Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3161
Írta 2011. december 03. - 10:58
#3162
Írta 2011. december 03. - 10:54
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3163
Írta 2011. december 02. - 21:16
#3164
Írta 2011. december 02. - 17:01
#3165
Írta 2011. december 02. - 15:28
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3166
Írta 2011. december 02. - 15:22
Másikvan majdnem félig volt ebben meg ha vízszintbe állítom akkor el se lepte középen azt a belsõ kidudorodást.
Valszeg ezért sem mûködtek a pofa távolság állító csavarok.
Nomeg elég gázos állapotban volt már az olaj benne.
#3167
Írta 2011. december 02. - 07:28
#3168
Írta 2011. december 01. - 22:47
Egy kis érdekesség:
Álá shimano fék vs vmi zõd trutyi olajjal töltve.
http://kepzelet.com/.../n_IMGP1228.jpg
http://kepzelet.com/.../n_IMGP1230.jpg
Ennyi olajjal ment a fék de az elsõfékben ennek a mennyiségnek kb a 2x-se volt benne. Amúgy milyen fékolaj ez pontosan? Mintha magura rémlene de nemvagyok benne biztos.
Bocs ha kicsit szétcsúsztatja a forumot, kérésre javítom. Rossz rénézni erre a trutyira.
Elsõben már shimano lubickol holnap cserélõdik ki ebben is.
A Magura az kék, tudtommal.
#3169
Írta 2011. december 01. - 22:09
Álá shimano fék vs vmi zõd trutyi olajjal töltve.
Ennyi olajjal ment a fék de az elsõfékben ennek a mennyiségnek kb a 2x-se volt benne. Amúgy milyen fékolaj ez pontosan? Mintha magura rémlene de nemvagyok benne biztos.
Bocs ha kicsit szétcsúsztatja a forumot, kérésre javítom. Rossz rénézni erre a trutyira.
Elsõben már shimano lubickol holnap cserélõdik ki ebben is.
#3170
Írta 2011. december 01. - 15:48
Sziasztok!
Rob: Köszi a választ! Volt-e olyan gond nálatok,hogy egy 785-ös xt-t vagy 666-os slx féket visszahoztak gariba valamiért?
Amit írtál a múltkor,hogy ami "oem" kiszerelésû xt fék,amibe nem a hûtõbordás fékbetétek vannak,az szerinted/tek lehet éppen egy biciklirõl bontott példány is? Ma körbekérdeztem,hogy van-e valahol még "jóárban" 666 vagy 785,mindenhol nemleges választ kaptam,illetve hogy már csak hátsó van a nagykerben,de az sem biztos,elsõ meg csak januárban lesz. Januárban meg tutira mennek fel az áraik!
Arn: Visszaolvastam jópár oldalt ma,s Te írtad még valamikor a nyáron,hogy a 666-os slx fékednél,a fékkarnál szivárgott az olaj egy kicsit,csak akkor még nem tudtad hogy mi miatt,mert írtad hogy akkor rövidítetted le a hosszú fékcsöveket. Ez azóta megszûnt? Zörgés,lötyögés nincs azóta?
Köszönöm segítségeteket!
Revoke: Én tudok egy 785-ös XT szettet (e+h),vadiújat,garanciásat,egész jó áron ha érdekel! A többit privátban! Kérdésed van írj nyugodtan!
#3171
Írta 2011. december 01. - 10:43
nem volt még új fékkel problémán, de mivel 2012-es termékrõl beszélünk és mi is csak augusztus óta áruljuk, ez nem is "csoda"Sziasztok!
Rob: Köszi a választ! Volt-e olyan gond nálatok,hogy egy 785-ös xt-t vagy 666-os slx féket visszahoztak gariba valamiért?
Amit írtál a múltkor,hogy ami "oem" kiszerelésû xt fék,amibe nem a hûtõbordás fékbetétek vannak,az szerinted/tek lehet éppen egy biciklirõl bontott példány is? Ma körbekérdeztem,hogy van-e valahol még "jóárban" 666 vagy 785,mindenhol nemleges választ kaptam,illetve hogy már csak hátsó van a nagykerben,de az sem biztos,elsõ meg csak januárban lesz. Januárban meg tutira mennek fel az áraik!
Arn: Visszaolvastam jópár oldalt ma,s Te írtad még valamikor a nyáron,hogy a 666-os slx fékednél,a fékkarnál szivárgott az olaj egy kicsit,csak akkor még nem tudtad hogy mi miatt,mert írtad hogy akkor rövidítetted le a hosszú fékcsöveket. Ez azóta megszûnt? Zörgés,lötyögés nincs azóta?
Köszönöm segítségeteket!
japán gyártás VS nem japán gyártás: a malaysiai cuccokat is jenben számlázzák
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3172
Írta 2011. december 01. - 08:07
Sziasztok!
Rob: Köszi a választ! Volt-e olyan gond nálatok,hogy egy 785-ös xt-t vagy 666-os slx féket visszahoztak gariba valamiért?
