Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#9361
Posted 2009. January 22. - 21:22

edit; http://bike.shimano....servo-wave.html - kis piros "karikától" balra lévõ cucc az okosság, azt írja, "+20% fékerõ", végülis biztos nem rossz
edit2: és ez a rajz alapján pont fordítva mûködik, mint az a V-fék anno, úgy, ahogy Rob írta; "a kar útjának vége felé több olajat nyom, mint az elején"
#9362
Posted 2009. January 22. - 21:06

a kar útjának vége felé több olajat nyom, mint az elején.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9363
Posted 2009. January 22. - 16:59

#9364
Posted 2009. January 22. - 16:36

menj be egy nagyobb boltba, es probalgass ki par feket. mindegy h mit lehet alligatni egy feken ha szamodra kenyelmetlen a fekkar pl
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9365
Posted 2009. January 22. - 15:35

Skacok, az SLX kar leírásában olvastam:
SERVO WAVE Action Power Adjuster yes
Reach Adjuster yes
Reach adjuster ok, de elsõ dolog mi / hol lenne..?
Erre tudja valaki a vááálaszt..?
X
#9366
Posted 2009. January 22. - 15:33

érdemes vajon center lock-os tárcsarögzítésre váltani? akinek van tapasztalata az ossza már meg velem légyszi, mivel 203mm-es RT-79 és RT-75 tárcsák között vacilálok, azt olvastam, hogy merevebb és nagyobb fékerõt produkál a CL. Ahogy nézegettem kicsit drágább a CL-os agy, mint a sima 6 csavaros, szóval érdemes-e költeni a CL-ra, megéri-e? súly annyira nem számít, inkább fékerõ, adagolhatóság, sérülékenység, ilyenek... jah és m810-es saint fékkel lenne összepárosítva.
köszi, üdv: B
#9367
Posted 2009. January 22. - 09:51

igen az.
Akkor próbáld azt, hogy kiveszed a kereket, majd visszarakod némiképp elforgatva a tengelyt. Nekem bevált.

#9368
Posted 2009. January 22. - 00:38

#9369
Posted 2009. January 22. - 00:22

#9370
Posted 2009. January 21. - 23:04

#9371
Posted 2009. January 21. - 20:21

egyszerûen, nem tudom mit nem csinálok jól. nézem a szerelési könyvet, az is így írja...
#9372
Posted 2009. January 21. - 20:11

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9373
Posted 2009. January 21. - 19:57

Sok sikert!

(Nem a bolt tiszte eldönteni, mi garanciális, és mi nem - õ csak a közvetítõszerepet játssza ilyen esetben)
#9374
Posted 2009. January 21. - 19:54

Itt a bolt a sáros.
A forgalmazó a kereskedõ által átadott hibásnak tûnõ féket bírálja el, és javítja meg, cseréli, ha erre van szükség.
Mivel jelenleg nem hibás a féked, így õ ezt nem tudja megjavítani, nem tudja cserélni, hisz nincs miért.
Innentõl a forgalmazón nem fogsz fogást találni - a bolton kell leverned, ha le akarod.
#9375
Posted 2009. January 21. - 19:39

A forgalmazó a kereskedõ által átadott hibásnak tûnõ féket bírálja el, és javítja meg, cseréli, ha erre van szükség.
Mivel jelenleg nem hibás a féked, így õ ezt nem tudja megjavítani, nem tudja cserélni, hisz nincs miért.
Innentõl a forgalmazón nem fogsz fogást találni - a bolton kell leverned, ha le akarod.
#9376
Posted 2009. January 21. - 19:33

#9377
Posted 2009. January 21. - 19:23

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9378
Posted 2009. January 21. - 19:05

Egy hónapja vettem egy hidraulikus Hayes fékrendszert. Eddig teljesen jól mûködött, de egyszer csak megadta magát. Olyan jelenség jött elõ, hogy a fékkar behúzáskor kicsi fékerõ jelentkezett, de ez hirtelen vissza is esett. Elvittem oda ahol vettem, ott meg is csinálták, de nem garanciában, mert egy gumi szimering (nem tudom pontosan mi a neve) kilyukadt.

Kérdésem a következõ lenne: Szerintetek fordulhatok-e én ezzel a forgalmazóhoz ill. ez garanciális alkatrésznek számít-e egy fékrendszerben (már mint a szimering ami gajra ment)? Azért még is csak 4500 forintom bánta.
üdv Gabcsi
#9379
Posted 2009. January 21. - 17:09

#9380
Posted 2009. January 21. - 16:26

Valami felületi rozsda meg kosz volt rajta, lehet a betétrõl folyt rá.
Csak sz*rul nézett ki, semmi komoly.
kösz a segítséget!
törölnétek az elõzõ hozzászólást?! köszi