Ismeri valaki a Linkage progit? A készítõjét keresném. Köszi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#10281
Posted 2006. February 15. - 10:19
#10282
Posted 2006. February 15. - 09:00
#10283
Posted 2006. February 14. - 19:57
Drága az Ellsworth, de jó.
A Moment 2295USD, a Turner 1995.
A Moment 45lbs-el könnyebb, de nem is annyira masszív (nem véletlenül XC/AM kategória), mint az RFX.
Feketében a Moment kegyetlenül jól néz ki, de az anodizált szürke RFX se kutya. No és az én szívemhez az "esztergályos kona" sokkal közelebb van.
A Moment 2295USD, a Turner 1995.
A Moment 45lbs-el könnyebb, de nem is annyira masszív (nem véletlenül XC/AM kategória), mint az RFX.
Feketében a Moment kegyetlenül jól néz ki, de az anodizált szürke RFX se kutya. No és az én szívemhez az "esztergályos kona" sokkal közelebb van.
#10284
Posted 2006. February 14. - 18:37
,,(o_O),,
DW linket akartam mondani
DW linket akartam mondani
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10285
Posted 2006. February 14. - 17:02
tam: csak azt nem tudom ki mondta hogy a vpp olyan mint a maestro?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10286
Posted 2006. February 14. - 16:39
Valeria: az ellsworthoket most olcsoztak le egesz szepen, kb 20-30%-kal kevesebbe kerulnek, mint tavaly ilyenkor. meg igy is draga? hejj... mondjuk az id/moment/epiphany stb az nalam is benne van a top2ben
distannce-t meg joker-t kell venni:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
#10287
Posted 2006. February 14. - 15:56
Valeria: az ellsworthoket most olcsoztak le egesz szepen, kb 20-30%-kal kevesebbe kerulnek, mint tavaly ilyenkor. meg igy is draga? hejj... mondjuk az id/moment/epiphany stb az nalam is benne van a top2ben
mas: a vpp nem teljesen ugyanaz, mint a maestro, sot most kijott a Koga-Miyata is a sajat verziojaval, ami megint nem ugyanolyan, igy senki nem fizet licenszet senkinek. Altalaban a kicsi linkplatek hasonloak, es hasonlokeppen vannak elhelyezve [maestronal csak a reignrol es a trancerol beszelek, az anthem es a faith jobban meg van varialva], lenyegi kulonbseg a kozott van, hogy berugozaskor a kicsi elemek milyen iranyban mozognak el.
sajtosp: nehez lesz jofajta cromo vazat talalnod kantifektuskevel...
mas: a vpp nem teljesen ugyanaz, mint a maestro, sot most kijott a Koga-Miyata is a sajat verziojaval, ami megint nem ugyanolyan, igy senki nem fizet licenszet senkinek. Altalaban a kicsi linkplatek hasonloak, es hasonlokeppen vannak elhelyezve [maestronal csak a reignrol es a trancerol beszelek, az anthem es a faith jobban meg van varialva], lenyegi kulonbseg a kozott van, hogy berugozaskor a kicsi elemek milyen iranyban mozognak el.
sajtosp: nehez lesz jofajta cromo vazat talalnod kantifektuskevel...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10288
Posted 2006. February 14. - 12:47
http://www.santacruz...dex.php?setup=1
Itt zárnám a vitát, nézd meg mennyi sag kell..
És mindegyik vázhoz van manual.
Itt zárnám a vitát, nézd meg mennyi sag kell..
És mindegyik vázhoz van manual.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10289
Posted 2006. February 14. - 12:44
A legnagyobb osztrák zúzós szaklap (Mountainbikerider) elit amcsi márkák, amerikában végzett tesztjénél.
Az a bizonyos V10 jól volt belõve!
Az a bizonyos V10 jól volt belõve!
#10290
Posted 2006. February 14. - 12:44
Dig: épp ezt mondom. Miért kell a VF-nél a cromo-t erõltetni? Oda is dukálna az alu, fõleg, ha már amúgy is dögnehéz egy villa.
Akkor miért lenne olcsóbb?Épp ez a lényege, valahonnan faragni kell ha olcsóbban akarjuk adni:)
Na de ON
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10291
Posted 2006. February 14. - 12:42
Dig: épp ezt mondom. Miért kell a VF-nél a cromo-t erõltetni? Oda is dukálna az alu, fõleg, ha már amúgy is dögnehéz egy villa.
#10292
Posted 2006. February 14. - 12:41
Melyik szaklapban?
A haverok megnem mérvadó mert én ismerek olyan srácot aki olaj nélkül használta a boxxert:p
És a vpp és a V10 is nagyon nagyon jó találmány ez tény:)
A haverok megnem mérvadó mert én ismerek olyan srácot aki olaj nélkül használta a boxxert:p
És a vpp és a V10 is nagyon nagyon jó találmány ez tény:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10293
Posted 2006. February 14. - 12:39
Én egy neves külföldi szaklapban olvastam (új V10 és Intense M3 teszteknél), ill. a haverok V10-e is legalább annyit ült be ráüléskor, amennyit írtam, és ennek ellenére - vagy épp emiatt - szuperül mûködött.
Nincs különbség a cc-sebb és a dh-s VPP-k közt?
De igazából mindegy, a lényeg, hogy egy jó rendszer!
Nincs különbség a cc-sebb és a dh-s VPP-k közt?
