ja hogy az a méretválaszték...ahaA Vailant az a nem állítható fejcsöves Fairlane, és SID tag van hozzá, 70-ért? Sztem ez elég jó vétel lenne...
Csak vigyázz, ha tekeregni kell, és nem 160 centi vagy, akkor a 16-os méret nagyon kicsi lesz.
Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#7001
Írta 2007. március 12. - 17:15
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7002
Írta 2007. március 12. - 15:43
Csak vigyázz, ha tekeregni kell, és nem 160 centi vagy, akkor a 16-os méret nagyon kicsi lesz.
#7003
Írta 2007. március 12. - 14:56
( nyugi, tudom hogy a 19 a meret, de akkor is furan nez ki igy )
I`m as fast as nobody!
#7004
Írta 2007. március 12. - 14:54
Nem, a horpadtat azt abszolút nem. Most kinézõben van mégegy mission, no horpdás és kapnám hozzá a himbilimbi 4 csapágyát is tartalékba meg sokminden mást (km-óra, nyeregcsõ, k.csapágy, mez) csak sokba van
Nézem a mongúzt...!
Ja és nem szartam be :scared:, kicsit élbõl írtam a ps-t .
#7006
Írta 2007. március 12. - 14:42
ne sz..rj be jó lesz az arra teljesen....ennyiért meg tényleg nincs jobb.....csak a horpadtat ne vedd megNem, nem vagyok versenyzõ meg szponzor sincs és azt se bánom ha kevésbé aktívan mozog a bringa, ezért is választottam ezt a tesztek és itthoni/külföldi vélemények alapján(a plate-t egyik sem említi).
Nekem van 80-90ezrem egy fully vázra, ami arra kell, hogy egy egész napos erdei tekergés ne törje össze az alvázamat úgy, mint a Rockhopperem tette.
Úgyhogy ha segíteni akarsz, akkor tessék valami jobbat ajánlani 80-ért, olyat, amin nem kell link-platet cserélni és ne beélvezni tessék, hogy milyen jó lesz majd kigazdálkodni. Más brinyókon örökéletû a linkplate, mi?
Én kérek elnézést:D
ps.:télleg, mission-ös nyeregtestvérek, mennyi idõ kell ahhoz hogy a plate behaljon és mibe fáj? És mitõl hal be?
esetleg nézd meg, a mali hirdet mongúz vailantot 70-ért...más rendszer, és ebben meg rúdóstagot kell cserélni elõbb útóbb, meg kérdés mennyire igaz a hirdi,,,
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7007
Írta 2007. március 12. - 14:30
Nekem van 80-90ezrem egy fully vázra, ami arra kell, hogy egy egész napos erdei tekergés ne törje össze az alvázamat úgy, mint a Rockhopperem tette.
Úgyhogy ha segíteni akarsz, akkor tessék valami jobbat ajánlani 80-ért, olyat, amin nem kell link-platet cserélni és ne beélvezni tessék, hogy milyen jó lesz majd kigazdálkodni. Más brinyókon örökéletû a linkplate, mi?
Én kérek elnézést:D
ps.:télleg, mission-ös nyeregtestvérek, mennyi idõ kell ahhoz hogy a plate behaljon és mibe fáj? És mitõl hal be?
#7008
Írta 2007. március 12. - 12:26
Na de én pont errõl beszéltem!
Nem azt mondtam, hogy a bringa nyerte meg a versenyeket, hanem hogy élvonalbeli versenyzõk nem használnák a sz*r vázat, ha az télleg olyan sz*r lenne, nem? Lásd.: idegesítõ spv, meg lrs.
Na igen, de nekik a hatékonyság, gyorsaság, merevség az egyetlen szempont, nem a finom mozgás és az élvezetes tekerés. Továbbá a rossz konstrukcióból adódó hibákkal sem kell törõdniük, hiszen legalább minden évben kapnak egy új bringát. Ha te is XC versenyzõ vagy, és a megnyert másodpercekért cserébe nem bánod, hogy a bringa kevéssé aktívan reagál a terepre, akkor nyugodt szívvel vedd meg a Merida-t. Még ha nincs is szponzorod, az elõbb-utóbb bekövetkezõ link plate cserét azért talán ki tudod majd gazdálkodni
#7009
Írta 2007. március 11. - 18:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7010
Írta 2007. március 11. - 17:38
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7011
Írta 2007. március 11. - 17:25
Max. 75e-t adnék érte, ha nem lenne rajta horpadás.
A sebesség mindent megold.
#7012
Írta 2007. március 11. - 14:26
Nagyon jó állapotban van, meg minden, meg sem mondanám, hogy 04es, de még a 05-öt sem, de ez a karc rajta brutális. Mintha beleharapott volna valami anyagig+télleg be van horpadva egy csík felületen nagyon minimálisan, de be van.
Szerintetek egy télleg kifogástalan állapotban lévõ 2004-es mission elite mit ér meg? Manitou SPV 3way taggal? Adnak hozzá gyári csapágyszettet(mind a 4et), fejcsapágy, truvativ team nyeregcsõ, merida team mez plusz vezetéknélküli km óra. Ez így cakkpakk megér 95-öt? És körítés nélkül csak a váz+nyeregcsõ+fejcsapágy? Mert se mezre, se órára nincs szükségem. A fejcsapágy azért ilyenkor alap, gondolom.
THX
#7013
Írta 2007. március 11. - 14:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7014
Írta 2007. március 11. - 07:39
én továbbra sem foglalkoznék horpadt vázzal. sokkal érdekesebb úgy tekerni, hogy nem kell parázni mikor csuklik össze. + sokkal de sokkal nehezebb eladni.
#7015
Írta 2007. március 10. - 21:41
Itt a mission váz, amirõl paráztam:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Érdemes vele tovább foglalkozni, vagy nem?
THX
#7016
Írta 2007. március 10. - 21:20
http://www.bikefun.h...arancia2007.pdfLétezik h egy UMF Hardy 3-as vázra 5 év gari van? Tavaly áprilisban vettem, és úgy rémlik azt mondták 5 év garit kapok ha egy papirt elküldök a velotrade-nek, viszont eddig bárkit megkérdeztem 1 v 2 évet mondtak a sajátjukra.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7017
Írta 2007. március 10. - 21:17
#7018
Írta 2007. március 10. - 21:12
#7020
Írta 2007. március 10. - 15:36
Azt nézd meg, hogy a forgáspontjait szét lehet e szedni, mert hajlamosak berohadni (fõleg a fõforgáspont)