Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8501
Posted 2009. May 25. - 17:12

#8502
Posted 2009. May 25. - 17:09

De nekem még a 07-es van ilyen:
https://www.cambriab...y_5_disc_07.jpg
Neked meg gondolom akkor ilyen:
http://www.nexternal...y5discbrake.jpg
#8503
Posted 2009. May 25. - 16:56

#8504
Posted 2009. May 25. - 16:42

Attól függ mennyire deformálódott.
A Park Tool-nak vannak erre célszerszámai, és így kell õket használni.
Köszönöm a gyors választ, eddig elvoltam egy vízpumpafogóval, de most új távlatok nyíltak (baromi jó dolgokat lehet találni parkéknál). Csak azon gondolkodom most, hogy rugalmas acél tárcsához képest nem kockázatos-e egy alu konzolt hajlítgatni, én nem látom sajnos a linkelt fotót, de szinte csak a fékezõfelület acél, a többi alu, arra van 6 szegeccsel rögzítve az acél gyûrû. Abban bízom, hogy ez nem fog úgy hajlongani, mint a korábbi hayes meg formula tárcsák. Itt egy új link:

#8505
Posted 2009. May 25. - 16:20

Attól függ mennyire deformálódott.Illetve: egyáltalán lehet egy ilyen tárcsát valahogy egyengetni ha deformálódik?
Kösz, tg
A Park Tool-nak vannak erre célszerszámai, és így kell õket használni.
#8506
Posted 2009. May 25. - 16:11

a fék-fékkonzol/féktárcsa kompatibilitást a tárcsa méretén kívül meghatározza még valami? Létezhet az, hogy egy sima tárcsával szerelt fék (formula24k) nem passzol össze egy konzolos tárcsával (formulaR1)? Ugye nem:)
http://www.formula-b...ages/0000/0721/
Illetve: egyáltalán lehet egy ilyen tárcsát valahogy egyengetni ha deformálódik?
Kösz, tg
#8507
Posted 2009. May 25. - 15:01

Ezt tettem, de az enyém nem lehet kitolni.
A J5-ömet ki lehet. Olyan, mintha kipattanna kb 1 centit.
------
Bocs mindenkitõl, hogy még mindig ezen a több olaj-kevesebb olaj témán kattogok, de visszaolvastam a topicot, és mielõtt megvettem a Stumpymat, már kérdezõsködtem itt a Juicyról.
"kicsit "darálós" de jól adagolható és elég jól is fog.
amiben hiba lehet, hogy gyárilag kevés az olaj benne, igy benn fog a markolatnál. azonnal kell bele olajat önteni, és jó lesz."
Ezt Rob írta, úgyhogy most már erõsen kíváncsi lennék az õ véleményére is.
#8508
Posted 2009. May 25. - 09:46

#8509
Posted 2009. May 25. - 01:44

'hanem kitolni elõre is?'
Ezt próbáltam most reprodukálni, de nem nagyon tudtam rá jönni, hogyan lehetne kitolni elõre a kart... ?
Nem húzod, hanem tolod.
#8510
Posted 2009. May 24. - 12:19

#8511
Posted 2009. May 23. - 23:02

Elég lesz. Egyébként is az elsõ féket kell többet használni, másrészt ott hat jobban a fék.
Jolvan, ezeket tudtam magamtól is, de jól jött egy kis megerõsítés! Köszi szépen!
#8512
Posted 2009. May 23. - 22:47

#8513
Posted 2009. May 23. - 22:45

A fékerõ növekedést érezni lehet, de "égbekiáltó különbséget ne várj. Kollégád meg zöldséget beszél. Egyébként ez tapasztalati tény, nem csak a sajátom, és 203-s pizzára is érvényes.
Tehát nem csavarja, ergo jöhet elõre a 180-as pizza.


Mert fémes van most hátul is, és 160as tárcsa, és nem rossz a fékerõ.
agonizálásból 5ös vagyok...

#8514
Posted 2009. May 23. - 22:33

A fékerõ növekedést érezni lehet, de "égbekiáltó különbséget ne várj. Kollégád meg zöldséget beszél. Egyébként ez tapasztalati tény, nem csak a sajátom, és 203-s pizzára is érvényes.Sajna már megvan minden kivéve a tárcsákat és az új betéteket, ugyanis eddig 160as volt elöl-hátul és fémes betét, mivel egy használatlan jó régi bb5 szetthet jutottam hozzá.
Kevésnek éreztem, pedig csak városban használtam eddig. Mekkore fékerõ külömbség lesz? tudom sokat agyalok a dolgon, de nem tudom, hogy elõre 160 vagy 180 kerüljön.
Amit kihagytam, hogy egy Ruckus épült össze végre, és merev farú enduro (trail) gép lett belõle, vagyis valami ilyesmi. Én meg nem vagyok épp nagydarab mint a megadott súly is mutatja.Egyik kolegám mondta, hogy véleménye szerint csavargatni fogja, majd idõvel kopáshoz vezet ez a villa szimeringjeiben, illetve a becsúszókon. "Áldott legyen Szósz neve", de ez volt a véleménye.
gondoltam minden esetre itt is körbekérdek, mit érdemes feltegyek elõre.
#8515
Posted 2009. May 23. - 22:16


Setup-al semmi gond (bár én inkább BB7-t vennék), és nem fogja csavargatni.
Amit kihagytam, hogy egy Ruckus épült össze végre, és merev farú enduro (trail) gép lett belõle, vagyis valami ilyesmi. Én meg nem vagyok épp nagydarab mint a megadott súly is mutatja.


#8516
Posted 2009. May 23. - 22:01

Setup-al semmi gond (bár én inkább BB7-t vennék), és nem fogja csavargatni.Gyors kérdés.
180-as tárcsa elöl + avid bb5 + mûgyantás betét alligator + 65kg-os rider = erõs lenne túlzottan?Illetve ez a kombináció mennyire csavarna meg egy RS Tora + Mavic Crossride párosítást.
U.I. : sorry a flood miatt, legközelebb jobban figyelek mit és hova.

#8517
Posted 2009. May 23. - 21:55

180-as tárcsa elöl + avid bb5 + mûgyantás betét alligator + 65kg-os rider = erõs lenne túlzottan?

U.I. : sorry a flood miatt, legközelebb jobban figyelek mit és hova.
#8518
Posted 2009. May 23. - 13:03

A segítségeteket szeretném kérni.
A probléma hogy a hátsó fék eggyik dugattyúja fél centivel kijebb van mint a másik, vagyis nem alaphejzetben van. Mivel légtelenítettem utána, vissza toltam nagy nehezen a helyére a dugattyút sõt még kapott egy kis tisztítást, meg szilikon sprét, de amint meghúzom a kart kimegy megint a dugattyú és nem megy vissza alaphejzetbe, s ebbõl a helyzetbõl mozog ki be fékezésnél.
A fékben 1600 km van.
Mi lehet a gond, és hogyan lehet orvosolni?
Elõre is köszi a segítséget!
#8519
Posted 2009. May 22. - 17:01

Nálam csak hátsóban volt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8520
Posted 2009. May 22. - 16:23

De nekem miért tûnt el, ha bejjebb állítottam a nyomáspontot?
mi tûnt el?