Shimano Saint M810 fékcsöve jó 666-os SLX-hez?
A karon a csavar megegyezik viszont a banjo és a csavar eltérő
Shimano Saint M810 fékcsöve jó 666-os SLX-hez?
A karon a csavar megegyezik viszont a banjo és a csavar eltérő
Már annyiszor elhangzott mit csináljak mert fog a fékem de még sem az igazi nyüszít stb stb stb. A legáltalánosabb tanács menj fel egy hegyre gyere le 100-150m szintet, folyamatosan húzott fékekkel és a gondok 80%- a megszűnik. Ami megmaradt azt vidd el szervizbe mert ha erre magadtól nem jöttél rá akkor inkább ne nyúlj hozzá egyelőre.
+1
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Már annyiszor elhangzott mit csináljak mert fog a fékem de még sem az igazi nyüszít stb stb stb. A legáltalánosabb tanács menj fel egy hegyre gyere le 100-150m szintet, folyamatosan húzott fékekkel és a gondok 80%- a megszűnik. Ami megmaradt azt vidd el szervizbe mert ha erre magadtól nem jöttél rá akkor inkább ne nyúlj hozzá egyelőre.
Valami ilyesmire tudok már csak én is gondolni. Lehet hozzá kell szoknom a gondotahoz, hogy minden évet fékbetét cserével kezdek
Ezt már én is észrevettem a hosszabb állás után de ezért nem kell fékbetétet cserélni. Vagy szerinted eső után is fékbetétet kéne cserélni ?
Egyszerűen néhány erősebbet kell fékezni és a súrlódó hő kiszárítja egy idő után a fékpofát.
Szép napot!
Kis segítséget kérnék.
A brigámon van egy Avid DB1-es tárcsafék szett 160-as tárcsákkal, 0mm IS adapterrel. Vettem egy 200mm-es HS1 tárcsát előre, amihez adtak egy 60mm IS adaptert. Az adapter nem jó hozzá, mert olyan messzire van a féknyereg hogy a betétnek csak a széle éri el a tárcsát.
Milyen adaptert kellene vennem???
A 200-as tárcsához 40 mm IS-PM az ajánlott.
A másik lehetőség tároláshoz kiveszed a fékbetétet és száraz helyen tartod, vagy megpróbálod az F03C fémes betétet.
Vagy rakja be sütőbe a mézeskalács mellé. Ezt nem viccből mondtam
Valami ilyesmire tudok már csak én is gondolni. Lehet hozzá kell szoknom a gondoltahoz, hogy minden évet fékbetét cserével kezdek
A másik lehetőség tároláshoz kiveszed a fékbetétet és száraz helyen tartod, vagy megpróbálod az F03C fémes betétet.
Esetleg nem lehet e a hiba okozója a tároló helység magas páratartalma, és a puhább betét G01A-F01A, a hosszú tárolási idő alatt magába veszi a nedvességet?
Valami ilyesmire tudok már csak én is gondolni. Lehet hozzá kell szoknom a gondoltahoz, hogy minden évet fékbetét cserével kezdek
A hátsónál rosszabb a helyzet, de az elsőnél is tapasztalom. Nem az olajozás miatt van, mivel nem spray-t használok.
Esetleg nem lehet e a hiba okozója a tároló helység magas páratartalma, és a puhább betét G01A-F01A, a hosszú tárolási idő alatt magába veszi a nedvességet?
Bevallottan rossz a mozgáskoordinációm. Ilyen egyszerű. xD.
Ha nem szenvedsz Parkinson kórban vagy Tourette szindrómában akkor ajánlom hogy a láncot a hajtáshoz közel, visszafelé tekerve tisztítsd/kend
nehogy átlagoljon. a minimum vastagság számít, ha valahol az alá kopott, akkor nem segít a tárcsán, ha esetleg van rajta egy 2mm-es váll is...
Ha _ugyanott_ többször mér, akkor kell átlagolni. Persze jelen esetben jó a konzervatív megközelítés is, hiszen végül is a csere a kérdés, nem a vastagság.
Ezt hogy tudod így kivitelezni?
Bevallottan rossz a mozgáskoordinációm. Ilyen egyszerű. xD.
Nekem a hátsónál megy el a fékerő lánctisztítás vagy láncspray használata után. Egyszerűen nem tudom úgy kivitelezni, hogy a tárcsára ne kerüljön cucc.
Ezt hogy tudod így kivitelezni?
Mind a két féknél ez van?
Nekem a hátsónál megy el a fékerő lánctisztítás vagy láncspray használata után. Egyszerűen nem tudom úgy kivitelezni, hogy a tárcsára ne kerüljön cucc. :-( Persze, néhány erős fékezés után helyrejön, néha csak komolyabb lejtő után, de mindig megjavul. Gondolom, hosszabb állás után te is olajozod a láncot, innen a tipp.
A hátsónál rosszabb a helyzet, de az elsőnél is tapasztalom. Nem az olajozás miatt van, mivel nem spray-t használok.
nehogy átlagoljon. a minimum vastagság számít, ha valahol az alá kopott, akkor nem segít a tárcsán, ha esetleg van rajta egy 2mm-es váll is...
Oké, Köszönöm !
Még egy kérdés : Féktárcsáknál mi a minimális vastagság ? illetve mi az ami már kuka ?
Ált. 1.5 mm. Viszont ne csak egy helyen mérj! Lehet ugyanis, hogy vannak jobban kopott részek, ott, ahol esetleg korábban hozzáért. Akár mérj többször, és számolj átlagot.
Leporoltam ma a bringát, és megint nem olyan mint kellene... de most legalább nem nyikorog. Valakinek bármi ötlet miért lehet?
Mind a két féknél ez van?
Nekem a hátsónál megy el a fékerő lánctisztítás vagy láncspray használata után. Egyszerűen nem tudom úgy kivitelezni, hogy a tárcsára ne kerüljön cucc. :-( Persze, néhány erős fékezés után helyrejön, néha csak komolyabb lejtő után, de mindig megjavul. Gondolom, hosszabb állás után te is olajozod a láncot, innen a tipp.