Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1981
Írta 2013. május 23. - 11:26
Shimano Deore Scheibenbremse BR-M596 - BIKE-COMPONENTS.DE
Shimano SLX Scheibenbremse BR-M675 Modell 2013 - BIKE-COMPONENTS.DE
jó persze, a féknyereg sem egyforma, de a deore karján mintha lenne egy kis csavar, aminek ugyan az lehet a funkciója, mint az slx-en a tekerentyûnek.
#1982
Írta 2013. május 22. - 10:57
Lenne egy XTR hátsó IS felfogatású féknyereg és egy PM konzolos váz, adapterezhetõ valahogyan, vagy féket kell cserélni? 160-as tárcsával használnám.
Várom az ötleteket!
#1983
Írta 2013. május 21. - 07:18
Féktisztitó(tárcsa,betét)linket kérhetnék,autós is jó?
Prevent féktisztító aeroszol. csak hogy hazabeszéljek minden értelemben
#1984
Írta 2013. május 21. - 06:34
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1985
Írta 2013. május 21. - 06:06
#1986
Írta 2013. május 20. - 23:47
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1987
Írta 2013. május 20. - 23:13
Formula RX fékem (hidraulikus), 3 napos, és a hátsó nyikorog az elsõ pedig olyan mintha berregne, mintha marná amikor fékezek vele. Mi lehet a probléma? Tud valaki segíteni?
#1988
Írta 2013. május 17. - 10:18
Ha azt nézed, hogy 25 euro-ért külön nem tudod megvenni a két pár bordás betétet, mindenképpen megéri, én azt venném.
Külön nem olcsó. A kettõ együtt 44 EUR.
#1989
Írta 2013. május 17. - 10:06
ha azt nézed, hogy 25 euro-ért külön nem tudod megvenni a két pár bordás betétet, mindenképpen megéri, én azt venném.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1990
Írta 2013. május 17. - 09:56
Shimano Disc Brake Set SLX BR-M675 (135 EUR)
Shimano Disc Brake Set SLX BR-M675 Ice-Tec (160 EUR)
Ezek az Ice-Tec F03C-as betétek érnek annyival többet, hogy az +25 EUR-t jelentsen? Máshogy kérdezem: érdemes az Ice-Tec betétes verziót választani?
#1991
Írta 2013. május 17. - 06:55
#1992
Írta 2013. május 16. - 12:35
Pl ez:
http://www.chainreac...x?ModelID=26724
#1993
Írta 2013. május 11. - 00:27
Ezt a fél fémest honnan írtad ki ??? Linkelj már valamit, lécci !Shimano A01 gyantás
Shimano M06 fémes/sintered
Shimano M07 fél fémes/semi-sintered
Csak mert kis kezemben fogom a Shimano 296 oldalas katalógusát és a 294. oldalon vannak a fékpofák fölsorolva de fél fémesrõl itt nincs szó.
Az M07 az gyantás. Simán.
#1994
Írta 2013. május 10. - 19:58
Van ötlete valakinek arra, hogy mi okozhatja azt, hogy az alapesetben nem túl jól fogó fékemet tövig behúzva, pár száz métert csiga tempóban letekerve, egyszer csak elkezd rendesen fogni? Aztán amikor kihûl, akkor megint sz@r. Deore 596 fémes betéttel, ha ez számít.
kösz
#1995
Írta 2013. május 10. - 07:02
Igen. Alma és körte. Bringa és kocsi. Teljesen más dolgok.
Olyan nincs, hogy félig fémes, teljesen fémes pofa. Gyantás van és fémes. Slussz !!
O.k., ez a kevláros még bekavar a képbe de alapvetõen gyantást és fémest különböztetünk meg.
A rezonálás inkább a féked, illetve a rögzítés hibája lehet. A fémes pofa egy kicsit hangosabb lehet, mikor a tárcsához ér de nem rezonálja be az egész féket.
Shimano A01 gyantás
Shimano M06 fémes/sintered
Shimano M07 fél fémes/semi-sintered
Atombike
Elõl-hátul nem igazán érdemes fémeset használni, és a fémes nem fog csendesen mûködni, szokj hozzá, nekem elõl M06, hátul M07 és az elsõ nyikorog 180-as tárcsával is, kisebb tárcsával még inkább.
#1996
Írta 2013. május 09. - 23:41
Igen. Alma és körte. Bringa és kocsi. Teljesen más dolgok.
Olyan nincs, hogy félig fémes, teljesen fémes pofa. Gyantás van és fémes. Slussz !!
O.k., ez a kevláros még bekavar a képbe de alapvetõen gyantást és fémest különböztetünk meg.
A rezonálás inkább a féked, illetve a rögzítés hibája lehet. A fémes pofa egy kicsit hangosabb lehet, mikor a tárcsához ér de nem rezonálja be az egész féket.
Márpedig én éppen ma installáltam a frissen érkezett semi-metallic betéteket. Tehát létezik.
Amúgy pont orvosolta a problémámat, hogy a gyantás nagyon hamar elveszítette felmelegedve az erejét, és ekkor undorító súrlódó hangot hallatott.
Eredetileg kevlárosra pályáztam, de az ár döntött, ennyiért szerintem megérte kipróbálni.
#1997
Írta 2013. május 09. - 22:49
Olyan nincs, hogy félig fémes, teljesen fémes pofa. Gyantás van és fémes. Slussz !!
O.k., ez a kevláros még bekavar a képbe de alapvetõen gyantást és fémest különböztetünk meg.
A rezonálás inkább a féked, illetve a rögzítés hibája lehet. A fémes pofa egy kicsit hangosabb lehet, mikor a tárcsához ér de nem rezonálja be az egész féket.
#1998
Írta 2013. május 09. - 22:44
Használ valamelyikõtök kevláros betétet?
Megvettem tavaly, tavasszal akartam elkezdeni használni, de közben megnõtt a fékem. El kéne adni, de fingom sincs, mit mondjak a vevõnek.
Erõske kocsiban volt kevlár kuplungtárcsám, annak ott az volt az értelme, hogy nehezebb volt leégetni, melegen is rendesen fogott. De részben válaszolva Atombike kérdésére, a fentebb emlegetett kevláros kuplungot szinteresre cseréltem egy idõ után. Nem volt játék ám! Azt csúsztatni nem nagyon lehet, vagy nyitva, vagy csukva. Fékbetétbe nem nagyon kéne ilyen...
Tudom a kocsi az kocsi, a kuplung kuplung, ez meg tárcsafékes topik.
#1999
Írta 2013. május 09. - 21:51
Lehet volt már ill. folyamatosan téma a fórumon de most nem találtam meg:
Fémes-félfémes-szinteres betétek között mi a különbség, mikor melyiket?
Rendeltem ebay-rõl szinteres (sintered) fékbetétet, de nem igazán használható:
Intenzív fékezéskor berezonál és olyan hangot ad amire még a halottak is felébrednek.
Ha csak enyhén lassítok akkor jó, ill satufék is mûködik hátul. Rossz típust küldtek volna és ez teljesen fémes betét?
Amúgy ez a berezonálás normális jelenség a fémes betéteknél?