Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#7921
Posted 2006. November 21. - 00:00
torott vazat megis lattam mar, nem keveset. tobbnyire egyikkel se lett ugralva.
csak azt akarom mondani, hogy nem feltetlenul kell baromkodni ahhoz, hogy torjon a vaz. eleg az is, ha szarul van megcsinalva
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7922
Posted 2006. November 20. - 23:16
lehet vki cc vázat használ dhra letörésugratásra az ne csodálkozzon, bár nemtom milyen váz volt milyen használat mellett
vagy anyaghibás etc
de énse vok híve a drága vázaknak
Sysspo: üdv itt:)
#7923
Posted 2006. November 20. - 23:08
És szerencsére többször lebeszéltem magam egy Votec vázról Az épp mostanában tört el ... Annyival nem jobb mint drágább.A Votec HandMade és a fejlesztéstöl a gyártásig minden Németországban történik. Ennek megfelelö az ára is. A Porsche bike-ot is ök készítették.
Ride everywhere.
.
#7924
Posted 2006. November 20. - 22:42
Life Is Just a Big Ride :angel:
#7925
Posted 2006. November 20. - 18:16
üdv
lenne egy kérdésem!
a minap egy német oldalon láttam egy votec bringát pár ezer euróért egyet nem értek mi olyan különleges a votec -ben?
A Votec HandMade és a fejlesztéstöl a gyártásig minden Németországban történik. Ennek megfelelö az ára is. A Porsche bike-ot is ök készítették.
#7926
Posted 2006. November 20. - 18:03
lenne egy kérdésem!
a minap egy német oldalon láttam egy votec bringát pár ezer euróért egyet nem értek mi olyan különleges a votec -ben?
#7927
Posted 2006. November 20. - 17:38
ez így van persze.....csak ez a konfig, még 100x jobban tekerhetõ mint egy mai stinky....nekem volt 04-es coilerem, (ami vázilag elég közel áll a 04-es stinkihez) ,pike-kal, de cc setuppal, ahova azzal nem tudok felmászni, oda a k.supremmel sem tudok.../95-re letekert pike-al, 70 fok körüli a fejcsõszögük / legfeljebb a merevfarúval 2 fokozattal könyebb áttételben megy....Fel lehet vele jutni bárhova csak mászótechnika és erõ kérdése.
Mászógép alatt a cc versenygépeket értettem.
de itt egyébként sem mászógép építésrõl folyik a szó
de azért még manapság is lehet hobbi dhra, light freeride-ra használni (legalábbis nagyon remélem mert most készülök elcserélni a mostani gépem egy ienre)..úgyh most örülök h a stinkyrõl van itt szó ...
fõleg így h tekerhetõvé tehetõ-e..mivel nekem is hiányozna a tekerés ugyh lehet boxxi-t cserélem maj meg 3tányéros felállás lesz...
mért ne lehetne
inkább csak a skatulyák változásáról és az ezt követõ vázevolucióról beszélek....így egy idei/jövõ évi sztinkibõl már nem nagyon lehet tekerhetõ gépet csinálni....ezekbõl meg igen....anyag meg kb ugyanannyi van benne
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7928
Posted 2006. November 20. - 17:26
az a 04-es stinky, ma már csak masszív am gép.....szal egy u-turnös pike-kel, kb bárhova fel lehet vele mászni, ami tekerhetõ emelkedõ....
de azért még manapság is lehet hobbi dhra, light freeride-ra használni (legalábbis nagyon remélem mert most készülök elcserélni a mostani gépem egy ienre)..úgyh most örülök h a stinkyrõl van itt szó ...
fõleg így h tekerhetõvé tehetõ-e..mivel nekem is hiányozna a tekerés ugyh lehet boxxi-t cserélem maj meg 3tányéros felállás lesz...
#7929
Posted 2006. November 20. - 17:21
Fel lehet vele jutni bárhova csak mászótechnika és erõ kérdése.az a 04-es stinky, ma már csak masszív am gép.....szal egy u-turnös pike-kel, kb bárhova fel lehet vele mászni, ami tekerhetõ emelkedõ....
Mászógép alatt a cc versenygépeket értettem.
A sebesség mindent megold.
#7930
Posted 2006. November 20. - 17:07
az a 04-es stinky, ma már csak masszív am gép.....szal egy u-turnös pike-kel, kb bárhova fel lehet vele mászni, ami tekerhetõ emelkedõ....Egy stinky-bõl sohasem lesz mászógép, teljesen mindegy hogy 2 vagy 3 kilós teló van benne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7931
Posted 2006. November 20. - 17:05
A sebesség mindent megold.
#7932
Posted 2006. November 20. - 16:05
de egy stinkynél ez messze nem fog feltünni, abba pont tökéletes az a villa.
#7933
Posted 2006. November 20. - 15:27
#7934
Posted 2006. November 20. - 15:19
1-2 centi van köztük, (178-as boxxi)
így tökéletesen beválhat.
mutatok képet azért:
http://dolog.uw.hu/pikegiant1.jpg
http://dolog.uw.hu/pikegiant2.jpg
http://dolog.uw.hu/pikegiant3.jpg
http://dolog.uw.hu/pikegiant4.jpg
#7935
Posted 2006. November 20. - 15:16
#7936
Posted 2006. November 20. - 13:39
szóval alkalmazható.
#7937
Posted 2006. November 20. - 13:36
én is a pike-ra voksolok.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7938
Posted 2006. November 20. - 12:45
sztem alapból, jó a pike csak ne feszegesd a határait....mindensetre betekert pike-kal egy jól tekerhetõ cucc lesz belõle, tavaly nekem is majdnem ilyenem lett /mivel a 04-es stnki, 05-ös coiler majdnem ugyanaz a váz, colieer hosszabb picit/ .NA szóval nem tom,hogy lesz e itt vki,de látom tegnap egész sokan írtak miután elhúztam:).2004-es stinkyrõl lenne szó,tehát 6"-t mozog.Ha jól tudom,a benne lévõ gyári teló(marzo dropp off triple) olyan 2cm-rel magasabb,mint a pike,ez annyira hazavágná a geoját?Amúgy meg elgondolkoztam,hogy mi lenne,ha eltudnám cserélni a pike-ot egy boxxer ride u-turn-re,ok,hogy akkor se lenne túragép,de azért visszatekerve könnyebb lenne vele feljutni a hegyre,lefele meg hadd szóljon.(persze ha nem így van...:confused: )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7939
Posted 2006. November 20. - 12:27
#7940
Posted 2006. November 19. - 23:30
a 7" meg 178mm
(igen, a féktárcsák suttyó módon vannak átszámítva:))