Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#5441
Írta 2011. január 04. - 07:55
Bringavarázs: Használtad már ezt a kis gépezetet? Úgy látom kézzel kell forgatni, nem lesz emiatt "csúnya" a felület?
#5442
Írta 2011. január 04. - 00:23
#5443
Írta 2011. január 03. - 23:55
oks, akkor ezzel kezdem majd a szezont. tényleg elég ilyen-olyan a felfogatás felülete.
bringavarázs köszi a felajánlást, de zuglóból tényleg messze vagy
bringavarázs köszi a felajánlást, de zuglóból tényleg messze vagy
#5444
Írta 2011. január 03. - 23:42
#5445
Írta 2011. január 03. - 23:31
#5446
Írta 2011. január 03. - 23:18
(egyébként nálam is van,de nem tudom merre laksz,nem akartam magam javasolni.
)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5448
Írta 2011. január 03. - 22:55
Menj be egy boltba,ahol van ilyen:
Park Tool Co. » DT-1 : Disc Mount Facing Tool : Brake Tools
és marasd fel a konzolt.
Park Tool Co. » DT-1 : Disc Mount Facing Tool : Brake Tools
és marasd fel a konzolt.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5449
Írta 2011. január 03. - 19:07
hayes v8 + stroker trail gyári betéttel nekem is ugyan így rángat elöl. mondjuk eddig beállítási problémát kerestem de nem szûnt még meg sehogy.
Szerintem a rángatás a tárcsa és a fékbetét kombó miatt lehet. Nekem V7 van elöl ugyanígy fémes betéttel és erõs fékezésnél ugyanígy berángat. Fékerõ van bõven, ráadásul a blokkoláshoz közeli állapotban csinálja csak, de kicsit zavaró. Én sem tudtam eddig megoldani sajnos.
mod: Ja igen ... a fékbetét tökéletesen takarja a tárcsát. Sehol sincs lelógás, szóval nem hinném hogy az a baja.
#5450
Írta 2011. január 03. - 17:54
na de melyik részét mennyire?
egyenletesen felfekszik a betét a fékfelületre, alul nem lóg be, tehát ezt a problémát kizárhatjuk. viszont így hiába reszelem ha nem tudom mi a baja és mi a cél ahova el kéne jutni.
egyenletesen felfekszik a betét a fékfelületre, alul nem lóg be, tehát ezt a problémát kizárhatjuk. viszont így hiába reszelem ha nem tudom mi a baja és mi a cél ahova el kéne jutni.
#5451
Írta 2011. január 03. - 17:28
reszelõ?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5452
Írta 2011. január 02. - 18:48
mármint úgy értettem, hogy kifejezetten a 2009-es boxxer szériákig való is-pm 203 van, csak valami noname kiadásban.
#5453
Írta 2011. január 02. - 18:44
boxxerhez nem sima is-pm 203 adapter van, csak nagyon hasonlít rá!
Sei, soku Si.
#5454
Írta 2011. január 02. - 18:33
valami noname is-pm 203 boxxerhez, bikepro oldalról. van itthon egy avid is, majdnem ugyan olyan. majd belepróbálom azt is.
#5455
Írta 2011. január 02. - 18:26
avid adapter? aviddal hátul én is sz@ptam , ha van bringaboltos haver érdemes bemenni bringával és felpróbálgatni az összes adaptert , így sikerült végül végül találnom egy passzentosabbat.
A morcos.
#5456
Írta 2011. január 02. - 17:58
#5457
Írta 2011. január 02. - 17:15
erre is gondoltam, de egy mm-nyi nyomot se látok a küllõkön, és a fékfelület teteje se "tiszta".
ott valami gondnak kell lennie! a trail betét végigérte a teljes tárcsa fékfelületet! a shimano jóval kisebb.
Itt látszik ahogy a trail ráfog a küllõre is és a teljes fékfelületet is éri (ferdén állt a betét a tárcsa fékfelületéhez képest , alátéttel orvosolható)
Itt pedig az látható , hogy a shimano betét mennyivel kisebb felületû! A betét nem lóg le!
A morcos.
#5458
Írta 2011. január 02. - 11:48
Tapasztalat szerint néha kevés tisztában lenni a légtelenítés mibenlétével.
Más:az is lehet gond,hogy a fékkerben levõ dugattyú gumi karmantyúja el van kopva.Nem tol elég olajat le,mert átjön mellette.
...de szerintem csak rosszul csináltad.
Más:az is lehet gond,hogy a fékkerben levõ dugattyú gumi karmantyúja el van kopva.Nem tol elég olajat le,mert átjön mellette.
...de szerintem csak rosszul csináltad.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5459
Írta 2011. január 02. - 11:35
Véleményem szerint teljesen tisztába vagyok a légtelenítéssel,nem az elsõ avid fékem. És ha az én hibám,akkor mit rontottam el? Mert valóban azaz egyetlen logikus dolog hogy levegõ van benne mert ugye annyit kelle mozognia a dugattyúnak amennyit huzom a kart,ha kevesebbet akkor levegõs mert a levegõ összenyomódik de utána olvastam és teljesen szabályszerüen csináltam mindent.
akkor mi lehet a baj??
akkor mi lehet a baj??
#5460
Írta 2011. január 02. - 02:36
A betét kérdésem végül is eldõlt, viszont most egy újabbal állnék elõ. So, két fék közül kellene döntenem, a mostani XT-m (BR-M 755) az új betétekkel, vagy Formula MeGa ?! Eléggé sok jót olvastam az utóbbiról, Blenki is használta még anno nálunk, a Metro Ride-on ilyennel ment, nagyon profi adagolhatóságról írtak, bár van aki szerint már sok. Nekem a fékerõ, az igazán harapós érzés lenne a lényeg, de azért ez sem egy utolsó szempont.
Ha bárkinek van akár csak tapasztalata a Formula fékekkel kapcsolatban, vagy konkrétum, szívesen várom!
Ha bárkinek van akár csak tapasztalata a Formula fékekkel kapcsolatban, vagy konkrétum, szívesen várom!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








