Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2781
Posted 2009. March 02. - 16:19
#2782
Posted 2009. March 02. - 16:12
"esszeru elvek alapjan kikotne a szokasos 4esnel
stumpjumper
xtc
kula
8500"
Kula Primom van; a Giant mint márka nem szimpatikus; a 8500-ast néztem, nem igazán van a méretemben; az s-works ht határozottan nem rossz (majdnem ilyenem lett Thommey-tól, 1 napon múlt). Amúgy ha lecserélném a Kulát merevvázas bringára, akkor csak valami ritka (egzotikus) vázra tenném, lásd Yeti ARC (és ez még úgy ahogy elérhetõ áron van). A Rocky Mountain Vertex, az Ellsworth Enligtenment, a Litespeed ht-i, valamint az Ibis Tranny számomra megfizethetetlenül drágák (mondjuk az utóbbi 2 anyaga miatt érthetõ).
#2783
Posted 2009. February 28. - 19:32
Azért érdekes, hova likadtam ki a speckó epic óta , de legalább megspóroltam egy valag fölöslegesen eldobált pénzt hála a bikemagos segítségeteknek és Vargányának, aki segített megvilágosodnom :mybad:swinger ügyben radium helyett:no:, haha.
#2784
Posted 2009. February 28. - 11:38
bár kicsit nehezen tudtam követni de ezek alapján szerintem a mostani trans missionbõl 19-es lesz jó neked...Hello! 2004es Mission vázat meg lehet valahogy buheralizálni, hogy 80 helyett 120at mozogjon, mint az akkori TransMission? Ha jól látom, a trmissionben a himbakar nem áll annyira meredeken és a támvilla is rövidebb.
Másik láma kérdés. Vennék trmissiont, de a mérettel gázban vagyok. Ha a mostani 18as vázam 135mm kormányszárral, tökig hátrahúzott nyereggel (jelzésig) 2cm-rel hosszabb, mint a megfelelõ (ha lenézek, a kormánytól kb 2 centivel van beljebb az elsõ tengely), akkor egy kb 21es trmission váz (geót sehol sem lelni) nem lesz túl nagy, vagy lomha és rövid stucnival nem fogja emelgetni az orrát?
Nem errõl, de ugyanekkora vázról beszélek:
http://rowery-happy....es/IMG_4454.JPG
Régen is 17, 19, 21 volt a transmission mérete? Lehet ez a 21es? Bocsi ha ismét hülyeségeket kérdezek, de ezek a méretek annyira összevissza mennek, volt nálam kölcsönbe egy 20as merev merida, az kényelmes volt, de lomha, aztán a héten kipróbáltam a zsír új trmissionöket, 19est, az jó volt, a 17eset jobban tudtam kezelni, de az meg kicsi volt. A mostani 18asból kiindulva jobb lenne méret miatt egy nagyobb, de akkor ugrik a könnyebb kezelhetõség.
Most bikemagon van hirdetve egy szürke 2006os trmission, nagyon nagynak néz ki, de máshol nem lelek.
A legjobb az lenne, ha a mostanit át lehetne szabni, hogy többet mozogjon 120as Black telóval használnám.
ja szerintem a régit nem nagyon lehet meghekkelni több mozgásra
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2785
Posted 2009. February 28. - 11:04
Másik láma kérdés. Vennék trmissiont, de a mérettel gázban vagyok. Ha a mostani 18as vázam 135mm kormányszárral, tökig hátrahúzott nyereggel (jelzésig) 2cm-rel hosszabb, mint a megfelelõ (ha lenézek, a kormánytól kb 2 centivel van beljebb az elsõ tengely), akkor egy kb 21es trmission váz (geót sehol sem lelni) nem lesz túl nagy, vagy lomha és rövid stucnival nem fogja emelgetni az orrát?
Nem errõl, de ugyanekkora vázról beszélek:
http://rowery-happy....es/IMG_4454.JPG
Régen is 17, 19, 21 volt a transmission mérete? Lehet ez a 21es? Bocsi ha ismét hülyeségeket kérdezek, de ezek a méretek annyira összevissza mennek, volt nálam kölcsönbe egy 20as merev merida, az kényelmes volt, de lomha, aztán a héten kipróbáltam a zsír új trmissionöket, 19est, az jó volt, a 17eset jobban tudtam kezelni, de az meg kicsi volt. A mostani 18asból kiindulva jobb lenne méret miatt egy nagyobb, de akkor ugrik a könnyebb kezelhetõség.
Most bikemagon van hirdetve egy szürke 2006os trmission, nagyon nagynak néz ki, de máshol nem lelek.
A legjobb az lenne, ha a mostanit át lehetne szabni, hogy többet mozogjon 120as Black telóval használnám.
#2786
Posted 2009. February 28. - 10:28
A "szar geo" pedig egy elég szubjektív dolog.
Gondoltam rá én is, hogy felvetem, hogy ezt így hogy...?!
#2787
Posted 2009. February 28. - 10:11
mindenesetre májer faktorban azt hiszem a Yeti vezet, a többirõl ezen két vár esetén én nem tudok nyilatkozni.
