van honlap. es milyen profi
Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#3621
Írta 2008. szeptember 05. - 22:49
van honlap. es milyen profi
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3622
Írta 2008. szeptember 05. - 22:48
www.trek.hu
esetleg a boltét:
http://www.nella.hu/
szal lehet nem a forgalmazóval van a baj
#3623
Írta 2008. szeptember 05. - 22:47
#3624
Írta 2008. szeptember 05. - 22:43
az vilag egyik legnagyobb gyartojarol van szo.
es nincs rola info
akarki a forgalmazoja, most jol huzza ki magat
nevetseges
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3625
Írta 2008. szeptember 05. - 22:30
#3626
Írta 2008. szeptember 02. - 20:21
#3627
Írta 2008. szeptember 01. - 22:30
#3628
Írta 2008. szeptember 01. - 22:09
#3629
Írta 2008. szeptember 01. - 13:07
adapter továbbra is létezik, más kérdés, hogy azok a vázak nem biztos, hogy bírják a mai tárcsafékek elõidézte terhelést.
hegesztést nagyon nem javasolnám. ha retro, akkora maradjon V-fékes, ha tárcsásat akarsz, akkor meg sajnos venni kell egy új vázat.
köszi a választ, megszívlelem a dolgot. Azért az adapterekrõl tudnál valami közelebbi infot is adni. kereskedelmi forgalomban kaphatóak?
#3630
Írta 2008. szeptember 01. - 12:33
hegesztést nagyon nem javasolnám. ha retro, akkora maradjon V-fékes, ha tárcsásat akarsz, akkor meg sajnos venni kell egy új vázat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3631
Írta 2008. szeptember 01. - 11:57
Elõkerült egy tehetõs cimbora garázsa mélyérõl egy 1998-as Kona King Kikapu. Egy gyöngyszem... Full XT szett, Marzocchi Bomber Z1-es teló, Fox Alps5 hátsó tag, kitûnõ állapotban (legalább 5 éve nem is használta).
A villában lecseréltem az olajat, a mozgása nagyon jó lett (kicsit érdekes volt a csavaros váll és a csavaros fékhíd megoldás, de innen indultak a dolgok...).
Egyszóval a gép még ma is teljesen megállja a helyét. Ami fejlesztést gondoltam volna elkövetni rajta az egyedül a V fékek cseréje tárcsára (habár az XT servo V fékek meglepõen jól fognak). Ennek a váz tekintetében az a problémája, hogy nincsen rajta tárcsafékszem.
A vázhegesztõs topicban találtam utalást arra, hogy szakik esetleg tudnak ilyet hegeszteni, esetleg létezik hozzá adapter, de ezek 2006-os hozzászólások voltak, így megkérdezném a véleményeteket ezzel kapcsolatban.
Elõre is köszi!
#3632
Írta 2008. augusztus 30. - 19:17
akkor lehet hogy én is feldobom a hosszabb stucnim, meg hátrébbtolom a nyerget is. mondjuk a nyereg eltolásával meg az a baj hogy akkor ha tekerek, a vízszintes hajtókarállásnál a térdem nem fog egy vonalba esni a pedál tengelyével. mert elvileg ez lenne a helyes beállítás a nyeregnél. bár az a pár centi eltolás nem hinném hogy nagyon befolyásolna bármit is, mert nem vagyok versenyzõ.
Én sem,mégis tropa a térdem... kb kismillió beállítást kipróbáltam
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3633
Írta 2008. augusztus 30. - 18:39
a 2006-osnak csak a színeSziasztok!
Tudom ez egy nagyon lama kerdes lesz de nem találtam rá választ, pedig tudom hogy a google a barátom.
Szoval; Valaki meg tudná nekem mondani mi a különbség a Kona Coiler és a Kona Coiler Matic váz között?
Elõre is kösszönöm!
Üdv!
2007-es matic egyezik a 2006-osokkal (matic a kelet eu/orosz piacra szálított occsó verzió) de a katalóg coilerek váza elég jelentõsen változott , más csõszett más forma, dope elõkészítés , geó kb változatlan. idéntõl meg teljesen más magic linkes vázak, igaz idén már nem is volt matic.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3634
Írta 2008. augusztus 30. - 16:48
semmiSziasztok!
mi a különbség a Kona Coiler és a Kona Coiler Matic váz között?
#3635
Írta 2008. augusztus 30. - 16:42
Tudom ez egy nagyon lama kerdes lesz de nem találtam rá választ, pedig tudom hogy a google a barátom.
Szoval; Valaki meg tudná nekem mondani mi a különbség a Kona Coiler és a Kona Coiler Matic váz között?
Elõre is kösszönöm!
Üdv!
#3636
Írta 2008. augusztus 28. - 11:39
#3637
Írta 2008. augusztus 28. - 00:02
nem feltetlenul masik topic, mert a kis vazmeret miatt is nyomhat a nyereg.most meg 18-as monti vázat használok, ami nekem kicsi lenne papírforma szerint, de nem érzem annak pedig 192 vagyok. mondjuk egy 20-as gép kényelmesebb lenne, de ezen sincsenek gondjaim pedig van hogy 60-70 km-t is tekerek. bár általában csak 30-40-et. akkor is inkább a nyereggel van gondom, de az meg már másik topic.
kisebb vaz (rovidebb felsocso) -> egyenesebben ulsz a bringan es igy nagyobb erovel nyomja a nyereg a feneked.
en is most csereltem nyeregcsovet es stucnit, igy 3 centivel tavolabb kerult a nyereg es a kormany egymastol. a kulonbseg erezheto. (marmint a s**gemmel
#3638
Írta 2008. augusztus 27. - 21:14
országútiból alap az 56-os, némely gyártótól inkább 58-as kell.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3639
Írta 2008. augusztus 27. - 21:08
#3640
Írta 2008. augusztus 27. - 20:13

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






