Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1501
Posted 2010. May 09. - 15:26
ha jól néztem én is, az a váz lánykorában a nagy S betûs gyár terméke volt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1502
Posted 2010. May 09. - 14:55
#1503
Posted 2010. May 09. - 13:24
#1504
Posted 2010. May 09. - 13:04
ez tudod mi? gyerekbetegség! Chronic recurrent multifocal osteomyelitis (CRMO)A legjobb a crmo... élettartam-ra és minõségre is... nekem 2006-ota van crmo-vázas bicom és a legjobb! Nem törik nem hajlik! (Chronic recurrent multifocal osteomyelitis )
a cro-mo az chrome-molybden, ötvözõelemek az acélban.
nézz utána rendesen mielõtt hülyeségeket irkálsz...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1505
Posted 2010. May 09. - 11:31
#1506
Posted 2010. May 09. - 09:59
#1507
Posted 2010. May 09. - 09:34
#1508
Posted 2010. May 09. - 01:58
Hmm vas váz? az igéretesen hangzik... de van benne igazság, hatalmas hangsúly van azon hogyan bánsz a gépeddel... minden törhetõ!
#1509
Posted 2010. May 09. - 01:22
Még eddig 1 vázat adtam el, a többi eltört
nos, ezesteben lehet nem a vázakban van a hiba
amúgy meg vannak emberek akik sorozatba törik az aluvázakat, de azok eltörik a titánt meg a vasat is...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1510
Posted 2010. May 09. - 00:39
bicy.cz - M Csak úgy...
#1511
Posted 2010. May 08. - 23:39
ha Tartós kell akkor valami minõségi acél vagy Titán....
a karon is törik, egy idõ után minden megadja magát, meg a karbon teljesítményre van hegyezve többnyire nem élettartamra
a Scandium annyit lehet hogy pár tized esetleg 1-2%-ban van jelen az aluminiumban a Scandium mint ötvözõ elem, enymiatt kevesebb súly melett merevséget tudnak nyujtani....élettartamot nem tudok, de a minõdégibb váázak tovább bírják, az tuti
#1512
Posted 2010. May 08. - 15:53
persze Te eladod 3-4-5 évesen, aki megvette meg még használja 3-4-5 évig....aztán eladjasajnos nem is az a gyártó célja, mint régen, hogy akár 10-20 évig is használható legyen....ha belegondolsz a mai aluvázakat 3-4-5 évnél tovább ritkán használjuk
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1513
Posted 2010. May 08. - 15:41
sajnos nem is az a gyártó célja, mint régen, hogy akár 10-20 évig is használható legyen....ha belegondolsz a mai aluvázakat 3-4-5 évnél tovább ritkán használjuk
És a karbon, scandium, magnézium vázaknál is így van ez?
Mármint az alumíniumban ugye hajszálrepedések lehetnek, ennyi idõ után.
De egy karbon vagy egy scandium vázat sem érdemes 3-4 évesen megvenni? Vagy ezek tovább bírják?
#1514
Posted 2010. May 01. - 11:13
#1515
Posted 2010. April 30. - 19:22
Helló!
A GT-sek úgy látszik nincsenek itten. Azt szeretném megkérdezni, hogy mikortól kezdõdött ennek a márkának a silányulása. A régebbiek, még Easton alucsövekbõl készültek, mostanság meg... Az az érzésem mintha Kinai gagyi volna... Vagy csak én vagyok a hisztis???
Nekem a '90-es évek közepérõl van egy alu pantera vázam, és az tényleg nagyon jó minõségû cucc, és az az igazság, hogy a GT topicban is inkább ezek a veterán GT-k pörögnek. Gondolom van valami oka.
Az új, itthon is forgalmazott GT bicókat látva nekem is leginkább valami kínai gagyi jutott eszembe, és a helyi boltos szerint is katasztrófálisak.
Amúgy pl. vettem már öreg scott, merevvillás, acélvázas, full alivio felszereltségû montit is, de azon valahogy -sok mai bringával szemben- nem látszik a silányság. Egységes felszereltség, szépen kidolgozott, sportos váz, fasza araya kerekek, minõségi kiegészítõk stb.
Ma valahogy általánosságban nem érzem ezt a színvonalat az alsó-középkategórás bicajoknál, márkától függetlenül.
#1516
Posted 2010. April 30. - 11:07
Koszonom! Lesorozzuk!
Szívesen! 2010-es, L-es méretû Trans-Mission 1000-D fejcsöve egyébként, akár a 2008-as AM 3000-D-nél, szintén 135mm, szóval ez nem lesz gond.
Na igen, nekem is ugye ugyanilyen bicajom van, 2008-as AM 3000-D. Hát mit mondjak, fura érzés volt tegnap tekerni rajta, folyton beugrik a fotó az eltört vázadról, amikor apró pattogós, recsegõ hangot hallok innen-onnan... Valószínûleg tényleg nem véletlenül tettek 2010-re ebbe a vázba plusz 324gramm anyagot. (Jaj.)
Egyébként szuper bringa.
_____________________________________________
AM rlz
#1517
Posted 2010. April 29. - 13:36
#1518
Posted 2010. April 29. - 13:04
#1519
Posted 2010. April 29. - 09:00
A cég csak nevében nem ugyan az, a tulaj is és szerintem a szürke állomány nagy része is a Velotrade-tõl ment át és vitte magával a márkákat mikor megneszelte, hogy ki akarják túrni a cégbõl.
errol lehet masok tobbet tudnanak mondani, a lenyeg az hogy a bikefun nem tartana ott a Meridaval most ahol, ha nem mar egy sikeres markat visznek el. idekint pl eppen semminek nem hivjak a Meridat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1520
Posted 2010. April 29. - 08:38
Wow! Az szerintem hiper-szuper lesz, tuti bírni fogja! Nekem úgy tûnik, a 2008-as kb. még a 2007-es elsõ generáció plusz egy kis finomítgatás a hátsó felfüggesztésen. 2009-re viszont teljesen új lett a váz, amit 2010-re - így laikus szemmel - még látványosan tovább fejlesztgettek, szóval ez tuti egy kiforrott darab már! A fejcsõ mérete pár mm-rel más már, mint az AM 3000-D volt (holnap elõkeresem a táblázatot; amikor stucnit cseréltem, akkor Excel táblába minden vázparamétert összeírtam és összehasonlítgattam a 2008-as, 2009-es és 2010-es modelleknél). Nekem gyári állapotban 2 db 1cm-es távtartó még volt a stucni alatt, szóval 1.5-2 cm-rel magasabb fejcsõbe is simán belemegy az a Talas. Plusz talán lehet még trükközni az FSA ZS3-as kormánycsapággyal (AM 3000-D-nél egy erõsen magasított felsõ része van, alkatrész nevét sajnos nem tudom) is és nyerni pár mm-ert; nem lesz rövid a villanyak, szerintem.
Fontos megyjegyeznem, hogy le a kalappal a nagyker elõtt, bár sok mo.-i forgalmazó (s legyen az bármi, amit forgalmaznak) ilyen rugalmas, gyors, segítõkész és vevõbarát lenne! Jó pozitív példákat látni, na.
Update: 2010-es, 19"-os Trans-Mission 1000-D váz 2874g (One-Twenty 2758g), van benne egy kis plusz anyag. Az L-es méretû AM 3000-D váz tömege 2550g volt...
2008-as AM 3000-D felcsõ hossz, L-es méretnél (19"): 135mm.
(Bõvebben itt.)
Koszonom! Lesorozzuk!