Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7821
Írta 2009. október 15. - 23:12

#7822
Írta 2009. október 15. - 22:39

vmi ojjan' mecha tárcsafék, akinek nekije mozog mindkét fékpofája
tipp?
#7823
Írta 2009. október 12. - 23:53

#7824
Írta 2009. október 12. - 22:53

Csavarhúzó szerintem jobb ötlet vagy bármi más.
szerk. közben látom, hogy "old" féktárcsáról van szó
#7825
Írta 2009. október 12. - 22:20

Van nekem Hyes Stroker, és elõl a jobb oldali dugó jobban kintvan,...
Saját tapasztalatom szerint ez viszonylag egyszerûen orvosolható. Íme, a Magura-féle megoldás: http://www.magura.co...E_648cd1_01.pdf
_____________________________________________
AM rlz
#7826
Írta 2009. október 12. - 21:52

#7827
Írta 2009. október 12. - 19:28

Van nekem Hyes Stroker, és elõl a jobb oldali dugó jobban kintvan, mozog mindkettõ egyszerre, siman, ugyanannyit, de az jobban kint van alaphelyzetben,h a visszanyomom akkor is kijön, sztem olaj nem engedi bentebb, gondoltam arra h fékkarnál kicsavarom a légtelenítõt és ugy nyomom vissza, kis olajat kinyom aztán visszatekerem a csavart, mûködhet?
Nem lehet, hogy csak a féktest nincs pont középen a tárcsához képest és emiatt jött ki jobban az egyik oldalon a dugattyú? nekem is ez van de sosem tudom rendesen pont középre beállítani viszont rendesen mûködik és nem ér bele semmi semmibe.
#7828
Írta 2009. október 12. - 19:27

http://www.hopegb.co...p_force_39.htmlVan nekem Hyes Stroker, és elõl a jobb oldali dugó jobban kintvan, mozog mindkettõ egyszerre, siman, ugyanannyit, de az jobban kint van alaphelyzetben,h a visszanyomom akkor is kijön, sztem olaj nem engedi bentebb, gondoltam arra h fékkarnál kicsavarom a légtelenítõt és ugy nyomom vissza, kis olajat kinyom aztán visszatekerem a csavart, mûködhet?
"How to - Centralise pistons"
#7829
Írta 2009. október 12. - 19:22

#7830
Írta 2009. október 12. - 19:08

#7831
Írta 2009. október 12. - 13:13

Kiváncsi leszek mit produkál az 525.
#7832
Írta 2009. október 12. - 10:27

Nem volt idõm tesztelni végülis mostanság, de képbe jött egy új verzió. Csere lesz a 525-ös deore hidraulikosokra, viszont maradnának a hayes tárcsák, illetve egyenlõre gyári shimano betét marad. Nem tudom használt e ilyen párosítást már valaki, de remélem ezzel jobb fékerõt kapok (a jelenlegi, még bb5-öz képest is nagyon rossz) és egyuttal megszûnik a darálás.
Valakinek van esetleg ötlete, vagy tapasztalata?
Nekem is valami hasonlót csinált a bb5 a tárcsával bár azért ennyire nem volt komoly. Valószínú a gyári pofák maitt van. De lehet hogy csak 1szerûen telement valami porral meg kis kavics darabbal vagy valami ilyesmikkel és azért karcolta szét a tárcsát.
#7833
Írta 2009. október 12. - 06:50

#7834
Írta 2009. október 12. - 00:38

Valakinek van esetleg ötlete, vagy tapasztalata?
#7835
Írta 2009. október 11. - 23:13

#7836
Írta 2009. október 11. - 23:03

#7837
Írta 2009. október 11. - 16:32



Nagyon gáz a tárcsa állapota? Egyszer lejöttem vele gellérthegyen a kis úton, és ez lett belõle. Végére már 3x akkorát kellett húznom féken, hogy fogjon :S
#7838
Írta 2009. október 06. - 23:48

az R is tokeletesen meg fog felelni. jo fek nagyon
Percig sem gondoltam, hogy az már gagyi.
Nem sûrûn adatik meg, hogy összerakjak egy bringát, de talán most lesz rá lehetõségem.
Ezért szeretnék tisztába lenni ezekkel, hiszen nem 1évre vesz az ember egy ilyet.
#7839
Írta 2009. október 06. - 22:52

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7840
Írta 2009. október 06. - 20:44

nem azert dragabb mert strapabirobb hanem azert mert azon allithato a fogaspont az R-en meg nem.
És az megér annyit? Nem volt a kezembe még hidraulikus fék szóval ismeretlen.