Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#1721
Posted 2010. February 09. - 23:42

Stumpi L-es van csak, az necc, jó eséllyel kicsi lenne 48-as nyeregvázcsõ
Berga is L-es, de ez 50-es nyeregvázcsõ, az meg már jó
Berga is L-es, de ez 50-es nyeregvázcsõ, az meg már jó
#1722
Posted 2010. February 09. - 23:35

én a stumpit választanám....
persze ez gondolom nem meglepõ

persze ez gondolom nem meglepõ
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1723
Posted 2010. February 09. - 23:31

Kicseréli az inas, vagy Stumpy lesz, vagy egy 140-et mozgó Bergamont, jelen állás szerint....
iylen a Bergamont csak a színe más
http://fstatic1.mtb-..._IGP3916_kl.jpg
azt monnyak inas 51cm a nyeregvázcsõ, azzal meg príma lenne, fox rp2 taggal talán....
iylen a Bergamont csak a színe más
http://fstatic1.mtb-..._IGP3916_kl.jpg
azt monnyak inas 51cm a nyeregvázcsõ, azzal meg príma lenne, fox rp2 taggal talán....
#1724
Posted 2010. February 09. - 22:50

#1725
Posted 2010. February 09. - 21:40

topfuel 110 lehet az oclv 110 mûanyagra utal
nem lehet, hanem biztos. ott figyel a matrica a tamvillan
azert az elado se tudom hogy hogy gondolja ezt.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1726
Posted 2010. February 09. - 17:54

topfuel 110 lehet az oclv 110 mûanyagra utal
amúgy Maggi megy a német ?
Weiterhin mit Streben kommt das "top fuel" aus -obwohl der hub von 80 auf 90 mm gewachsen ist"
2006-os bike ban trek fullis cikk
amúgy Maggi megy a német ?
Weiterhin mit Streben kommt das "top fuel" aus -obwohl der hub von 80 auf 90 mm gewachsen ist"
2006-os bike ban trek fullis cikk
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1727
Posted 2010. February 09. - 17:14

Fuel 70, 80, 90 is volt, az csak a felszereltseg megjeloles altalaban, nem a rugout. ezert mondom. meg gyarilag 80mm-t mozgo Sid volt benne.
megtalaltam az archivban, de remek jo trek honlap nem irja ki hogy mennyi a Federweg
http://www.trekbikes...hive/topfuel110
amugy biztos hogy 5 eves karbon vazat akarsz venni?
megtalaltam az archivban, de remek jo trek honlap nem irja ki hogy mennyi a Federweg
http://www.trekbikes...hive/topfuel110
amugy biztos hogy 5 eves karbon vazat akarsz venni?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1728
Posted 2010. February 09. - 16:38

srác állítja h 110mm
Trek TopFuel 110 a neve is....
ha valaki talál valami koönkrét infót az útjáról linkelje már be nekem
Trek TopFuel 110 a neve is....
ha valaki talál valami koönkrét infót az útjáról linkelje már be nekem
#1729
Posted 2010. February 08. - 21:30

100, de lehet csak 90. konnyu egy valami, de a scotthoz kepest ez eg es fold. ez igazi labborotvalos cicanacis versenygep.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1730
Posted 2010. February 08. - 19:32

emlékeim szerint max 100Ez a TopFuel 110 amit néztem, jol értelmeztem h 110mm-t mozog?
metr konkrét értéket nem leltem
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1731
Posted 2010. February 08. - 19:29

Ez a TopFuel 110 amit néztem, jol értelmeztem h 110mm-t mozog?
metr konkrét értéket nem leltem
metr konkrét értéket nem leltem
#1732
Posted 2010. February 08. - 17:37

nemStumpjumper-bõl vajon nekem jó lenne az L-es?
kb 193cm vagyok
ha a 19-es dawg kicsi akkor az is
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1733
Posted 2010. February 08. - 17:28

#1734
Posted 2010. February 08. - 15:21

#1735
Posted 2010. February 08. - 15:18

ja, úgy emlékeztem calderád is jó kicsi volt( 20-as ?) ahoz képest gondoltam .
amúgy (bár nem tom mennyi a keret) én simán bevállanék egy ilyen 120-at mozgó új meridát. új, tök jó váz, jó taggal és röhejes áron. (200 lista, úgyhogy 180-ét megvehetõ)
amúgy olyan rs tagom volt mint a trekben van, elég szarul mozog.
amúgy (bár nem tom mennyi a keret) én simán bevállanék egy ilyen 120-at mozgó új meridát. új, tök jó váz, jó taggal és röhejes áron. (200 lista, úgyhogy 180-ét megvehetõ)
amúgy olyan rs tagom volt mint a trekben van, elég szarul mozog.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1736
Posted 2010. February 08. - 15:09

Scottnak lógott egy forgáspont, és mint tegnap kiderült ki van kopva a csapágy helyre mert elforgott a csapágy a vázban
A Trek 110mm-t mozog, maraton felhasználásra elég nekem, 19-es dawg kicsi
Scott már picit sokat mozgott....
olyan 12cm körül az optimális, szal a rugóúttal nem lenne baj
A Trek 110mm-t mozog, maraton felhasználásra elég nekem, 19-es dawg kicsi
Scott már picit sokat mozgott....
olyan 12cm körül az optimális, szal a rugóúttal nem lenne baj
#1737
Posted 2010. February 08. - 12:16

#1738
Posted 2010. February 08. - 12:08

ragaszkodsz a mûanyaghoz ?Sajnos a Scott-ot ki kell cserélni
http://www.probike.c...0695101139p.jpg
õ lenne helyette.....vélemény? vajon elég lenne alám?
+ ez keveset mozog nem ?
nem biztos hogy erõltetném
amúgy újabb treket simán (tavalytól) , bár én inkább fuel ex-et vennék.
vagy van az apróban egy 19-es dawg

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1739
Posted 2010. February 08. - 10:54

van vkinek tippje mivel érdemes bekenni illetve karbantartani a forgáspontokat egy bighit fsr vázon?
vagy nem szükséges nagyon az ilyesmi?
Hát mivel ott ipari csapágyak vannak, nagyon nem érdemes vele foglalkozni. De ha óvatosan ki tudod pattintani a porvédõt akkor látod mennyire szennyezett belül, oda küldhetsz egy kis zsírt, de ha annyira rosszul néz ki én inkább cserét javaslok. Ha szétszeded az egész hátsó mozgó traktust, kézzel megmozgatva érezhetõ, hogy milyen állípotúak a csapágyak, szépen futnak, vagy már "rágnak", szorulnak. Utóbbi esetben csere, de én csináltam már, hogy kitisztítottam valami erõs zsíroldó cuccal, hagytam megszáradni, és friss zsírt adtam neki. Ez sokat segíthet, de ha nagyon leharcolt a csapi, akkor inkább csere.
A rugóstag perselyeket én jó sûrû zsírral szoktam kenni összerakásnál (csak ezért nem szoktam szétszedni), de itt általában van egy teflon bevonat is. Az esetek jó részében ennek a kopása okozza a lógást.
#1740
Posted 2010. February 08. - 09:18

van vkinek tippje mivel érdemes bekenni illetve karbantartani a forgáspontokat egy bighit fsr vázon?
vagy nem szükséges nagyon az ilyesmi?
vagy nem szükséges nagyon az ilyesmi?