Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3001
Posted 2012. February 23. - 14:49

Viszont egy atomlámpa kérdés. Van rajta a free stroke csavar ezt melyik állásba tegyem,
hogy a legkisebb húzásra is blokkolja a kereket! Kinntlegyen a csavar vagy fullra betekerve.
Amit sikerült kiderítenem a fékrõl hogy egy 2010-es Kona CoilAir Supreme-rõl lett levéve amit angliában vettek.
#3002
Posted 2012. February 23. - 14:24

Félig off, de: 4 éves a Magura Louise fékem, ment vagy 11e km-t, javarészt terepen, hóban-sárban, dögmelegben; de még az eredeti olaj van benne és nem szivárog, sõt, fellevegõsödni csak most kezdett el a hátsó, ennyi idõ után, de még most sem vészes, nem esik be a fékkar, csak érzem, hogy nyúlósabb lett a fékezés.
Csak én vagyok ilyen szerencsés, hogy kifogtam egy jó féket? :-) Nem csak Shimanónál, nem csak Formula fékeknél (amirõl Bringavarázs írt már bõvebben), de fellevegõsödõ Magurák kapcsán is akad sok panaszos az internet fórumain...
Mindenesetre megjött No.-ból a Magura Mini Service Kit + 250 ml Royal Blood, a napokban ünnepélyesen lecserélem az olajat én is. Kiváncsi leszek, hogy néz majd ki az olaj ennyi év használat után. Ha lesz kedvem, majd lefotózom. :-)
szimplan rossz szeria - nekem is ilyen 775os fekem volt, hasznaltam telen, nyaron, semmi gond nem volt vele sose.
#3003
Posted 2012. February 23. - 11:46

de pl a hfx-magban nekem 5 vagy 6 év meg 8-9K volt még gyári betétekkel meg löttyel. s csak tavaly kezdett döglõdni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3004
Posted 2012. February 23. - 11:18

Csak én vagyok ilyen szerencsés, hogy kifogtam egy jó féket? :-) Nem csak Shimanónál, nem csak Formula fékeknél (amirõl Bringavarázs írt már bõvebben), de fellevegõsödõ Magurák kapcsán is akad sok panaszos az internet fórumain...
Mindenesetre megjött No.-ból a Magura Mini Service Kit + 250 ml Royal Blood, a napokban ünnepélyesen lecserélem az olajat én is. Kiváncsi leszek, hogy néz majd ki az olaj ennyi év használat után. Ha lesz kedvem, majd lefotózom. :-)
#3005
Posted 2012. February 23. - 08:36

http://static.testbi...1-NO.1.jpg?ts=1
akkor a korábbi kiadásból van. (a kartávolságot állító kis tekerõ formáját kell nézni

ha kicsit nagyobb, bumszlibb, akkor újabb, elvileg nem nem folyós.
elég ha szépen letisztogatod a dugattyúk környékét, kicsit hagyod kinn hülni és ha némi erõteljes fékkar szorongatás hatására megjelennek a bubik a dugattyúk mellett, akkor ott a baj. ennyi olaj hiánya nem fog feltûnni egyhamar egyébként.
hallottam anno, hogy a tömítést cserélték boltban xtr-re, nem tudom. igaz-e. hivatalosan ugye csak a komplett féktestet lehet cserélni egyben, megbontani nem lehet. hivatalosan persze ilyen hibajelenség nem is volt.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3006
Posted 2012. February 23. - 07:16

#3007
Posted 2012. February 22. - 23:55

Honnét tudhatom meg mikori évjárat? Kézalól vettem a féket és már nemérem el a
srácot akitól vettem. De ha kell holnapra lefotózom, bár sztem az se fog segíteni semmit, mert kb mind ugyanúgy néz ki mindd.
Vagy azt hogy lehetne orvosolni?
- tömítés vagy
- dugattyú csere?
Ill mikor olyan koszos lett az a napi használat után megnéztem a dugattyúnál neméreztem még semmit zsepivel megtörölve se az is száraz maradt. Viszont a pofa elszinezõdott olyanra mint volt.
#3008
Posted 2012. February 22. - 23:45

#3009
Posted 2012. February 22. - 23:19

Szép piros szin helyett barna összeálló trutymó lett benne, fehér öntettel.
(Br-m775)
Holnap csere, naccerü...
Viszont vmit nagyon nemértek!
Hogy az istenben lesz állandóan olajos a fékpofa?
Volt egy pár rossz fékpofám ami már kb semmire sem volt jó,
de azt tiszta szmütyi volt a pofa anyaga. Mondom ezt lecsiszoljuk szalagcsiszolóval

Szép is lett a felülete tárcsát is fémtisztára tisztitottam majd egy jódarabig mentem vele.
És érdekesmódon ugyanolyan trutyis lett minden mint amilyen volt.
Ez hogy...
#3010
Posted 2012. February 22. - 18:26

Tudna nekem valaki segíteni avid elixir 5 beállítással?Az van, hogy nem értek a tárcsafékekhez, ezért nem merem a csavarokat csak úgy találomra tekergetni!(félek hogy elfolyik az olaj!Melyik csavarral(csavarokkal) lehet állítani a fékpofa távolságot, illetve a fékkartávolságot?
Köszi
#3011
Posted 2012. February 20. - 18:58

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3012
Posted 2012. February 20. - 17:43

#3013
Posted 2012. February 19. - 10:34

#3014
Posted 2012. February 18. - 22:00

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3015
Posted 2012. February 18. - 21:16

'10 RS Recon Race van benne, nem tudom, hogy a 32mm-es becsúszó kolbásznak számít-e?
arra mehet a 180-as nyugodtan
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3016
Posted 2012. February 18. - 20:24

'10 RS Recon Race van benne, nem tudom, hogy a 32mm-es becsúszó kolbásznak számít-e?85 kilóhoz elfér a 180-as de csak ha a teló vmi merevebb cucc, ha vmi kobász akkor inkább 160-as
'19 Trek DS vs. '09 Trek 8500 vs. '03 Opel Astra H Caravan 'Njoy+ 1.7CDTI
#3017
Posted 2012. February 18. - 14:54

Elõször azt hittem, hogy szivatod itt a jónépet 2752 hozzászólás után egy ilyen kérdéssel, de aztán belegondoltam, hogy talán tényleg érdekel
Én ha bb7 vs. Elixir CR lenne a felállás, akkor én akkor is a bb7-re szavaznék. Az indokom a következõ: bowden és bb7.
nem szivatás volt, hanem egy nagyon kedvezõ ajánlat új juicy 3-ra, illetve elixir 1-re.
aztán haverom felidézte, hogy mennyit szívott a juicy 3-mal pár éve.

picsába, valami fél éve nem jártam erre és még mindig ugyanaz a téma.
látod, félévente pont elég benézned.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3018
Posted 2012. February 18. - 13:49

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3019
Posted 2012. February 18. - 08:29


#3020
Posted 2012. February 18. - 01:59

'19 Trek DS vs. '09 Trek 8500 vs. '03 Opel Astra H Caravan 'Njoy+ 1.7CDTI