nem, ez egy nehéz, all mountain váz.....az enduro az a coilernél kezdõdik ha konához víszonyítunk...../nem rugóútban, hanem masszívságban/meg ha megnézed akkor az össztelós dirt vázak (pl.: kona cowan ds, v howler) elég masszívak ehhez a vázhoz képest. na meg árban is kicsit más kategória. ha dirtre kell akkor merev, ha dh-ra akkor egy normálisabb össztelós, ha meg enduro akkor ez jó lessz. mert ez egy enduro váz alapvetõen, ami már amolyan nagyonlájt dh, amibe becsúszik pár hosszabb ugrás is, de nem magas, max 1-1.5 méter, és nem síkra.
Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#8081
Posted 2006. November 12. - 00:33
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8082
Posted 2006. November 12. - 00:02
nekem még nem aktuális, csak jó így nézelõdni, h mire cseréljem majd le a polarxemet
#8083
Posted 2006. November 11. - 23:54
...amibe becsúszik pár hosszabb ugrás is, de nem magas, max 1-1.5 méter, és nem síkra.
Ne viccelj már. Ekkora ugrásokat akármelyik merevgép+teló kombó elbír maradandó károsodások nélkül.
Azért maradjunk a tárgynál, ez egy 15 centit mozgó 100 ruppás váz.
#8084
Posted 2006. November 11. - 23:51
#8085
Posted 2006. November 11. - 21:31
de dirt-re, meg ugy egyáltalán, megtanulni ugrálni NEM VALÓ ilyen váz. csak feleslegesen pazarolsz el egy csomó pénzt.
és ahogy ezerszer el lett mondva: a váz mozgáskarakterisztikáját 70%-ban a rugóstag és 30%-ban a váz felépítése határozza meg.
persze vannak kivételek, mint a giant nrs, de ezek csak erõsitik a szabályt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8086
Posted 2006. November 11. - 20:22
és ha arra kéne amit írsz, kiakadsz asztalos ugratókon, akkor inkább merevvel ess neki, ezt nagyon hamar meg fogja tudni hatni az ilyen igénybevétel;) szal óvatosan.
#8087
Posted 2006. November 11. - 20:00
én is arra gondoltam de nem válaszolt az email-re.
viszont ami nagyon tetszik az a Scamp Colt..a magellan ronda : szóval mit gondoltok errõl?
mennyire lehet ez érzékeny? vagy olyan mint a szar cc-vázak? sajnos még nem nyomogattam ilyet.
:
az igazi univerzális geometria
7005 T6-os alumínium vázcsövek
könnyû és erõs
tömeg: 3.1kg
extra erõsítések a stresszpontokon
félintegrált fejcsapágyhoz
4 forgáspontos rendszer, kiküszöböli a hajtás közben fellépõ pogózást
finom mozgású, tartós ipari csapágyazás
3 fokozatban állítható rugóút (100-150mm)
felhasználási terület: freeride, enduro, all mountain
15colos-at vennék. feketébe, tag nélkl 100ért. sztem megéri
[/SIZE]
mondjuk attó, hogy egy cc váz nem mozogja ki a falevelet, attól nem feltétlen szar, hiába is mondatja ezt veled a marha nagy élet tapasztalatod
azt meg hogy ez a váz nem pogozik mint az állat, azt nem kéne feltétlen elhinni...és a freeride-ot sem kéne vele erõltetni, sztem az all mountain (bár ha az effektiv felsõcsõhossz, akkor rövid, hogy tekerhetõ legyen)max a lájtos enduro amit tartósan bír....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8088
Posted 2006. November 11. - 19:15
#8089
Posted 2006. November 11. - 18:40
#8090
Posted 2006. November 11. - 17:24
#8091
Posted 2006. November 11. - 17:23
#8092
Posted 2006. November 11. - 17:16
demo8 vagy m3? demo foxszal, m3 lehet h csak 6way-jel. érveket is, ha kérhetem, aztán majd kihozok belõle valamit. (hosszútávban gondolkodom)
Nem jött be a Cannondale?
#8093
Posted 2006. November 11. - 16:58
#8094
Posted 2006. November 11. - 16:40
Nézd meg a nagymájerek már az FR-t is merevvel tolják.
#8095
Posted 2006. November 11. - 16:33
Sztem amúgy sem félintegrált csapágyasat keresel...
Érzékenység meg; nagy eltérések nincsenek, a tag számít inkább
a legtöbb ilyen vázat simán be lehetne fogni maratonozni a megfelelõ setuppal, eléggé öszvér megoldást jelentenének dirt-sreetre
#8096
Posted 2006. November 11. - 15:14
viszont ami nagyon tetszik az a Scamp Colt..a magellan ronda : szóval mit gondoltok errõl?
mennyire lehet ez érzékeny? vagy olyan mint a szar cc-vázak? sajnos még nem nyomogattam ilyet.
:
Paraméterek:
az igazi univerzális geometria
7005 T6-os alumínium vázcsövek
könnyû és erõs
tömeg: 3.1kg
extra erõsítések a stresszpontokon
félintegrált fejcsapágyhoz
4 forgáspontos rendszer, kiküszöböli a hajtás közben fellépõ pogózást
finom mozgású, tartós ipari csapágyazás
3 fokozatban állítható rugóút (100-150mm)
felhasználási terület: freeride, enduro, all mountain
15colos-at vennék. feketébe, tag nélkl 100ért. sztem megéri
#8097
Posted 2006. November 11. - 15:03
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8098
Posted 2006. November 11. - 14:16
segítsetek. kis ösztelós vázat tervezek decemberre vagy húsvétra. Aminek a legjobban örülnék egy polarx fs de azt már nem igazán lehet kapni :S 100ezrem lenne rá. ha lehet akkor dirt-street re is lehessen használni. nézegettem ilyen kis össztelós cc- gépeket de alig mozognak :S.
amikre gondoltam:
Mongoose Grand Marques: http://apro.bikemag....ct=39008&cat=15
Magellan polar x fs: sajnos már nem nagyon találok
Matrix northshore: ezt sem..
redbull: http://apro.bikemag....ct=37371&cat=15
esetleg magellabn scotum??
errõl mi a véleményetek? http://apro.bikemag....ct=38285&cat=15
..hátha itt válaszolnak.
#8099
Posted 2006. November 11. - 12:23
#8100
Posted 2006. November 11. - 11:51
Komolyra forditva a szot, google segitségével rájöttem hogy talán egy bringárol beszélsz...Meg is néztem rögtön jol az oldalukat intense-éknek és ott az áll, hogy optional-ba lehet fox dhx 5.0-val venni...mindezt +69 dolcsiért...
Viszont az m3as jo 600 dolcsival drágább a demonál, és nem is néz ki olyan szépen mint a 2007es piros csilli-villi demo8.
A technikai részét a kettö bringának majd valaki más összehasonlitja, egyik bringán sem ültem és nem is értek hozzá eléggé, de ár/megjelenés/mayer faktor szinten én a demo melett voksolnék