A "szar geo" pedig egy elég szubjektív dolog. Én pl a rövid pilótafülkét részesítem elõnyben, nekem az kényelmes - ezért is imádom a spec(je)im
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#2788
Posted 2009. February 27. - 21:42
én pl nem lennék hajlandó egy valag pénzt fizetni hogy görnyedhessek egy szar geójú de amúgy májer vázon (nem szeretem a rövid vázakat, ezért nem jön be pl a Rocky geója) ezt értettem észérv alatt.esszeru elvek alapjan kikotne a szokasos 4esnel
stumpjumper
xtc
kula
8500
ha mar ennel egzotikusabb kell [mas emberek mas szempontok] akkor rangsorolhatunk a majerfaktor alapjan is. igaz az meg kisse szubjektiv. szerintem a RM is eleg egzotikus, foleg Magyarorszagon. a Yeti viszont kisebb szerias, vilagszerte kevesebb fut belole. plusz mivel az az uj, en azt valasztanam.
Az RM 2007-ben már igazoltan tajvani gyártónál készíttette a vázait. 2005-2006 környékén helyezték ki a gyártást, így igen nagy valószínûséggel már a Vertex is a ferdeszemûeknél készült.
plusz azelõtt easton rad, meg ultralight csõbõl készültek, azóte mag valami gyengébb minõségbõl ami még elvileg mindig easton csak vmi nem annyira jó.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2789
Posted 2009. February 27. - 21:19
esetleg nem lenne célszerûbb észérvek alapján választani májerfaktor helyett ?
ha meg ez a 2 akkor egyértelmûan az amelik új..
esszeru elvek alapjan kikotne a szokasos 4esnel
stumpjumper
xtc
kula
8500
ha mar ennel egzotikusabb kell [mas emberek mas szempontok] akkor rangsorolhatunk a majerfaktor alapjan is. igaz az meg kisse szubjektiv. szerintem a RM is eleg egzotikus, foleg Magyarorszagon. a Yeti viszont kisebb szerias, vilagszerte kevesebb fut belole. plusz mivel az az uj, en azt valasztanam.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2790
Posted 2009. February 27. - 21:16
#2791
Posted 2009. February 27. - 21:02
esetleg nem lenne célszerûbb észérvek alapján választani májerfaktor helyett ?Ha választhatnátok Rocky Mountain Vertex Team (pár éves bordó/fehér), vagy Yeti ARC (új, türkiz/fehér) között? Melyiknek nagyobb a respektje?
ha meg ez a 2 akkor egyértelmûan az amelik új..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2792
Posted 2009. February 27. - 18:01
most nem akarok ujabb flame-t inditani, tudja mindenki hogy ettol fuggetlenul meg jo
csak gondoltam szolok.
yetik kozul csak a "special project" vazakat hegesztik coloradoban. [303, 4X, versenyvazak, ill. prototipusok] a tobbi [pl az 575-om is] mind tajvan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2793
Posted 2009. February 27. - 17:09
#2794
Posted 2009. February 27. - 12:12
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2795
Posted 2009. February 27. - 12:10
#2796
Posted 2009. February 26. - 06:58
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2797
Posted 2009. February 25. - 22:11
Nem kell utána festeni ha valamit hegesztünk ezzel fújjuk le és kész!
hm. a boltosom azt mondta kérdésre, hogy tulképp az egész nem igazán szükséges, de ha mindenképpen akarom, akkor elvileg elég ha wd40-et fújok bele. a lényeg, hogy kicsit átforgatva igyekezzek eloszlatni a cuccot a belsõ falon, aztán hagyjak neki idõt "megkötni".
még kitalálom. köszi.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2798
Posted 2009. February 25. - 18:23
Bár én nem szeretem, de helyedben a Specit választanám.nagy dilemma, és kérdés:
2006os scott ransom 20 (karbon) vázról vélemény?
ha azt tudná amit írnak a marketingesek róla, akkor tökéletes lenne, de sajnos neten utánaolvasva gondok vannak a karbonnal, meg az equalizer taggal is..
mi a véleményetek, beleugorjak ebbe, vagy vegyek inkább egy speci endurót/pitch-et/ giant reign-x-et?
(gemini helyett kell valami öreguras, sokat mozgó, könnyû am gép...)
#2799
Posted 2009. February 25. - 17:54
Nem kell utána festeni ha valamit hegesztünk ezzel fújjuk le és kész!igen, néztem ilyet is. elvileg nem rossz, de nem tudom utánna festeni, így ez a nicro izé jobbnak tûnik.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2800
Posted 2009. February 25. - 17:47
2006os scott ransom 20 (karbon) vázról vélemény?
ha azt tudná amit írnak a marketingesek róla, akkor tökéletes lenne, de sajnos neten utánaolvasva gondok vannak a karbonnal, meg az equalizer taggal is..
mi a véleményetek, beleugorjak ebbe, vagy vegyek inkább egy speci endurót/pitch-et/ giant reign-x-et?
(gemini helyett kell valami öreguras, sokat mozgó, könnyû am gép...)