Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#1201
Posted 2010. September 04. - 13:58

És ha jól emlékszem, az X az hagyományos kormánycsapágyas volt, a sima meg félintegrált.
#1202
Posted 2010. September 04. - 13:52

hey!
a giant reign és az x között mi a különbség?
csak a tag lett nagyobb,így az út is,vagy más is változott?
kicsit más a link, meg lentebb ül a tag, fejcsõszög is más a nagyobb villához
igazából fel lett pumpálva pár irányból
#1203
Posted 2010. September 04. - 05:23

#1204
Posted 2010. September 02. - 22:15

2007-ben történt módosítás óta nem repednekszerintetek érdemes specialized demo-t venni??ugy hallotam reped...de van akinek semmi baja vele.meg hogy ha reped akkor se kell beszarni mert könnyen javitható..szeretnék egyet,de örülnék ha a fél miliós váz 1 hónap után nem repedne meg,mert nem kis ideig gyüjtögettem rá..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1205
Posted 2010. August 27. - 18:04

hey!
a giant reign és az x között mi a különbség?
csak a tag lett nagyobb,így az út is,vagy más is változott?
a giant reign és az x között mi a különbség?
csak a tag lett nagyobb,így az út is,vagy más is változott?
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp”
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1206
Posted 2010. August 27. - 09:54

Van egy repedt az apróban, igaz, horror áron. Ha le tudod alkudni és megveszed, legalább már nem kell elõre félned a repedéstõl. Kérdezz rá hegesztõnél, hogy mennyire tudja javítani.
#1207
Posted 2010. August 27. - 00:22

szerintetek érdemes specialized demo-t venni??ugy hallotam reped...de van akinek semmi baja vele.meg hogy ha reped akkor se kell beszarni mert könnyen javitható..szeretnék egyet,de örülnék ha a fél miliós váz 1 hónap után nem repedne meg,mert nem kis ideig gyüjtögettem rá..
#1208
Posted 2010. August 23. - 22:03

#1209
Posted 2010. August 21. - 22:37

garanciának kell lennie, más kérdés hogy mennyi macera van az érvényesítésével és a logisztikával ha tényleg vissza kell hajókáztatni... (ami a te költséged ha jól tudom)
#1210
Posted 2010. August 18. - 18:15

meg kell gondolni, hogy dfogod e egyáltalán annyit használni, avagy tud e annyival többet mint amennyivel többe kerül, mi leszoktunka drágázásról, mûködjön oszt pá, arra van az agy h megoldjon dolgokat
#1211
Posted 2010. August 16. - 15:47

Tény! A villámat is onnan vettem némi segítséggel.
De amúgy,ha e-bayrõl veszek új cuccot,akkor arra is jár garancia? Feltéve,hogy bolté a hírdetés.

#1212
Posted 2010. August 15. - 15:35

ebay-en nem csak hasznalt dolgok vannak.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1213
Posted 2010. August 15. - 13:27

Miért? Szerintem jó dolog elvenni a "szüzességüket" az új cuccoknak! Pláne,ha az ember mellérak egy jó nagy ba'meg-et!

#1214
Posted 2010. August 15. - 13:15

nem olyan para az. írsz egy jó kis papírt, hogy esetleges törés esetén ne szopjad meg aztán kész.
mondjuk az én "felújítottan" vett vázszettem egybõl forgáspont, rugóstag generállal indult, plusz teljes csapágycserével az agyban.
egy versenyszezonnal durván 50%-os áron.
(plusz nem kell félteni, hogy te rakod bele az elsõ festéksérülést
)
mondjuk az én "felújítottan" vett vázszettem egybõl forgáspont, rugóstag generállal indult, plusz teljes csapágycserével az agyban.
egy versenyszezonnal durván 50%-os áron.
(plusz nem kell félteni, hogy te rakod bele az elsõ festéksérülést

#1215
Posted 2010. August 15. - 13:08

De az S-es elég nagy probléma. Volt szerencsém egy kicsit gurulgatni egy M-essel,de még azt is kicsinek éreztem.
Igyekszem eléggé utánajárni a dolognak,hogy mivel járnék a legjobban. E-bay is szóbajöhet,de tényleg nem akarok használt vázat,villát és rugóstagot venni.
yasec milyen áron gyárt le egy alu vázat?
:D:D:D

yasec milyen áron gyárt le egy alu vázat?

#1216
Posted 2010. August 15. - 12:31

Szerintem is nézz szét a használt gépeknél elvek ide v oda. Ha vállalod a rizikózást a vámmal, külföldrõl egészen olcsón szerezhetsz be majdnem új darabokat is, csak sok idõbefektetést igényel...
Ilyenkor felmerül bennem, h vajh' hány felsõ kategóriás gép kel el szalonból, az ajánlott kisker árakon? :/
Bár az említett Stabnak tényleg korrekt az ára, de S-es, az nem probléma?
Megéri csekkolni az Online bringás boltokos topikban írt boltokat egyesével, hátha valamelyiknél szerencsével jársz.
Ilyenkor felmerül bennem, h vajh' hány felsõ kategóriás gép kel el szalonból, az ajánlott kisker árakon? :/
Bár az említett Stabnak tényleg korrekt az ára, de S-es, az nem probléma?
Megéri csekkolni az Online bringás boltokos topikban írt boltokat egyesével, hátha valamelyiknél szerencsével jársz.
#1217
Posted 2010. August 15. - 11:11

Eddig a kona stab deluxe komplett gépként még beleférne a keretbe. Valszeg ez is fog maradni. Bár lottózok. Hátha!

#1218
Posted 2010. August 15. - 07:54

Minden igazán nagy márka DH váza drága (nagyjából 2000 USD-rõl indul), és látva hozzászólásaidat, nem a te pénztárcádnak való. Marad a leárazott gépek keresése vagy használt gép.
#1219
Posted 2010. August 14. - 23:18

Köszi az infot!
A scott is kilõve. Nekem drága.
A crc-n jó árban van az iron horse váz valóban. Kár,h komplett gépként nincs.
Azon gondolkozok,h lehet,h megvárom a tavaszi bringaexpot és hátha ott lehet alkudni valami kiállítási darabra.
A scott is kilõve. Nekem drága.

A crc-n jó árban van az iron horse váz valóban. Kár,h komplett gépként nincs.

Azon gondolkozok,h lehet,h megvárom a tavaszi bringaexpot és hátha ott lehet alkudni valami kiállítási darabra.

#1220
Posted 2010. August 14. - 22:11

a Turner is iszonyat draga.
es a crc chainreactioncycles.com
es a crc chainreactioncycles.com
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F