A Scott-al mi a helyzet bringákon belül?
Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4641
Írta 2008. február 06. - 23:41
A Scott-al mi a helyzet bringákon belül?
#4642
Írta 2008. február 06. - 23:24
nézd merev vázban nagy csodát tenni nem nagyon lehetna igy azért már kezd összeállni a kép...thanks Bikertigger
akkor a következõ kérdésem:)
Milyen gyártó/k van/nak akkor a Specihez hasonló szinten mind anyagban, innovációban, kidolgozásban, geoban?
Nyilván nem lehet egy gyártó mindenben jobb a másiknál de ebben ugyérzem azért lehet egy kicsit általánosítani.
Azért kérdezek ilyeneket mert ugy látom hogy itt M.o-on egy általános Speci kultusz van ami nem mondom hogy baj, csak érdekel mi miért.
szvsz tömegtermelt itthon is kapahtó alu cc vázak közül magasan a speci a legjobb, mind geóban mind anyag , mind gyártástecnologia területén, és van belõle méretválaszték is. nagyon jók az új giant -tavalytól- vázak is, súlyban geóban elég hasonló a specihez, ( elég közel is készülnek 1máshoz
meg van még kismillió de egy s-works specivel egy lapon említhetõ azért nem sok, pl qrva jók a felsõ kategóriás merida vázak is csak a májerfaktora nulla
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4643
Írta 2008. február 06. - 23:13
a presztizs amugy egy fura dolog, mert mondjuk egy markanak - bringakbol nem vagyok elegge kepben, ezert inkabb autos peldaval tudom megtamasztani - a presztizset nagyban emeli az ara, tehat attol is presztizs egy marka, mert draga.
hozza teszem, h. ezzel igy semmi bajom, csak egy gondolat volt.
ha lenne penzem, akkor autobol csak audit vennek, bringabol meg a dragak kozul amire epp kedvem tamad (speci, norco, mittomen).
ON
#4644
Írta 2008. február 06. - 23:06
akkor a következõ kérdésem:)
Milyen gyártó/k van/nak akkor a Specihez hasonló szinten mind anyagban, innovációban, kidolgozásban, geoban?
Nyilván nem lehet egy gyártó mindenben jobb a másiknál de ebben ugyérzem azért lehet egy kicsit általánosítani.
Azért kérdezek ilyeneket mert ugy látom hogy itt M.o-on egy általános Speci kultusz van ami nem mondom hogy baj, csak érdekel mi miért.
#4645
Írta 2008. február 06. - 22:56
annyi különbség nincs mint amennyivel drágább, de azért egy pixis meg egy s-works alu váz között azért van egy fényév különbség...mind anyagban, mind kivitelezésben mind geóban.....és tudomásul kell venni a specivel megveszel egy adag presztízst is, ami azért pénzbe kerül..plusz õk azért költenek fejlesztésre, a cseke meg épp csak kicsivel több mint matricagyárHát az valóban megérdemli... de én még mindig arra vagyok kiváncsi hogy egy s-works vs pyxis (kicsit sarkosítok, sok példát lehetne hozni) miben kölömbözik nagyban egymástól.
Csõgyártóban nagyban az tiszta, de valóban annyival jobb mint amennyivel drágább? Itt jön be az egyén kérdése hogy nekem megéri-e..de mi éri meg nekem?.. a név/márka? --- vagy az hogy sokkal jobb anyagot használ a Speci és bizonyítottan jobb... (amit egy pyxis nem bir ki egy s-works kibírja?) ha nem vagy ha alapból hülye a kérdés ... mi éri akkor meg? a márka a presztizs ... ???
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4646
Írta 2008. február 06. - 22:51
Csõgyártóban nagyban az tiszta, de valóban annyival jobb mint amennyivel drágább? Itt jön be az egyén kérdése hogy nekem megéri-e..de mi éri meg nekem?.. a név/márka? --- vagy az hogy sokkal jobb anyagot használ a Speci és bizonyítottan jobb... (amit egy pyxis nem bir ki egy s-works kibírja?) ha nem vagy ha alapból hülye a kérdés ... mi éri akkor meg? a márka a presztizs ... ???
#4647
Írta 2008. február 06. - 22:28
A sebesség mindent megold.
#4648
Írta 2008. február 06. - 22:12
#4649
Írta 2008. február 06. - 21:57
jah meg Specire élettartam gari van, ha minden igaz..
de ,majd kiderül, most én is egy 1600 g-os Konát hajtok, hogy mennyivel tartósabb a korábbi Kellysemnél, az meg ki fog derülni..( ezzel sem bánok finomabban)
#4650
Írta 2008. február 06. - 21:50
#4651
Írta 2008. február 06. - 21:29
Pyxis: Kinesium csõ.
Valahogy mégiscsak kevesebb a törött Speci..
#4652
Írta 2008. február 06. - 20:26
Másrészrõl az ár miatt is kérdezem, mert ugye külön vázként is egy Speci elég drága egy Magellan Pyxis-hez képest, de vajon tud-e nála annyival többet? Vagy csak a kultusz miatt veszünk/vennénk ilyen vázakat?
#4653
Írta 2008. február 06. - 20:20
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4654
Írta 2008. február 06. - 20:02
Forgáspontalkatrészeket merre lehet kapni?
Elhagytam egy csavart a giant reign (2006)-embõl
#4655
Írta 2008. február 06. - 19:49
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4656
Írta 2008. február 06. - 19:48
350es nyeregcsövet használsz.
Király
Más: ma láttam egy bringaboltban egy MALI Falcon vázat. Gyönyörû.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4657
Írta 2008. február 06. - 19:30
Lenne egy kérdésem:
a képen kékkel jelölt helyen miért "lyukas" a váz. Egy ismerõsömnek ott tört el, és hát ott elég nagy a terhelés szerintem...
Több márkánál is láttam ilyen megoldást
http://community.web...098121559FRqzMw
#4658
Írta 2008. február 05. - 23:31
#4659
Írta 2008. február 05. - 23:26
(vagy gyárt a B+ 400-nál is hosszabb csövet?)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4660
Írta 2008. február 05. - 16:42
Ebben teljesen igazad vanén meg simán csak afelsõcsõhosszról beszéletem, pontosan azért mert a minimális különbségeket '"finomhangolod" ezekkel
tehát két azonos fcsõhosszú hasonló kategóriájó bringán igen hasonló "komfortérzeted lesz" még ha némi különbség van is a geójukban
de már megint rágtunk a gumicsnton egy jó nagyot
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





