Tároló nem érint; nem hagynám ott sehol õrizetlenül.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#6681
Írta 2010. június 01. - 15:42
Tároló nem érint; nem hagynám ott sehol õrizetlenül.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6682
Írta 2010. június 01. - 15:28
#6683
Írta 2010. június 01. - 15:21
Ha olvasgatsz találsz tapasztalatokat sok (Shimano, Hayes, Avod, Hope, Tektro, etc.) gyártó mégtöbb modelljérõl.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6684
Írta 2010. június 01. - 15:17
Mit várok?
- Kevés karbantartást.
- Halk fékeket.
- Meg akarok állni esõben is domboldalon is. Mamóka elõtt is busz elõtt is.
1 x Û mint a balrangrajz.
Akkor Vééé vagy Tárcsy?
#6685
Írta 2010. június 01. - 14:42
Hát nem tudom az általam említett gépeken alap szutyok tárcsafék van-e?
Az van? Nem volt még tárcsás fékem ezért kérdezem.
passz
nincs fejben az összes speci
keresgélni meg nem fogom
csak mondtam hogy mire számíts
meg csodát várni nem kell tõle
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6686
Írta 2010. június 01. - 14:31
Az van? Nem volt még tárcsás fékem ezért kérdezem.
#6687
Írta 2010. június 01. - 14:18
ROFL LOL LOL
Na. Hát pontossan errõl beszélek.
Mindannyian isten helyesbítek a szervizes kezében vagyunk.
Az rendben hogy az én döntésem, de ez szakmai kérdés.
Írod minõségi jól beállított V fék , na ez relatív mert találkoztam már szakemberrel aki nem tudta beállítani a V féket , akár milyen típust próbált , akár hogy csavargatta. Csak én szívtam vele mert nekem kellett használni.
Szal a jól beállitott stb stb az elméletileg. De nekem gyakorlatilag kell a fék
Oké a tárcsa drágább de gondolom visszakapom pontos mûködésben és kevesebb karbantartási kálváriával.
A SPECIALIZED SIRRUS ELITE tõl meg pl pontosan azért tartok mert szerintem min autópálya minõségû út kell neki.
azt mérlegeld hogy az alap szutyok tárcsafékek (pláne a drótosak) pont semmivel nem jobbak mint egy gyengébb v fék, csak a szopás több velük.
az meg hogy egy átlag montikerék kicsit is masszivabb mint egy normálisan méretezett (és a specik azért általában ki vannak találva) cross/trekking kerék egy 37-es, 40-es gumival az szimplán tévhit. csak sokkal kevésbé haladós, mint a nagy kerék. amúgy én most egy gagyi canti féket használtam. simán megfogott pedig erõsen vagyok 100 kiló.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6688
Írta 2010. június 01. - 14:10
Nos én vasárnap, Szilvásváradon döntöttem el, hogy minimum elõl hidraulikus tárcsafékre váltok. Az nagyon tetszett, amikor az egyik elágazásnál túlmentem az irányító srácon. Kiabált Õ, hogy ne arra, én meg mondtam neki, hogy már folyamatban van a fékezés.
ROFL LOL LOL
Na. Hát pontossan errõl beszélek.
Mindannyian isten helyesbítek a szervizes kezében vagyunk.
Az rendben hogy az én döntésem, de ez szakmai kérdés.
Írod minõségi jól beállított V fék , na ez relatív mert találkoztam már szakemberrel aki nem tudta beállítani a V féket , akár milyen típust próbált , akár hogy csavargatta. Csak én szívtam vele mert nekem kellett használni.
Szal a jól beállitott stb stb az elméletileg. De nekem gyakorlatilag kell a fék mert a buszvezetõ csak bambán kérdezi ,hogy hé srác mit keresel a hûtõrácson?
Oké a tárcsa drágább de gondolom visszakapom pontos mûködésben és kevesebb karbantartási kálváriával.
A SPECIALIZED SIRRUS ELITE tõl meg pl pontosan azért tartok mert szerintem min autópálya minõségû út kell neki.
#6689
Írta 2010. június 01. - 13:46
#6690
Írta 2010. június 01. - 13:24
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6691
Írta 2010. június 01. - 13:20
Természetesen minden méretben kapható csaka a nevét teljesen ollóztam be a modellnek ,hogy esetleg megtalálhtó legyen a neten ha rá akartok nézni. Az üzletben segítenek kiválasztani a megfelelõ méretet.
De köszönöm ,hogy felhívtad rá a figyelmet mert fontos a megfelelõ méretezés.
Azért szeretem a montit városban mert az utak minõsége nem igazán idili, nem beszélve a hegynagyságú padkákról, szal nem akarok 2 hetente centíroztatni meg abroncsot cserélgetni. Nem árt az ha kicsit masszívabb.
Eddig V féket használtam. Városban fõleg, kopik rendesen. Esõben képes csúszni , nem beszélve ha párás az idõ akkor hajlamos "jajgatni sikítani"
Habár a tárcsáról is hallotam ,hogy : Képes csúszni.?
A város veszéllyes üzem talán biztonságosabb a tárcsa. Nem vagyok futár de elég sokat megyek gondoltam ez tovább bírja. Kell karbantartani azt is ahogy olvasom de talán nem olyan sûrûn mint a V -t.
De nem tudom nem használtam még ezért kérdezek.
#6692
Írta 2010. június 01. - 12:24
Nos én 85 - 90 kg között mozgok.
4 géppel szemezek
- Ezek disk esek
SPECIALIZED HARDROCK COMP DISC 17 CHAR 10
SPECIALIZED ROCKHOPPER SL 23 2010 RED
- Ezek hagyományosak
SPECIALIZED CROSSTRAIL ELITE LARGE 2010
SPECIALIZED SIRRUS ELITE 2010 BLK LARGE
van kép is de nem akarlak vele untatni benneteket.