De igazából mindegy, a lényeg, hogy egy jó rendszer!
#10294
Posted 2006. February 14. - 12:06
én mondjuk nem tudom, de egy neves magyar kerékpáros újságban olvastam, hogy a vpp kevesebb saget igényel. akkor nem hiteles az az újság?
#10295
Posted 2006. February 14. - 12:00
adam akkor nézz utána jobban, KEVESEBB sag kell neki ~10%
És a VF cro-mo az enyém alu, könnyebb is.
És a VF cro-mo az enyém alu, könnyebb is.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10296
Posted 2006. February 14. - 10:49
Nkarcsi: én úgy tudom, hogy a VPP-nek pont hogy több sag kell, mint más rendszernek. Nem véletlen, hogy az Intense M3 vagy a Santa Cruz 254 mm-t mozog. Ebbõl kb.8 centit be is ül, ha rátottyansz. Emiatt gyalul mindent simára és fekszik az úton, mint egy deszka.
Tegnap kivettem a Travist és visszatettem a 888-at az alacsony vállal. Éredekes a tervezési különbség. A Travis max beépítéssel 575 magas volt, 180-at mozog. A tengelytáv 1185mm, a középrész mag. 360mm, a korm pedig 1085 mm magasan van.
A 888 csak fél centivel növelte a tengelytávot. Többet mozog 2 centivel, de csak 590 a max. beépítése, és a többi adatot érintetlenül hagyta. Tehát többet mozog, kicsit dhásabb szög, viszont a súlypont és a kormány ugyanúgy lent maradt. Tetszik. Böse Optik rulez.
A rossz hír, hogy ez a váll csak 30g-mal könnyebb mint a magas. Tegnap lemértünk Lcsvel egy Boxxer vállat is. Közel a fele volt. Mi a frászért használnak Marzóék cromo csövet, amely ráadásul szinte mindenhol vastagabb mint RSék alu csöve?
Még rosszabb hír, hogy a komplett gépem szépen átkúszott a 20kg-s határon. Sebaj, emiatt én leszek a legkigyúrtabb a mezõnyben. Még jó, hogy nem emeleten lakom!
Tegnap kivettem a Travist és visszatettem a 888-at az alacsony vállal. Éredekes a tervezési különbség. A Travis max beépítéssel 575 magas volt, 180-at mozog. A tengelytáv 1185mm, a középrész mag. 360mm, a korm pedig 1085 mm magasan van.
A 888 csak fél centivel növelte a tengelytávot. Többet mozog 2 centivel, de csak 590 a max. beépítése, és a többi adatot érintetlenül hagyta. Tehát többet mozog, kicsit dhásabb szög, viszont a súlypont és a kormány ugyanúgy lent maradt. Tetszik. Böse Optik rulez.
A rossz hír, hogy ez a váll csak 30g-mal könnyebb mint a magas. Tegnap lemértünk Lcsvel egy Boxxer vállat is. Közel a fele volt. Mi a frászért használnak Marzóék cromo csövet, amely ráadásul szinte mindenhol vastagabb mint RSék alu csöve?
Még rosszabb hír, hogy a komplett gépem szépen átkúszott a 20kg-s határon. Sebaj, emiatt én leszek a legkigyúrtabb a mezõnyben. Még jó, hogy nem emeleten lakom!
#10297
Posted 2006. February 14. - 09:36
Nem tudom mire gondoltatok a Handjob-nál, ezért rákerestem a Yahoo-ban...
Mindenesetre nem versenyzem, csak egy jófajta gépet akarok összeállítani.
Mivel 90+ vagyok -súlyban- és még a technikám sem nevezhetõ kiforrottnak, nem célom, hogy a versenyekre kiélezett vázak közül válasszak.
Bár ezen sincsen v-fékhez lehetõség. Kéne építenem egy új kereket tárcsafékkel... de ez már a jövõ téli projekt.
Sp
Mindenesetre nem versenyzem, csak egy jófajta gépet akarok összeállítani.
Mivel 90+ vagyok -súlyban- és még a technikám sem nevezhetõ kiforrottnak, nem célom, hogy a versenyekre kiélezett vázak közül válasszak.
Bár ezen sincsen v-fékhez lehetõség. Kéne építenem egy új kereket tárcsafékkel... de ez már a jövõ téli projekt.
Sp
#10298
Posted 2006. February 14. - 09:34
végülis lehet csak erõsen hasonlít
anélkül hogy kisebbíteném az óriás érdemeit, hány maestros bringát is próbáltunk már ? mert tényleg néhány száz kilcsis póba után kezdjük el magasztalni (vagy fikázni) sztem
anélkül hogy kisebbíteném az óriás érdemeit, hány maestros bringát is próbáltunk már ? mert tényleg néhány száz kilcsis póba után kezdjük el magasztalni (vagy fikázni) sztem
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10299
Posted 2006. February 14. - 08:48
De rob pont ezt írta hogy õk jók!
Mellesleg a maestro miben más mint a DW?Mert ha ugyanaz akkor azt nem õk találták ki.
Mellesleg a maestro miben más mint a DW?Mert ha ugyanaz akkor azt nem õk találták ki.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10300
Posted 2006. February 14. - 08:46
végülis a giant nem találta ki a maestrot, a speci meg nem alkotott hatalmasat a demójával
igen, igazad van...
igen, igazad van...