Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#2521
Posted 2012. July 24. - 13:30
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#2522
Posted 2012. July 24. - 12:01
az alu merevebb, kevesbe rugalmas, mint az acel. vagy mire akarsz kilyukadni?
Tényleg? Csak, mert ez hülyeség. Szerinted a gyémánt is legalább 10000szer rugalmasabb, mint a gumi. Legalább nézd meg, hogy mit linkeltél és értelmezd is.
A sebesség mindent megold.
#2523
Posted 2012. July 24. - 11:28
Ez nem válasz a kérdésre.
az alu merevebb, kevesbe rugalmas, mint az acel. vagy mire akarsz kilyukadni?
#2524
Posted 2012. July 24. - 11:07
Ez nem válasz a kérdésre.ezt Rugalmassági modulus - Wikipédia csak arra reflektaltam, hogy azt irtad, hogy az alu sokkal rugalmassabb az acelnal.
A sebesség mindent megold.
#2525
Posted 2012. July 24. - 10:38
Tárcsát amúgy legjobban kézzel (gumikesztyû fel) lehet szerintem egyengetni.
korabban en is ugy csinaltam, de az alubakos shimanonal a gumikalapacs valt be
És ez mit jelent?
ezt Rugalmassági modulus - Wikipédia csak arra reflektaltam, hogy azt irtad, hogy az alu sokkal rugalmassabb az acelnal.
#2526
Posted 2012. July 24. - 09:45
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2527
Posted 2012. July 24. - 09:27
És ez mit jelent?most esett le, hogy az icetech az szendicsszerkezetes, nem alubak+acellemez. ahhoz szerintem kb semmivel sem szabad hozzanyulni, mert lehet a serulest sem veszed eszre rajta.
esetemben (rt76) ugyanigy lehet aggodni a szegecselt kotesekert is de ez igaz akkor is ha gumikalapaccsal utom, vagy hajlitgatni akarod. en ugy tudom, hogy az acel rugalmassagi modulusa joval magasabb, mint az alue.
A sebesség mindent megold.
#2528
Posted 2012. July 24. - 07:57
szvsz nem az alu hajlik, hanem a lelogo acelresz. vmelyiknek engednie kell, es meglepodnek, ha a joval vastagabb alu lenne az.
most esett le, hogy az icetech az szendicsszerkezetes, nem alubak+acellemez. ahhoz szerintem kb semmivel sem szabad hozzanyulni, mert lehet a serulest sem veszed eszre rajta.
esetemben (rt76) ugyanigy lehet aggodni a szegecselt kotesekert is de ez igaz akkor is ha gumikalapaccsal utom, vagy hajlitgatni akarod. en ugy tudom, hogy az acel rugalmassagi modulusa joval magasabb, mint az alue.
#2529
Posted 2012. July 24. - 07:33
Az alumínium sokkal rugalmasabb, mint az acél, nem az alu merevsége miatt nehéz hajlítani, hanem a tartóbakok miatt. Egyébként az alumíniumot nem kéne hajlítgatni, mert minden egyes hajlítást megjegyez és elfárad, ellentétben az acéllal.
szvsz nem az alu hajlik, hanem a lelogo acelresz. vmelyiknek engednie kell, es meglepodnek, ha a joval vastagabb alu lenne az.
#2530
Posted 2012. July 24. - 06:29
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2531
Posted 2012. July 23. - 22:52
Ez a gondolat menet így helyes?
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#2532
Posted 2012. July 23. - 20:40
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2533
Posted 2012. July 23. - 20:08
OFF Szakszóval, felsûrûsödnek benne a diszlokációk és akkor már könnyebbenn törhet, szakadhat, szóval elfárad.
Ööö... kérdeztem már, hogy BB7-hez jó e egy deore V-fékkar, vagy érdemesebb lecserélni szintén Avidra?
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#2534
Posted 2012. July 23. - 19:38
mar parszor csinaltam annyira merev az alu, hogy alig mozdul el. mindig amikor a kerekre rakom a tarcsat, megjelolom, hogy pontosan melyik csavarhoz allitottam, illetve a kerekhez centirozom. esszel kell csinalni.
Az alumínium sokkal rugalmasabb, mint az acél, nem az alu merevsége miatt nehéz hajlítani, hanem a tartóbakok miatt. Egyébként az alumíniumot nem kéne hajlítgatni, mert minden egyes hajlítást megjegyez és elfárad, ellentétben az acéllal.
A sebesség mindent megold.
#2535
Posted 2012. July 23. - 17:05
mar parszor csinaltam annyira merev az alu, hogy alig mozdul el. mindig amikor a kerekre rakom a tarcsat, megjelolom, hogy pontosan melyik csavarhoz allitottam, illetve a kerekhez centirozom. esszel kell csinalni.
Én csak abból indultam ki h a gyári tárcsa egyengetõ sem egy kalapács, hanem egy "villáskulcsra" hasónlító szerszám.
#2536
Posted 2012. July 23. - 15:22
BB7-hez milyen fékkart ajánlotok. Jelenleg még a V fékes Deorékat használom. Érdemes tõlük megszabadulnom?
erre valaki pls? köszi
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#2537
Posted 2012. July 23. - 12:40
Gumikalapáccsal szerintem csak rontani fog a helyzeten. Nem lehet vele elég finoman operálni.
Jobban jársz ha esetleg van otthon francia kulcs azzal szépen ráfogsz a tárcsára ,és nagyon finom óvatos mozdulatokkal, fokozatosan a kívánt irányba mozdítót ki a tárcsát.
mar parszor csinaltam annyira merev az alu, hogy alig mozdul el. mindig amikor a kerekre rakom a tarcsat, megjelolom, hogy pontosan melyik csavarhoz allitottam, illetve a kerekhez centirozom. esszel kell csinalni.
#2538
Posted 2012. July 23. - 12:32
Gumikalapáccsal szerintem csak rontani fog a helyzeten. Nem lehet vele elég finoman operálni.
Jobban jársz ha esetleg van otthon francia kulcs azzal szépen ráfogsz a tárcsára ,és nagyon finom óvatos mozdulatokkal, fokozatosan a kívánt irányba mozdítót ki a tárcsát.
A féktestet leszereljem mert elég sokat kellene hajtogatni?
#2539
Posted 2012. July 23. - 10:42
gumikalapaccsal, de kicsit lehet csak korrigalni az alu miatt.
Gumikalapáccsal szerintem csak rontani fog a helyzeten. Nem lehet vele elég finoman operálni.
Jobban jársz ha esetleg van otthon francia kulcs azzal szépen ráfogsz a tárcsára ,és nagyon finom óvatos mozdulatokkal, fokozatosan a kívánt irányba mozdítót ki a tárcsát.