Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8821
Posted 2009. April 14. - 09:58

persze nem árt némi német tudás is, hogy kiderüljön HR mint hinterrad (hátsókerék) és VR mind vorderrad (mint elsõkerék)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8822
Posted 2009. April 14. - 09:38

Mit jelent az egy Avid Juicy 7-es tárcsaféken hogy HR vagy VR? Rengeteg helyen így írják ki.
Köszi az infót.
#8823
Posted 2009. April 13. - 09:44

#8824
Posted 2009. April 12. - 23:33

#8825
Posted 2009. April 11. - 21:04

Te Spit!
Most óránként cseréled a fékeket, vagy minden bicikliden más a típusa?
Egyébként julihoz nagyon egyszerû "gyártani" légtelenítõt.. (nem lett cikk, mert nem jó a fényképelõm. de lesz)
Mindegyikkel van valami baj..



#8826
Posted 2009. April 11. - 20:11

Most óránként cseréled a fékeket, vagy minden bicikliden más a típusa?
Egyébként julihoz nagyon egyszerû "gyártani" légtelenítõt.. (nem lett cikk, mert nem jó a fényképelõm. de lesz

Ride everywhere.
.
#8827
Posted 2009. April 11. - 18:50

HUh! :scared:Szegény féket nagyon megkínzod. Ha nem értesz hozzá miért nem szánsz rá 2ezer ft munkadíjat és akkor frankó lesz....
Elslattyogsz a csavarboltba és minden félét lehet kapni!
Ez egy teljesen más fék. Ami a bringán van müxik, csak olajat nem tudok cserélni a csap hiányában. A másik meg menne elõre, de mivel ratyi...
#8828
Posted 2009. April 11. - 18:43

Lehet valami kezdeni egy olyan fékkel, aminek a légtelenítõ csavar helye megszakadt? Menetvágóval próbáltam újra kreálni, de nem sikerül.. Csak nagyobbat tudnék. Lehet kapni valahol ilyen leeresztõt, ami kicsit nagyobb? Vagy valami más alternatív megoldás van?
HUh! :scared:Szegény féket nagyon megkínzod. Ha nem értesz hozzá miért nem szánsz rá 2ezer ft munkadíjat és akkor frankó lesz....
Elslattyogsz a csavarboltba és minden félét lehet kapni!

#8829
Posted 2009. April 11. - 18:26

#8830
Posted 2009. April 11. - 15:18

#8831
Posted 2009. April 11. - 14:43


#8832
Posted 2009. April 07. - 15:25



#8833
Posted 2009. April 06. - 22:57

A betétet passzolom, valszeg gyantás, a súlyából rájössz.
Ha pedig betétet veszel, a gyárit vedd - az a legjobb.
Az is gyantás igaz, más nincs is itthon.
#8834
Posted 2009. April 06. - 22:47

van barna is, az a femes.
faszan el fog kopni egy honap alatt. a shimano xt fek gyarilag femes pofaval jon.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8835
Posted 2009. April 06. - 21:47

Srácok az hogy is van, hogy melyik típusú fékpofához milyen tárcsa való? Ezzel eddig nem foglalkoztam.
Deore 525-ös fékeim vannak, bennük a gyári típusú fékpofa, de a tárcsa meg SMRT75, ami az XT-é. Ez így alapból optimális volt vagy sem?
Most cseréltem, probikeban vettem BBBtípusút, igazából lüke voltam nem kérdeztem meg milyen (azt nem írom le hogy kék színû mert gondolom mind kék színû

Köszi.
#8836
Posted 2009. April 06. - 18:47

én is valami ilyenre gondoltam
vagy a 10 kilós kalapácsra
kalapacs sokat nem fog neki csinalni
fogoval egyengetes mar inkabb. csak esszel

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8837
Posted 2009. April 06. - 16:46

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8838
Posted 2009. April 06. - 14:05

Bakker...nagyon kreatív vagy. Diesel autót is próbálj ki egyszer 95-össel...Vagy fordítva. De megy szélvédõmosóval is.
Milyen jó ötlet!

#8839
Posted 2009. April 06. - 12:13

én egyszerûen fogóval kiegyenesítettem persze raktam alá valami rongyot hogy ne karcolódjon.
nekem bevált ...
... csak finoman
köszi
én is valami ilyenre gondoltam
vagy a 10 kilós kalapácsra
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#8840
Posted 2009. April 06. - 12:03

nekem bevált ...
... csak finoman
