosszab lett. ezért kétlem ezt a tömítéses dolgot.. vagy gyárilag selejteset küldhettek talán ? )
szerintetek mi lehet?
O gyûrûket általában amúgy kapni sima szerelvényboltban, vagy bármilyen helyen, ahol hidraulikával foglalkoznak. ha tényleg csak ennyi a hiba (és hengeres alakú tömítéseket keresel) akkor olcsóbban megúszod mint a gyári szett. a bikertõl amúgy kitelik, hogy nincs ilyen szettjük ....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10306
Posted 2008. September 17. - 17:36

kérdésem az lenne , hogy létezik ehez a fékhez ijen gyári szett vagy valami ami tömítéseket tartalmazza?
aztmondták ez megoldaná a problémát és nemlenne levegõs a rendszer .
( jjah és hozzáteszem hogy a féket ujan vettem és elejétõl fogva levegõs volt... szervizek után mindig egy picivel még rosszab lett. ezért kétlem ezt a tömítéses dolgot.. vagy gyárilag selejteset küldhettek talán ? )
szerintetek mi lehet?
#10307
Posted 2008. September 17. - 17:09

szoval egy cso-csere nem feltetlen segit sokat, a legtobb azon mulik hogy hogy van osszerakva a rendszer.
es a hatso fek mindig puhabb erzes lesz mint az elso. a hosszabb cso miatt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10308
Posted 2008. September 17. - 14:41

A hayes fékcsövek ebbõl a szempontból jobbak, mint a shimano. Egyébként ez komolytalan probléma, még ha dh versenyzõ lennél akkor talán megérteném, de így felesleges ezen problémázni. Ha színéért veszed akkor nem szóltam
.
ahan ertem,nem problema csak furcsa,nem rosszab a fekhatas meg semmi.
de pirosat veszek:)
#10309
Posted 2008. September 17. - 14:34


A sebesség mindent megold.
#10310
Posted 2008. September 17. - 14:04

Nekem a régi Sram/Grimeca fékemmel volt hasonló gond (pedig annak fémszövetesek voltak a csövei). De a légtelenítés után mindig jobb lett a dolog. Most a Stroker Trail fékkaroknál nagyon nehéz eldöntenem melyik nyúlik jobban...
ajaj akkor passzolok :confused:
de azert veszek fasza goodgride pirosat azt ha javult akkor majd irok:)
#10311
Posted 2008. September 17. - 13:57

#10312
Posted 2008. September 17. - 13:51

Áh, az acél is rugalmas ám. Ha nagyon rugalmas a rendszer, és gond van a fékerõvel, akkor levegõs a cucc, vagy szar a betét. A kevlár szövetes csövekkel nem nagyon szokott gond lenni.
a fekerovel nincs gond,de az elsofek fekkarjan nem erzek nyulast ezert gondoltam a csohosszra!??
#10313
Posted 2008. September 17. - 13:46

#10314
Posted 2008. September 17. - 13:41

#10315
Posted 2008. September 17. - 13:39


#10316
Posted 2008. September 17. - 13:32

általános törvény szerint a folyadékok összenyomhatatlanok. na ebbe most ne menjünk bele, de ici-pici rugalmasság a nem tökéletesen összenyomható folyadékból is adódik a rendszerben
#10317
Posted 2008. September 17. - 13:08

piros szinü csövet akarsz szipka?
egyébként csak most láttam a bicajodat! engedd meg hogy gratuláljak! nekem nagyon tetszik. :clap:
jaja pirosat,hogy jottel ra?

meg az a baj hogy a hatso fekhez a kabel hosszabol adodoan (gondolom en) olyan mintha elveszne a fekero,mert gondolom hogy tagul a cso??? (bar gyari xtr)
ha meg mar van neki piros akkor mas nem johet szoba

orulok hogy tetszik koszi:)
#10318
Posted 2008. September 17. - 12:56


egyébként csak most láttam a bicajodat! engedd meg hogy gratuláljak! nekem nagyon tetszik. :clap:
#10319
Posted 2008. September 17. - 09:11

http://www.goodridge...brklines_uk.pdf
http://www.chainreac...aspx?BrandID=60
Ha a lustaság fájna...
Néha fáj

Köszi
#10320
Posted 2008. September 16. - 18:12