Amit írtál a múltkor,hogy ami "oem" kiszerelésû xt fék,amibe nem a hûtõbordás fékbetétek vannak,az szerinted/tek lehet éppen egy biciklirõl bontott példány is? Ma körbekérdeztem,hogy van-e valahol még "jóárban" 666 vagy 785,mindenhol nemleges választ kaptam,illetve hogy már csak hátsó van a nagykerben,de az sem biztos,elsõ meg csak januárban lesz. Januárban meg tutira mennek fel az áraik!
Arn: Visszaolvastam jópár oldalt ma,s Te írtad még valamikor a nyáron,hogy a 666-os slx fékednél,a fékkarnál szivárgott az olaj egy kicsit,csak akkor még nem tudtad hogy mi miatt,mert írtad hogy akkor rövidítetted le a hosszú fékcsöveket. Ez azóta megszûnt? Zörgés,lötyögés nincs azóta?
Köszönöm segítségeteket!
a legtelenitesnel rafolyt az olaj a karra, miutan eltunt, no prob. nekem sose zorgott, de ha megis kicsit szetfeszited a pofat tarto rugos lemezt.
#3173
Írta 2011. december 01. - 06:42
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3174
Írta 2011. december 01. - 02:30
Rob: Köszi a választ! Volt-e olyan gond nálatok,hogy egy 785-ös xt-t vagy 666-os slx féket visszahoztak gariba valamiért?
Amit írtál a múltkor,hogy ami "oem" kiszerelésû xt fék,amibe nem a hûtõbordás fékbetétek vannak,az szerinted/tek lehet éppen egy biciklirõl bontott példány is? Ma körbekérdeztem,hogy van-e valahol még "jóárban" 666 vagy 785,mindenhol nemleges választ kaptam,illetve hogy már csak hátsó van a nagykerben,de az sem biztos,elsõ meg csak januárban lesz. Januárban meg tutira mennek fel az áraik!
Arn: Visszaolvastam jópár oldalt ma,s Te írtad még valamikor a nyáron,hogy a 666-os slx fékednél,a fékkarnál szivárgott az olaj egy kicsit,csak akkor még nem tudtad hogy mi miatt,mert írtad hogy akkor rövidítetted le a hosszú fékcsöveket. Ez azóta megszûnt? Zörgés,lötyögés nincs azóta?
Köszönöm segítségeteket!
#3175
Írta 2011. december 01. - 02:00
XT agyaim a Deore/Tagra szint felett vannak kicsivel és mégis Malaysia-ban készültek. De szerintem ez nem baj ha a minõségellenõrzés jó.úgy jön ide a jen, hogy a termékek nagy részét, ugy Deore/Tiagra szinttõl felfelé mindent Japánban gyártanak. igen, a szigeten rajta. és jenért adják el. mindenkinek.
i
#3176
Írta 2011. november 30. - 23:16
#3177
Írta 2011. november 30. - 22:01
" Its primary manufacturing plants are in Kunshan, China; Malaysia; and Singapore" - persze a Wikipédia nem a tudás ultimate tárháza, de.
Egyébként igazad van, gyártanak Japánban is. Mellesleg nekem is volt Made in Malaysia XTR cuccom
http://www.shimano.c.../locations.html - itt mondjuk nem írja, melyik gyár mekkora részesedéssel bír, de minden bizonnyal nem a japán termelés a zászlóshajó
#3178
Írta 2011. november 30. - 20:24
úgy jön ide a jen, hogy a termékek nagy részét, ugy Deore/Tiagra szinttõl felfelé mindent Japánban gyártanak. igen, a szigeten rajta. és jenért adják el. mindenkinek.Már hogy jön ide a yen? Lefogadom, hogy a Shimanonak nulla gyára van Japánban, onnantól meg dollár alapú elszámolás van.
Egyébként együttérzek a hazai boltosokkal, nem kezdenék most itthon vállalkozásba. Legalábbis nem ebben az iparágban, dacára az egyre népszerûbb kerékpározásnak.
1 év "garancia" (szavatosság) vonatkozik rá, hiszen ha jól tudom a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet nem szól arról, hogy a kerékpár alkatrésze jótállás köteles lenne. Kala biztos jobban tudja mint én, ha erre jár remélem kifejtiSziasztok!
A Shimano mennyi garit ad a termékeire? Konkrétan egy tárcsafékre? Én úgy gondolom,hogy 1év garit ad rá,de ez a gari idõ esetleg boltonként változhat?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3179
Írta 2011. november 30. - 19:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3180
Írta 2011. november 30. - 18:50
Nem lehet, hogy rosszul van ott fûzve? Fenemód fura, hogy nem fér el a féknyereg a küllõktõl. Az már kevésbé meglepõ, hogy ez a sosemhallott probléma pont nálad jelentkezik, kiválasztott lehetsz.
hat igy legyen otosod a lotton... meg nekem is, hogy sikerult ilyen remek dbot kihuzni. hat nem azert vettem "gyari" kereket, hogy meg itt fuzogessem, meg centirozzam. akkor epitettem volna egyet.
The issue here is those spokes not crossing over/under each other as they should. This is an early wheel set where the builder didn’t cross the spokes properly. It can be remedied simply by removing one spoke and crossing it under the other one. That will remedy the issue. What country are you in? I might be able to help facilitate should you need someone else to do it.