Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2901
Posted 2009. February 11. - 15:41

A titán pedig esélyes.
Mondjuk ha csak kicsit vesszük figyelembe, hogy titánból valaki keményebbet ajánl, akkor inkább 650-es abból, nem?
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2902
Posted 2009. February 11. - 15:12

Titánnal viszont vigyázzatok, ha esetleg azon is gondolkodtok, mert a Manitou pl. nem megy bele. Túl széles és nem tud belapulni a két link közé.
#2903
Posted 2009. February 11. - 15:08

Mert Fox DHX 5.0 van benne és az 500-as rugó elég puha...
Kössz elõre is!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2904
Posted 2009. February 11. - 13:05

Sziasztok!
Ezer éve nem tekertem, és most kezd gyökeret ereszteni bennem a gondolat hogy egy fully nyergében kezdjem újra a bringázást. Elnézést ha már lett volna errõl szó, de kérlek titeket lebbentsétek fel a fátylat a titokról, a merida idei vázaiból miért maradt ki az LRS techhnológia amit évek óta agyondícsértek? (kiszemeltjeim:Ninety-Six HFS 1000-D vagy Mission HFS 3000-D) Van esetleg valakinek tapasztalata a Manitou Radium RL LRS tag strapabíróságával kapcsolatban?
Na, egy kicsit több info, és néhány "miért"...
A design kb. 2002 körül született, legfontosabb talán, hogy az áttételi aránya 1:1 körüli, azaz a hátsó tengely x centis elmozdulása ugyanakkora rugóutat jelent a rugóstagnál.
Ez nem gyakori, elõnye, hogy kisebb nyomás szükséges a levegõs rugóstagokban (fõleg, ha van rajtuk kisegítõ acélrugó), emiatt kevésbé szoros tömítéseket kell használni, ettõl elvileg a gép érzékenyebb lesz, és a rugóstag élettartama megnõ, és kevésbé karbantartásigényes lesz ( illetve a gyártó is használhat olcsóbb tagokat, kevésbé precíz, szoros tömítésekkel ) .
Más kérdés, hogy ez az extra érzékenység az ezeknél a vázaknál gyakran alkalmazott SPV/egyéb platform szelepes rendszerû rugóstag miatt elvész, és a karbantartásigényesség is megkérdõjelezhetõ, mivel dzsuvának eléggé kitett helyen van a rugóstag.
Anno a Bikemagban felhozták ezek ellen a vázak ellen (Merida/Specialized) azt is hátrányként, hogy asszimetrikus felépítésûek, ami extra csavaró erõhatást eredményez.
Bár az LRS és az Epic erõsen hasonló, van köztük különbség, a Specialized Horst-Link felfüggesztést használ. Az vitatott, hogy ebben a (rugóút)kategóriában jár-e érzékelhetõ elõnyökkel.
Érdekes meggondolni azt is, hogy mostanra se a Merida, se a Specialized nem gyárt(at) ilyen vázat...
http://www.balooka.h...&id=37&Itemid=1
#2905
Posted 2009. February 11. - 12:24

kéne dh váz 300e ig
hm?
rotec b.zmeg, rotec!
vagy egy új dhi. nálam ez a kettõ játszana mostanság.
#2906
Posted 2009. February 11. - 10:05

attól függAkkor már csak azt kell megtudnom hogy megkapom-e ezt a vázat a sarki boltban, mindenesetre köszi az infót!
ha a sarki bolt zöldséges akkor nem biztos
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2907
Posted 2009. February 10. - 22:24

#2908
Posted 2009. February 10. - 21:29

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2909
Posted 2009. February 10. - 17:59

na ácsi ne keverjük
a 96 nem lrs, a mission az lrs
96-okban dt tag és abból csak ilzen volt mivel ezévi modell
MERIDA NINETY-SIX HFS 1000-D - szimpatikus, árban inkább ezt méretezték hozzám, de a tag ebben X-Fusion RC lockout. Ez másnak is fekete ló?
#2910
Posted 2009. February 10. - 17:03

