Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#3481
Posted 2008. October 23. - 21:36
Ez a váz mennyire gázos? Ha rendeltetésszerûen használná egy 65kg-os emberfia, lenne ulag ebbõl bármi baj?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3482
Posted 2008. October 19. - 23:51
Sziasztok!
Adott egy 2007-s Fsr XC a fejcsõszöge 69 fokos a nyeregcsõszöge 73 fokos.
Azt tapasztalom, hogy egy 110-s kormányszárral egyenes kormánnyal, éles kanyarban úgy érzem mint ha "berántana" a kerék, azaz befordul magátol... Nos Én vagyok a béna vagy túl hosszú a lapos fejcsõszög mellett a kormányszár?
Esetleg más tapasztalt ilyet?
Válaszokat elõre is köszönöm!
Ha jól sejtem, hogy mire gondolsz, akkor az pont nem laposabb fejcsõszög mellett jelentkezik.
Ráadásul függ a a dolog a kanyarodási technikádtól, a súlypontodtól, stb, szóval nem hiszem, hogy az elsõre normálisnak tûnõ stucnihosszal gond lenne
#3483
Posted 2008. October 19. - 23:33
#3484
Posted 2008. October 19. - 23:17
bocs hogy nem valaszoltam a pm-re, lusta voltam. most jutott eszembe. nekem 2006-os FSR volt, bar szerintem a geometrai ugyanolyan volt.
egy RS recon volt benne 130mm-n, es bar maszasra ez igy nem volt idealis, ilyen kanyarban "berantos" erzesre nem emlekszem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3485
Posted 2008. October 19. - 21:25
Adott egy 2007-s Fsr XC a fejcsõszöge 69 fokos a nyeregcsõszöge 73 fokos.
Azt tapasztalom, hogy egy 110-s kormányszárral egyenes kormánnyal, éles kanyarban úgy érzem mint ha "berántana" a kerék, azaz befordul magátol... Nos Én vagyok a béna vagy túl hosszú a lapos fejcsõszög mellett a kormányszár?
Esetleg más tapasztalt ilyet?
Válaszokat elõre is köszönöm!
#3486
Posted 2008. October 19. - 17:21
P.S.
Voltunk bringázni.
#3487
Posted 2008. October 19. - 11:57
Én kérek elnézést, hogy rosszul fejeztem ki magam.
A "mit gondoltok" kérdéssel csak a véleményeteket akartam kérni, hogy én jól gondolkodom-e és megfelelõ példákat hoztam-e fel.
Azt tudom, hogy az Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok topikban volt errõl értekezés, de úgy gondoltam, hogy mivel a vázak témáját érinti leginkább, ide írok.
Legközelebb körültekintõbb leszek. Elnézést kérek érte!
Minden jót neketek! Bringázzatok amíg az idõ engedi! Itt a keleti végeken csak +1 fok van. Még lehet tekerni. Délután megyek is.
pápá: robi
#3488
Posted 2008. October 18. - 22:18
És mit értesz azon, hogy "mit gondoltok?"
A témáról egyébként az "aktuális hírek" topicban értekeztünk.
#3489
Posted 2008. October 18. - 22:11
Hozzászolnék a változó méretû homlokcsõ, enduró gép témához.
A német ALUTECH is csinál ilyen vázakat mindenféle kategóriára.
pl.: Keiler dh vázuk is ilyen homlokcsõvel készül. Õk E2-nek hívják. Ez hasonló, mint a Speci megoldása, esetleg ugyanaz?
A korábban említett AM kerekpárra is jó megoldásookat kínálnak. Foes, Yeti, Brooklyn Machine Works is. Mit gondoltok?
üdv: forob
#3490
Posted 2008. October 17. - 16:41
#3491
Posted 2008. October 15. - 22:57
#3492
Posted 2008. October 15. - 22:19
egy forgáspont. a többi csak a rugóstag áttételezése.
Elnézést a tudatlanságomért de ez mi célt szogál?
#3493
Posted 2008. October 15. - 21:57
#3494
Posted 2008. October 15. - 21:44
Sziasztok!
Nemtudja véletlenül valaki hogy az új UMF Duncan váz az hány forgáspontos?Elsõ ránézésre egy forgáspontosnak tûnik de egy oldalon láttam róla képeket amit a gép bal oldaláról készítettek és ott világosan látszik még kettõ forgáspont elöl azon a marha nagyon kívül.
Infót sajnos sehol sem találok errõl a vázról mindenhol csak a komplett bringa alkatrészeit írják le de konkrétan a vázról nincs semmi.
4. ha jól gondolkodok 3 vagy 2 nemlehet
#3495
Posted 2008. October 15. - 19:28
Nemtudja véletlenül valaki hogy az új UMF Duncan váz az hány forgáspontos?Elsõ ránézésre egy forgáspontosnak tûnik de egy oldalon láttam róla képeket amit a gép bal oldaláról készítettek és ott világosan látszik még kettõ forgáspont elöl azon a marha nagyon kívül.
Infót sajnos sehol sem találok errõl a vázról mindenhol csak a komplett bringa alkatrészeit írják le de konkrétan a vázról nincs semmi.
#3496
Posted 2008. October 14. - 20:15
tudom, hogy nem ér a válaszom, igy csak annyit mondok, hogy a fishernek fura (szokni kell) a geometriája. nekem anno bejött a hosszú felsõcs-meredek fejcsõszög-rövid láncvilla kombó.
ami még bonyolítaná a dolgot hogy a gary meg a focus itthon van,specim meg volt csak most visszavenném(de az százikszezer és a nyakamon maradna a két másik váz). nem akarok vázgyûjtõ lenni
#3497
Posted 2008. October 14. - 19:43
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3498
Posted 2008. October 14. - 18:10
májerfaktor vagy funkció ? ha utóbbi akkor szvsz is fsr
a sugar-ban az a jó hogy olyan mint a giant, a 10cm sokkal többnek érzõdik
a focus is kimozog minden kavicsot rendesen"endurósan"
a tag swinger 4 air
#3499
Posted 2008. October 14. - 17:47
májerfaktor vagy funkció ? ha utóbbi akkor szvsz is fsrNem tudok dönteni:( van 3 váz,egy Gary Fisher Sugar,egy Focus First team meg egy Speci fsr???(Rob válasza nem ér:)A sugar meg az fsr az ismert,a focus ilyen:[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/081014/f1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való