annyi különbség nincs mint amennyivel drágább, de azért egy pixis meg egy s-works alu váz között azért van egy fényév különbség...mind anyagban, mind kivitelezésben mind geóban.....és tudomásul kell venni a specivel megveszel egy adag presztízst is, ami azért pénzbe kerül..plusz õk azért költenek fejlesztésre, a cseke meg épp csak kicsivel több mint matricagyárHát az valóban megérdemli... de én még mindig arra vagyok kiváncsi hogy egy s-works vs pyxis (kicsit sarkosítok, sok példát lehetne hozni) miben kölömbözik nagyban egymástól.
Csõgyártóban nagyban az tiszta, de valóban annyival jobb mint amennyivel drágább? Itt jön be az egyén kérdése hogy nekem megéri-e..de mi éri meg nekem?.. a név/márka? --- vagy az hogy sokkal jobb anyagot használ a Speci és bizonyítottan jobb... (amit egy pyxis nem bir ki egy s-works kibírja?) ha nem vagy ha alapból hülye a kérdés ... mi éri akkor meg? a márka a presztizs ... ???
Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4641
Posted 2008. February 06. - 22:56

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4642
Posted 2008. February 06. - 22:51

Csõgyártóban nagyban az tiszta, de valóban annyival jobb mint amennyivel drágább? Itt jön be az egyén kérdése hogy nekem megéri-e..de mi éri meg nekem?.. a név/márka? --- vagy az hogy sokkal jobb anyagot használ a Speci és bizonyítottan jobb... (amit egy pyxis nem bir ki egy s-works kibírja?) ha nem vagy ha alapból hülye a kérdés ... mi éri akkor meg? a márka a presztizs ... ???
#4643
Posted 2008. February 06. - 22:28

A sebesség mindent megold.
#4644
Posted 2008. February 06. - 22:12


#4645
Posted 2008. February 06. - 21:57

jah meg Specire élettartam gari van, ha minden igaz..
de ,majd kiderül, most én is egy 1600 g-os Konát hajtok, hogy mennyivel tartósabb a korábbi Kellysemnél, az meg ki fog derülni..( ezzel sem bánok finomabban)
#4646
Posted 2008. February 06. - 21:50


#4647
Posted 2008. February 06. - 21:29

Pyxis: Kinesium csõ.
Valahogy mégiscsak kevesebb a törött Speci..
#4648
Posted 2008. February 06. - 20:26

Másrészrõl az ár miatt is kérdezem, mert ugye külön vázként is egy Speci elég drága egy Magellan Pyxis-hez képest, de vajon tud-e nála annyival többet? Vagy csak a kultusz miatt veszünk/vennénk ilyen vázakat?
#4649
Posted 2008. February 06. - 20:20

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4650
Posted 2008. February 06. - 20:02

Forgáspontalkatrészeket merre lehet kapni?
Elhagytam egy csavart a giant reign (2006)-embõl


#4651
Posted 2008. February 06. - 19:49

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4652
Posted 2008. February 06. - 19:48

350es nyeregcsövet használsz.
Király

Más: ma láttam egy bringaboltban egy MALI Falcon vázat. Gyönyörû.

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4653
Posted 2008. February 06. - 19:30

Lenne egy kérdésem:
a képen kékkel jelölt helyen miért "lyukas" a váz. Egy ismerõsömnek ott tört el, és hát ott elég nagy a terhelés szerintem...
Több márkánál is láttam ilyen megoldást
http://community.web...098121559FRqzMw
#4654
Posted 2008. February 05. - 23:31

#4655
Posted 2008. February 05. - 23:26


(vagy gyárt a B+ 400-nál is hosszabb csövet?)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4656
Posted 2008. February 05. - 16:42

Ebben teljesen igazad vanén meg simán csak afelsõcsõhosszról beszéletem, pontosan azért mert a minimális különbségeket '"finomhangolod" ezekkel
tehát két azonos fcsõhosszú hasonló kategóriájó bringán igen hasonló "komfortérzeted lesz" még ha némi különbség van is a geójukban
de már megint rágtunk a gumicsnton egy jó nagyot

A sebesség mindent megold.
#4657
Posted 2008. February 05. - 16:39

én meg simán csak afelsõcsõhosszról beszéletem, pontosan azért mert a minimális különbségeket '"finomhangolod" ezekkelNem a nyereghez mérem, hanem a nyeregcsõhöz, direkt nem rajzoltam nyerget, mert ebbõl a szempontból lényegtelen.
A pilóta fülke tényleges hosszát, a vizszintes felsõcsõhossz és a nyeregvázcsõszög együttes megadása határozza meg.
A legjobb megoldás a középcsapágyház-fejcsõ vektor lenne.
tehát két azonos fcsõhosszú hasonló kategóriájó bringán igen hasonló "komfortérzeted lesz" még ha némi különbség van is a geójukban
de már megint rágtunk a gumicsnton egy jó nagyot

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4658
Posted 2008. February 05. - 16:30

Nem a nyereghez mérem, hanem a nyeregcsõhöz, direkt nem rajzoltam nyerget, mert ebbõl a szempontból lényegtelen.Jani, nézz már meg egy geotáblázatos rajzot a vizszintes felsõcsõhossznak semmi köze a nyereghez, maximum ha tökig betolod a nyerget, de az max dirt gépeknél van....
A pilóta fülke tényleges hosszát, a vizszintes felsõcsõhossz és a nyeregvázcsõszög együttes megadása határozza meg.
A legjobb megoldás a középcsapágyház-fejcsõ vektor lenne.
A sebesség mindent megold.
#4659
Posted 2008. February 05. - 16:24

Jani, nézz már meg egy geotáblázatos rajzot a vizszintes felsõcsõhossznak semmi köze a nyereghez, maximum ha tökig betolod a nyerget, de az max dirt gépeknél van....http://pix.bikemag.h...hp?photo=206352
Rajzoltam 2 vázat (piros, fekete), különbözõ a vízszintes (effektív) felsõcsõhosszuk és a nyeregvázcsõszögük és mégis ugyanolyan hosszúak, mert a nyerget a középcsapágyházhoz állítjuk be (vízszintesen elõre-hátra lehet tolni a nyerget), a kormány és a hajtómû mindkét esetben ugyanott van.
1 fok eltérés a nyeregvázcsõszögben kb. 9mm különbséget okoz a vízszintes felsõcsõhosszban ( (cos72-cos73)*550=9,1mm ; kb 550mm-nél mérem a vízszintes felsõcsõhosszt.).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4660
Posted 2008. February 05. - 16:07

Rajzoltam 2 vázat (piros, fekete), különbözõ a vízszintes (effektív) felsõcsõhosszuk és a nyeregvázcsõszögük és mégis ugyanolyan hosszúak, mert a nyerget a középcsapágyházhoz állítjuk be (vízszintesen elõre-hátra lehet tolni a nyerget), a kormány és a hajtómû mindkét esetben ugyanott van.
1 fok eltérés a nyeregvázcsõszögben kb. 9mm különbséget okoz a vízszintes felsõcsõhosszban ( (cos72-cos73)*550=9,1mm ; kb 550mm-nél mérem a vízszintes felsõcsõhosszt.).
A sebesség mindent megold.