Ja felhasználás 90% város aszfalt 10% off road
erre teljesen felesleges a monti, a sirrus meg inkább teljesen aszfaltra, szal marad a crosstrail, és teljesen jó lesz a v-fék. erre a felhasználásra nem kell tárcsa. (viszont az L-es crosstrailhez meg kell lenni legalább 185 centinek, de az meg végképp nem ez a topik)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6693
Írta 2010. június 01. - 01:28
1 mire felhasználásra kell
2 hány kiló alá
3 milyen bringára/telóra
4 mennyi pénzért
ezeket írd meg és máris könnyebb lesz nekünk is.
Nos én 85 - 90 kg között mozgok.
4 géppel szemezek
- Ezek disk esek
SPECIALIZED HARDROCK COMP DISC 17 CHAR 10
SPECIALIZED ROCKHOPPER SL 23 2010 RED
- Ezek hagyományosak
SPECIALIZED CROSSTRAIL ELITE LARGE 2010
SPECIALIZED SIRRUS ELITE 2010 BLK LARGE
van kép is de nem akarlak vele untatni benneteket.
Ja felhasználás 90% város aszfalt 10% off road
#6694
Írta 2010. június 01. - 01:04
2 hány kiló alá
3 milyen bringára/telóra
4 mennyi pénzért
ezeket írd meg és máris könnyebb lesz nekünk is.
#6695
Írta 2010. június 01. - 00:59
Nekem még sosem volt tárcsafékes bringám.
Kicsit tartok tõle. Hallottam már hideget meleget róla , talán csak városi legendák.
Szal a kérdésem az lenne Tárcsa fék vagy hagyományos rendszert vegyek?
Bocs ha warez. ..
#6696
Írta 2010. május 30. - 21:01
Mi lehet a baj? levegõs (nyúlik még a kar egyenlõre)? vagy a kosz miatt? koszos volt a dugattyú, láthatóan oldlalt is. letöröltem, de olajat nem juttattam még rá inkább, pedig úgy tudom minimális sima olajat érdemes lehet.
Mi lehet még a gond? Ezeken kívül mit tudok még tenni vele?
#6697
Írta 2010. május 30. - 08:05
Bocs reggel van ez kimaradt, ha lehet NE vedd le csak szívás van vele, ha megnézed a fedél alatti tömítés ilyen kupola alakú, tuti marad alatta bubi.
Nem értek egyet. Gyakorlati tapasztalat, hogy így lehet a legtökéletesebb munkát végezni. És nincs vele "szívás," ha odafigyelve csinálja az ember.
#6698
Írta 2010. május 30. - 07:42
így néz ki:

azon én is gondolkodtam, hogy jó lenne avidhoz, de elég hülye formája van. az a kúpos rész a menet után megakadályozza, hogy normális o-gyûrût lehessen rátenni. nekem strokernél volt olyan, hogy folyt mellette az olaj. ezért döntöttem el, nem barkácsolok, hanem szerzek valami avid-féle odavaló megoldást.
megbeszélhetjükekkor akár össze is beszélhetünk...
#6699
Írta 2010. május 30. - 06:23
Itt a stroker légtelenítésének folyamata.
YouTube - Stroker bleeding procedure
A flakon helyett nyugodtan használj egy nagyobb fecskendõt- tán 50ft a gyógyszertárban-, a feltöltõcsonkra csatlakozást pedig egy vékonyabb kábelkötegelõvel biztosítsd le, hamar leugrik.
Andris ha épp gyorsan kell és nincs más a strokerhez kapható légtelenítõ csatlakozó(400ft)- amit a bácsi a videon a fékkarba applikál buci ujjaival. Avidhoz is tökéletes+ fecskendö + kapilláris csõ (akvaristánal v bakácstesco) és kész, nincs egy ezres.
Rugóztam ilyesmin én is azt VV, meg tam jól leoltottak(igazuk volt).
Fékfolyadékokból itt találtok pár márkát :
Olaj Shop | F
Amit használtam, és jó : az a Castrol, Motul, Repsol.(nem feltétlen csak bringán)
Most rbf600-at kunyeráltam egy ismerõstõl az avidba, hát "érdekes" a szó pozitív értelmében.
Vmi semmeringi ördögfióka értékelhetné bõvebben, az én lelkes amatõr stílusom kevés.(csak ne lenne oly k. drága.)
Volt még valami nevenincs, érdekes mûanyag kék palackban... 800ft lett volna fél lityó... ez 1250volt, 250ml, de akkor már inkább ez
Én is agyaltam, hogy nagy difi nem lehet, de nem bíztam a véletlenre.
Apropó. Nincs légtelenítõ csonkom itthon hayes strokerhez. A feltölést (tudom, munkahengeren a töltõcsonk), majd alégtelenítést meg fogom tudni oldani a túlfolyó tetejének levételével mint pl az én 2010-es doore fékeimnél? Én úgy gondolom igen, de a hayesben van belül valami cselesség, ezért kérdem. Mert ugye felül van még egy "csonk".
Bocs reggel van ez kimaradt, ha lehet NE vedd le csak szívás van vele, ha megnézed a fedél alatti tömítés ilyen kupola alakú, tuti marad alatta bubi.
Inkább vedd le a kart rögzítsd vmihez azt had csöpögjön a felesleg, csak gyorsan töröld le szereti a festéket is.
#6700
Írta 2010. május 30. - 01:24
meg is van
http://xfactornet.hu...=20&keszleten=1

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