na ácsi ne keverjükKöszi a választ, másik kérdéshalmazt teszek fel.
RS Reba telóm van, szeretném megtartani, ehhez keresek olyan vázat ami minél többet mozog. Egy merevfarúról nyergelnék át, nem szeretnék 3kg fölötti váz-tag tömeget. Árban a merida elfogadható lenne, nem is nagyon szeretnék többet adni érte.
A teljesítményorientált haladás mellé teszem az x-et, elsõsorban agresszívebb lejtmenetre.
A 96 palettáját egyáltalán nem ismerem sem árban sem tudásban - rögtön elkezdem az önképzést.
A Ninety-Six HFS 1000-D rövid - ezek szerint LRS - tagját volt alkalma valakinek összevetni a régi hosszú változattal? (Tudom hogy idei modell de...)
a 96 nem lrs, a mission az lrs
96-okban dt tag és abból csak ilzen volt mivel ezévi modell
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2911
Posted 2009. February 10. - 16:48

mondjuk a meridán kívúl senki nem dicsérte agyon
most is lrs-nek hívják a tagot ami benne van. az egyetlen bajuk hgoy egyedül a dt taggal mozognak normálisan az meg csak a karbon vázban van/volt a manituval nagyon szarul mozog (legalábbis egy jó fullihoz képest).
ha meg haladósabban "teljesítményorientáltan" szeretsz haladni akkor 96, ha inkább a kénylem akkor a mission vagy más 120-at mozgó váz.
Köszi a választ, másik kérdéshalmazt teszek fel.

A teljesítményorientált haladás mellé teszem az x-et, elsõsorban agresszívebb lejtmenetre.
A 96 palettáját egyáltalán nem ismerem sem árban sem tudásban - rögtön elkezdem az önképzést.
A Ninety-Six HFS 1000-D rövid - ezek szerint LRS - tagját volt alkalma valakinek összevetni a régi hosszú változattal? (Tudom hogy idei modell de...)
#2912
Posted 2009. February 10. - 13:52

#2913
Posted 2009. February 10. - 08:05

mondjuk a meridán kívúl senki nem dicsérte agyonSziasztok!
Ezer éve nem tekertem, és most kezd gyökeret ereszteni bennem a gondolat hogy egy fully nyergében kezdjem újra a bringázást. Elnézést ha már lett volna errõl szó, de kérlek titeket lebbentsétek fel a fátylat a titokról, a merida idei vázaiból miért maradt ki az LRS techhnológia amit évek óta agyondícsértek? (kiszemeltjeim:Ninety-Six HFS 1000-D vagy Mission HFS 3000-D) Van esetleg valakinek tapasztalata a Manitou Radium RL LRS tag strapabíróságával kapcsolatban?

most is lrs-nek hívják a tagot ami benne van. az egyetlen bajuk hgoy egyedül a dt taggal mozognak normálisan az meg csak a karbon vázban van/volt a manituval nagyon szarul mozog (legalábbis egy jó fullihoz képest).
ha meg haladósabban "teljesítményorientáltan" szeretsz haladni akkor 96, ha inkább a kénylem akkor a mission vagy más 120-at mozgó váz.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2914
Posted 2009. February 10. - 03:13

Ezer éve nem tekertem, és most kezd gyökeret ereszteni bennem a gondolat hogy egy fully nyergében kezdjem újra a bringázást. Elnézést ha már lett volna errõl szó, de kérlek titeket lebbentsétek fel a fátylat a titokról, a merida idei vázaiból miért maradt ki az LRS techhnológia amit évek óta agyondícsértek? (kiszemeltjeim:Ninety-Six HFS 1000-D vagy Mission HFS 3000-D) Van esetleg valakinek tapasztalata a Manitou Radium RL LRS tag strapabíróságával kapcsolatban?
#2915
Posted 2009. February 10. - 00:19

Sala, ülj már le kicsit.. Õsz óta nem ültél rajta, érjen már rá egy kis idõt még !

#2916
Posted 2009. February 10. - 00:11

#2917
Posted 2009. February 10. - 00:05

lehet el se adom, azt se tudom it vennék helyette....
Kokk akar tõled kérdezni valamit, hogy mekkora rugó volt neked a KTM ben és hény kiló vagy
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2918
Posted 2009. February 09. - 23:59


Az enyémet viheted.

#2919
Posted 2009. February 09. - 23:56

hm?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2920
Posted 2009. February 09. - 18:30
