Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2881
Írta 2009. február 14. - 09:33
#2882
Írta 2009. február 14. - 01:23
#2883
Írta 2009. február 13. - 18:41
Ha nincs semmi tervezési hibája akkor ár/érték bajnok.
Az authornak van még hasonló árban mx váza.
mi a bajnok??
#2884
Írta 2009. február 13. - 16:56
alapvetõen a hfs változatról volt szó amit kb 180 ért lehet megvenni, annyiért meg hivatalos forgalmazótól nem nagyon kapsz se scottot se cdale-t itthon.
a karbon változat meg nagyjából egy soron készül a scottal, persze nyilván presztizse nincs (fõleg ittthon).
Ha nincs semmi tervezési hibája akkor ár/érték bajnok.
Az authornak van még hasonló árban mx váza.
A sebesség mindent megold.
#2885
Írta 2009. február 13. - 13:44
alapvetõen a hfs változatról volt szó amit kb 180 ért lehet megvenni, annyiért meg hivatalos forgalmazótól nem nagyon kapsz se scottot se cdale-t itthon.
mostanság a mali elég jó árakat kínál, úgyhogy érdemes kérdezõsködni. olyan jó árat adott nekem is, hogy nem érte meg külföldrõl rendelnem. 180-200ért sztem egy rush vázat simán ki lehet tõlük alkudni.
#2886
Írta 2009. február 13. - 12:58
a karbon változat meg nagyjából egy soron készül a scottal, persze nyilván presztizse nincs (fõleg ittthon).
Bálint ami a "törõs" marketinget illeti pl pont a scottnak sem éppen alacsony a tört vázak aránya ami a CR1-es szériát illeti.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2887
Írta 2009. február 13. - 12:49
#2888
Írta 2009. február 13. - 01:14
valamivel kell építeni az imázst. a törékeny karbonvázakkal nem lehet...az a merida amugy tenyleg eleg jo, de akkoris tul van arazva. a fullos verzioja kompletten asszem 7500font. joval dragabb mint a csucs epic/spark/anthem vagy barmi ilyesmi.
#2889
Írta 2009. február 13. - 00:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2890
Írta 2009. február 12. - 23:31
Köszönöm a segítséget! A ninety-six hfs a befutó eddíg. Más gyártónak is akad hasonló ár/érték arányú váza? (Azért hezitálok ennyire mert ez a 200000-es váz is horrornak tûnik elsõre a giant iguana vázamhoz képest, és soha nem volt alkalmam tesztelni egy össztelós képességeit.)
200ért sok-sok más vázat is kapsz. egyedibbet, mint a merida.
#2891
Írta 2009. február 11. - 23:01
Átadom, kitalálja...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2892
Írta 2009. február 11. - 22:13
Valaki megtudná mondani (írni), hogy a Kona Stinky, Stinky Deluxe vázak papucsai kompatibilesek-e egymással?
Elõre is köszönöm!
#2893
Írta 2009. február 11. - 21:59
meridánál jobb ár/érték arányú nem nagyon van itthonKöszönöm a segítséget! A ninety-six hfs a befutó eddíg. Más gyártónak is akad hasonló ár/érték arányú váza? (Azért hezitálok ennyire mert ez a 200000-es váz is horrornak tûnik elsõre a giant iguana vázamhoz képest, és soha nem volt alkalmam tesztelni egy össztelós képességeit.)
ha kicsit fulisabb érzés akkor tavalyi kona four van még jó áron (143K) csak méretben kérdés
http://www.xfactorne...=20&keszleten=1
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2894
Írta 2009. február 11. - 21:53
#2895
Írta 2009. február 11. - 18:39
mission van csak már 120 milit mozogÉrdekes meggondolni azt is, hogy mostanra se a Merida, se a Specialized nem gyárt(at) ilyen vázat...
http://www.balooka.h...&id=37&Itemid=1
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2896
Írta 2009. február 11. - 16:13
A titán rugó meg csak egy 100-130 grammot hoz le a rendszerbõl (a 222 mm-s tag miatt), tehát szerintem nem érdemes rá költeni. Inkább vegyen annyiból két könnyû felnit, meg gumit, nyerget, és máris a sokszorosa jött le.
#2897
Írta 2009. február 11. - 15:41
A titán pedig esélyes.
Mondjuk ha csak kicsit vesszük figyelembe, hogy titánból valaki keményebbet ajánl, akkor inkább 650-es abból, nem?
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2898
Írta 2009. február 11. - 15:12
Titánnal viszont vigyázzatok, ha esetleg azon is gondolkodtok, mert a Manitou pl. nem megy bele. Túl széles és nem tud belapulni a két link közé.
#2899
Írta 2009. február 11. - 15:08
Mert Fox DHX 5.0 van benne és az 500-as rugó elég puha...
Kössz elõre is!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2900
Írta 2009. február 11. - 13:05
Sziasztok!
Ezer éve nem tekertem, és most kezd gyökeret ereszteni bennem a gondolat hogy egy fully nyergében kezdjem újra a bringázást. Elnézést ha már lett volna errõl szó, de kérlek titeket lebbentsétek fel a fátylat a titokról, a merida idei vázaiból miért maradt ki az LRS techhnológia amit évek óta agyondícsértek? (kiszemeltjeim:Ninety-Six HFS 1000-D vagy Mission HFS 3000-D) Van esetleg valakinek tapasztalata a Manitou Radium RL LRS tag strapabíróságával kapcsolatban?
Na, egy kicsit több info, és néhány "miért"...
A design kb. 2002 körül született, legfontosabb talán, hogy az áttételi aránya 1:1 körüli, azaz a hátsó tengely x centis elmozdulása ugyanakkora rugóutat jelent a rugóstagnál.
Ez nem gyakori, elõnye, hogy kisebb nyomás szükséges a levegõs rugóstagokban (fõleg, ha van rajtuk kisegítõ acélrugó), emiatt kevésbé szoros tömítéseket kell használni, ettõl elvileg a gép érzékenyebb lesz, és a rugóstag élettartama megnõ, és kevésbé karbantartásigényes lesz ( illetve a gyártó is használhat olcsóbb tagokat, kevésbé precíz, szoros tömítésekkel ) .
Más kérdés, hogy ez az extra érzékenység az ezeknél a vázaknál gyakran alkalmazott SPV/egyéb platform szelepes rendszerû rugóstag miatt elvész, és a karbantartásigényesség is megkérdõjelezhetõ, mivel dzsuvának eléggé kitett helyen van a rugóstag.
Anno a Bikemagban felhozták ezek ellen a vázak ellen (Merida/Specialized) azt is hátrányként, hogy asszimetrikus felépítésûek, ami extra csavaró erõhatást eredményez.
Bár az LRS és az Epic erõsen hasonló, van köztük különbség, a Specialized Horst-Link felfüggesztést használ. Az vitatott, hogy ebben a (rugóút)kategóriában jár-e érzékelhetõ elõnyökkel.
Érdekes meggondolni azt is, hogy mostanra se a Merida, se a Specialized nem gyárt(at) ilyen vázat...
http://www.balooka.h...&id=37&Itemid=1