Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8461
Posted 2009. June 05. - 00:11

#8462
Posted 2009. June 04. - 23:10

a strokerhello
Én épp most készülök féket venni, és szeretném ha segítene vki a döntésben:) 2 fék között nem tudok dönteni. Az egyik: 2009 HAYES Stroker Carbon 180 as tárcsával, a másik pedig egy Hayes HFX-9 XC 10th Anniversary 160as tárcsával. Elõre is köszi a segítséget, hogy a jobbat válasszam.
csáóó
a hfx9 uccsó szériája elég gyenge minõség volt, + a stroker messze veri fékerõben is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8463
Posted 2009. June 04. - 23:07

Én épp most készülök féket venni, és szeretném ha segítene vki a döntésben:) 2 fék között nem tudok dönteni. Az egyik: 2009 HAYES Stroker Carbon 180 as tárcsával, a másik pedig egy Hayes HFX-9 XC 10th Anniversary 160as tárcsával. Elõre is köszi a segítséget, hogy a jobbat válasszam.
csáóó
#8464
Posted 2009. June 04. - 20:57

segítségét szeretnék kérni
a Shimano M415 höz jó az M515 ösbe való betét?
nem akarok gyári betétet venni mert az egy kalap sz..
eddig még csak neten nézelõdtem ránézésre ugyan az a profil de nem vagyok benne biztos
a féknyerget rögzítõ és abba lévõ csavarokat muszáj csavarögzitõ sprével fixálni
vagy elég ha jól meghúzom?
#8465
Posted 2009. June 02. - 20:53

#8466
Posted 2009. May 31. - 09:16

#8467
Posted 2009. May 31. - 01:06

Nekem is ez a tipus van még nem légtelenitettem de a youtube -on a keresõbe ird : stroker bleeding ...ott van egy 8 perces video lépésrõl lépésre . Egyébként miért légtelenited ?Udvozlet Mindenkinek!
A segitsegeteket szeretnem kerni az alabbi problemaban:
A kerekparomon levo ,,hayes stroker ryder" tipusu fekrendszeremen szeretnek olajcseret vegrehajtani es az ehez szukseges instrukciokra lenne szuksegem.
Koszonom!
#8468
Posted 2009. May 31. - 00:13

Formula oro k24-el van valakinek tapasztalata?Itthon van hozzá alkatrész,vagy rendelõs?
Hello Arpi,
2 éve használok K18-ast (gyakorlatilag K24 - nyomáspont állítás). Isteni fék, hihetetlenül jól adagolható és nagyon erõs is. Légtelenítése pedig rém egyszerû. Megbízhatónak is tûnik, legalábbis nekem semmi gondom nem volt még vele. Alkatrészt lehet rendelni a forgalmazótól. Segítõkész és gyors csapat. Eddig ami kellett, volt raktáron nekik.
#8470
Posted 2009. May 30. - 23:09

A segitsegeteket szeretnem kerni az alabbi problemaban:
A kerekparomon levo ,,hayes stroker ryder" tipusu fekrendszeremen szeretnek olajcseret vegrehajtani es az ehez szukseges instrukciokra lenne szuksegem.
Koszonom!
#8471
Posted 2009. May 30. - 14:01

Van egy imbusz amit ha kefelé tekerek akkor kilazul a fékkar. Meg van egy másik amihez hozzá se lehet férni arra meg a dugattyú van rákötve. meg van a fékkar tetején a túlfolyó tartálynál egy csillag alakú csavar azt se vágom h mi.
próbáltam utánnanézni de semmit sem találtam róla
el lehet azt érni, akár egy kombinált marokszerszám imbuszával is. nekem a váltókart kellett letolni kicsit, s így már szerelhetõ is.
viszont nem a fékpad távolságát, hanem a kar pozícióját állítod a kormányhoz képest.
az olajtartályon lévõ torx pedig(ha jól tévedek) a légtelenítésnél játszik szerepet.
#8472
Posted 2009. May 30. - 12:19

Alkatrész van; közvetlenül a forgalmazótól rendelhetõ. De a Formula - sajnos - nem tartozik az olcsó kategóriába.
Mohus-nál érdeklõdj privátban, mert õ már jó ideje használja a Formula-t (K18 vagy K24)
Tudom,az egyik elsõ itthoni arany B4sl az enyém lett anno:)
Persze azon a modellen a fékkartömítés elhalálozott és 5ezer ft-ért jött miután vártam rá vagy másfél hónapot:(
Azóta kicsit félek tõlük,de állítólag az újak már biztosabbak
#8473
Posted 2009. May 30. - 12:07

Mohus-nál érdeklõdj privátban, mert õ már jó ideje használja a Formula-t (K18 vagy K24)
#8474
Posted 2009. May 30. - 11:58

#8475
Posted 2009. May 28. - 23:46

próbáltam utánnanézni de semmit sem találtam róla
hát én sem a leírásban nem talátam sem a haverén, egyik a fékkartávolságot állítja, ha a másikat kitekertük akkor meg kiesett a fékkarcsap....3. imbuszt nem találtam
#8476
Posted 2009. May 28. - 23:24

#8477
Posted 2009. May 28. - 23:10

De ha találsz hozzá pont bele passzolót akkor szerencséd van.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8478
Posted 2009. May 28. - 22:00

Avid Juicy 5-nél nem tom beállítani a fékkartávolságot. Tekerem a csavart és semmi változás!!
Bennem van a hiba vagy mi?
Ja és az a fékpad állítás az mire jó vagy nyomáspont állítás?
Bocsi még tapasztalatlan vagyok!!
nehogy azt a hibát elkövesd azt a hibát h a fékkarcsapot lazítod ki....
ha jót tekersz és nem megy akkor vagy kitekerted a csavart fullra vagy beleszakadt a menet....
de még mindig én vagyok a hülye? de a juicy 5-ön tudtommal nincs fékpad-állítás, csak a 7-esen
#8479
Posted 2009. May 28. - 21:54

offsztem a foxokat nem veri, meg egy rebát sem....
még most sem szupermerev, de aláírom hogy merevebb mint a régi
de vannak annál izmosabb villák is cc kategóriában
SID team 20,3/160,7 Nm/o
fox f 100 21,7/171,2 Nm/o
minute mrd 100 21,4/175 Nm/o
ez tavalyi cikk
emlékeim szerint idei újságban foxból csak 120-as volt ami nem egy pálya a 80-as siddel...
így számokban majdnem partiban vannak
hasnálva a sid érezhetõen rugalmasabb /a megcélzott 60-70 kilós riderek alá persze elég/
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8480
Posted 2009. May 28. - 21:47

Bennem van a hiba vagy mi?

Ja és az a fékpad állítás az mire jó vagy nyomáspont állítás?
Bocsi még tapasztalatlan vagyok!!