Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4061
Írta 2008. május 26. - 19:49

#4062
Írta 2008. május 26. - 19:44

és miért éppen KOna? a Kona könnyebb vagy tartósabb??részrehajlok, szóval kona:D
#4063
Írta 2008. május 26. - 17:57

#4064
Írta 2008. május 26. - 17:37

Melyik vázat ajánlanátok XC-re:
-Merida MATTS HFS3000 Disc
-Merida MATTS HFS4000 D
-Kona Kula
Vagy más egyéb is lehet. Lényeg minél könnyebb, minél tartósabb és árban is elfogadható legyen.(max.60E Ft)
#4065
Írta 2008. május 26. - 16:09

szerintem az alsóba mozog a legtöbbet és ott a legpuhább. ami a monoblokkhoz a legközelebb van
Az alsoban mozog a legpuhábban de abban nem vagyok biztos hogya legtöbbet is mivel ugy hogy nekem hátul 24" volt és 222 es tag ugyis fojton beledarált a nyeregbe az ut végefelé a kerék... szal én középsöben használtam igy puha is meg nem is ér bele semmi semmibe (222es tagnál). annál a sok furatnál ami az elsövázrészen van és a himbakar kapcsolatban pedig a legalso furatban..
#4066
Írta 2008. május 26. - 15:57

Sziasztok!
Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni.
2004-es Magellan Vega DH vázam van.
Nemrég rugóstagot cseréltem benne, egy 215ös manitou tagot cseréltem 200as fox VanR-re. Idáig zavaróan sok volt a váz rugóútja, ráadásul a rugo is tul puha volt. Állítható progresszivitással rendelkezõ tagot szerettem volna, de most erre a VanR-re volt lehetõségem.
Viszont most, hogy keményebb a rugó, és a váz geometriai beállításain is változtattam, mintha kicsit tul rövid lenne a rugóút...
A nagyker honlapján ovlastam, hogy a vázat 200as taggal ajánlják, és így az elérhetõ rugóút: 190-210mm. Én ebbõl arra következtettem, hogy a lengõkaron lévõ 3 tag állítási lehetõség adja a 190-200és210mm-es rugóutat.
Ha helyes a következtetésem, melyik lyuknál mozog a legtöbbet a váz, és ez az állítás változtat-e a tag "keménységén"? Ha nem ezzel az állítással lehet a rugóutat variálni (mert van elég sok lehetõség) akkor kérek valakit írja le nekem, hogy hogyan tudom változtatni ezt. (talán a hátsókeréknél a tám és láncvilla találkozásánál levõ 3 állítási lehetõséggel?)
Elõre is köszönöm!
szerintem az alsóba mozog a legtöbbet és ott a legpuhább. ami a monoblokkhoz a legközelebb van
#4067
Írta 2008. május 26. - 15:26

Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni.
2004-es Magellan Vega DH vázam van.
Nemrég rugóstagot cseréltem benne, egy 215ös manitou tagot cseréltem 200as fox VanR-re. Idáig zavaróan sok volt a váz rugóútja, ráadásul a rugo is tul puha volt. Állítható progresszivitással rendelkezõ tagot szerettem volna, de most erre a VanR-re volt lehetõségem.
Viszont most, hogy keményebb a rugó, és a váz geometriai beállításain is változtattam, mintha kicsit tul rövid lenne a rugóút...

A nagyker honlapján ovlastam, hogy a vázat 200as taggal ajánlják, és így az elérhetõ rugóút: 190-210mm. Én ebbõl arra következtettem, hogy a lengõkaron lévõ 3 tag állítási lehetõség adja a 190-200és210mm-es rugóutat.
Ha helyes a következtetésem, melyik lyuknál mozog a legtöbbet a váz, és ez az állítás változtat-e a tag "keménységén"? Ha nem ezzel az állítással lehet a rugóutat variálni (mert van elég sok lehetõség) akkor kérek valakit írja le nekem, hogy hogyan tudom változtatni ezt. (talán a hátsókeréknél a tám és láncvilla találkozásánál levõ 3 állítási lehetõséggel?)
Elõre is köszönöm!
#4068
Írta 2008. május 26. - 13:17

#4069
Írta 2008. május 26. - 12:34

Olyan kérdésem lenne hogy van egy 2007es hardy 4-es vázam.
Szeretnék telót cserélni bent, ki is néztem egyet: manitou stance flow.
Light-os DH ra szeretném használni.megbirkózik ezzel a telóval a váz?
#4070
Írta 2008. május 25. - 17:18


Mázlista vagy!
Nekem az az álom bringám

A túlzást saját szempontomból értettem:)( kevés pénzem volt ahoz hogy olyat vegyek)

#4071
Írta 2008. május 25. - 17:07

eddigi legjobb váz, amin ültem.
#4072
Írta 2008. május 25. - 16:56

Most dirt rõl(Scott YZ 4 esem volt) váltottam dh bringára és a Scott nak a High Octane váza igencsak túlzás lenne már a mi kis országunkba:)
Vagy van az FX de abból meg nem találtam...
#4073
Írta 2008. május 25. - 16:49

#4074
Írta 2008. május 25. - 16:38

Lehet nehezebben lehetne kivitelezni de tartósabb lenne.
#4075
Írta 2008. május 25. - 13:28

#4076
Írta 2008. május 25. - 13:25

#4077
Írta 2008. május 25. - 12:41

Elég bosszantó ,hogy most vettem a vázat(igaz használtan) és rögtön szétesik =/
#4078
Írta 2008. május 25. - 12:35

sok alkatrésznél nem értem miért a nem a csavar van gyengébb anyagból....
sztem sok olyan része van a kerónak ahol nem lenne necces. és egy csavar azért olcsóbb mint mondjuk egy linkplate vagy egy stucni pl...
Szerintem csakis üzleti megfontolásból!:chin:
#4079
Írta 2008. május 25. - 12:29

Hát ha mûködik akkor nagyon köszi az ötletet:)
sok alkatrésznél nem értem miért a nem a csavar van gyengébb anyagból....
sztem sok olyan része van a kerónak ahol nem lenne necces. és egy csavar azért olcsóbb mint mondjuk egy linkplate vagy egy stucni pl...
#4080
Írta 2008. május 25. - 12:26
