Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2821
Posted 2009. February 22. - 19:09

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2822
Posted 2009. February 22. - 18:58

Szóval szinte bármi rámegy.
A rugóstagot gondold végig

Rugó a 75 kilómhoz 450es acél után 500as titán volt. Így volt jó, kényelmes. Neked 550 körüli kellhet szerintem, de ez teljesen szubjektív.
Amúgy a lenti állásban használtam, egy 200-as 888 VF-el, így a dhx 3.al kiváló összhangban dolgozott.
:love: http://bikeoftheyear...ill/047/47c.jpg
#2823
Posted 2009. February 22. - 18:43


köszi
láncvezetõbõl minden jó rá,vagy ez is finnyás váz hogy nem megy fel midnen?
kb milyen beállitásokon használtad,milyen erõs rugó stb..nem volt még dhxem
ja 85 vagyok cuccban
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2824
Posted 2009. February 22. - 18:11

Másik meredekebb fejcsõszög, progresszívebb hatású rugózás.
Rugóút módosulásra nem emlékszem, de nem is érezhetõ.
#2825
Posted 2009. February 22. - 17:59

köszi
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2826
Posted 2009. February 21. - 22:40

Az Orange vázai meg nagyon-nagyon ott vannak, fõleg a CroMo-k! (na jó, azok az én gyengéim...

#2827
Posted 2009. February 21. - 19:13

Clio, nem idevalósi, és Nixon van benneja'
Hétfõn továbbítom az infókat, mégegyszer köszönöm.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2828
Posted 2009. February 21. - 17:25

blast blast deluc caldera cinder cone csak szinbnem tér elA cinder cone,caldera,blast Kona All-Mountain Aluminum Butted
A fire mountain ,lana'i Kona 7005 Butted Aluminum
a kula meg race light
de hogy sulyban nekem ez mit jelent?
lanai fire montian szarabb anayg is
elõzõek, 1800 gramm körül, útóbbiak valamivel nehezebbek (tán 1,9 fölött nem emléx)
kula meg 1720-30
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2829
Posted 2009. February 21. - 17:13

A fire mountain ,lana'i Kona 7005 Butted Aluminum
a kula meg race light
de hogy sulyban nekem ez mit jelent?
#2830
Posted 2009. February 21. - 17:01

valamint a lana`i es a fire mountain ugyanazt a vazat hasznalja, csak mas a felszereltseg es a szin.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2831
Posted 2009. February 21. - 16:43

Vki nem tudja véletlenül hogy a 2008-2009-es kona cc vázak súlyait hol tudnám megnézni?
vázcserén agyalok,de mindenhol csak a komplett bicokrol van adat meg 2000 környéki vázakrol találtam még.a kula,blast,fire mountain,caldera,lanai,stb vázak érdekelnének 18" környéki méretben.ha vki tud segítein,,megköszönném,mert pár gr különbségekért nem akarok több ezreket áldozni.a blast és a blast deluxe vázak között mi a különbség egyáltalán?
Segítségeteket elõre is köszi
#2832
Posted 2009. February 21. - 14:54

Boltban volt bent egy srác, és el akarja adni a Trans-Missiont, állandóan recseg a rugóstag felõl, miúta új hátsó rész van benne. És elege lett, merevet akar.
Bpi-i, esetleg egy fekete Trans mission, Psyloval?
Merida Trail váza is ilyesmi.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#2833
Posted 2009. February 21. - 12:20

Van ilyen váz bõven, fõleg az angolszász területeken, csak keresni kell.Igen, köszcsi, Tigger is mondta, hogy Kona Five-O, meg Merida TFS Trail. Illetve láttam még valami Cove-ot.
Kisherceg, neked milyen vázad lett végül?
Pld. Orange Crush
#2834
Posted 2009. February 21. - 12:09

Kisherceg, neked milyen vázad lett végül?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2835
Posted 2009. February 21. - 09:09

#2836
Posted 2009. February 20. - 23:03

Tehát nem dirt, nem freeride, nem dh.
Boltban volt bent egy srác, és el akarja adni a Trans-Missiont, állandóan recseg a rugóstag felõl, miúta új hátsó rész van benne. És elege lett, merevet akar.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2837
Posted 2009. February 20. - 12:42

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2838
Posted 2009. February 20. - 02:52

Hali!
Érdekelne, hogy ha Stinky vázamba, amiben 216mm-es rugóstag van, 222mm-es tagot raknék be, akkor mi lenne az eredmény?
A váz nem fog-e megsérülni ettõl a cserétõl? Vagy csak nyerek plusz pár mm rugóutat? Várom a hozzáértõ válaszaitokat.
Köszönöm!
Nõ a középcsapágyház magasság, meredekebb lesz a fejcsõszög.....
Hacsak nincs gond a jelenlegi 216 -os tagoddal , akkor én a helyedben nem cserélném 222 esre.
#2839
Posted 2009. February 19. - 22:38

Érdekelne, hogy ha Stinky vázamba, amiben 216mm-es rugóstag van, 222mm-es tagot raknék be, akkor mi lenne az eredmény?
A váz nem fog-e megsérülni ettõl a cserétõl? Vagy csak nyerek plusz pár mm rugóutat? Várom a hozzáértõ válaszaitokat.
Köszönöm!
#2840
Posted 2009. February 18. - 20:08
