Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
11007 hozzászólás a témában

#2061
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

az is igaz.

az az igasság nem tudom milyen volt amit próbáltam. konkrétan ez az volt amit a faktor árul aftermarket, de hogy gyárilag a konnákban milyen van az passz.


no igen. ez a bajom az aftermarket rugostag vasarlassal ugy altalaban. lehet hogy ket vaz ugyanakkora szemtavolsagu tagot fogad, de az egyiknek 2:1 attetele van a masiknak meg 3:1, akkor ugyanaz a tag mashogy fog bennuk mukodni.

ha komplett veszed a bringat, akkor van ra esely hogy a gyarto ugy rendelte a fox-tol a tagokat hogy megadta a vaz parametereit, es ahoz kepest lettek hangolva.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2062
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Tudod milyet káromkodtam,mikor megláttam a Speeder vázamat?
Ezért akartam Phd-ra cserélni, de lehet az sem jó megoldás.

ím a megoldás :

http://www2.merida-b...ikes.Detail.156
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2063
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás

Kartársak!

fejcsük már meg, mért van az hogy az általam ismert összes gyártó (még a speci is, akik nem a rövid vázakról híresek) a fitneszz vázait 2-3 centivel rövidebb vizszintes felsõcsõhosszal gyártja mint az -szerintem- ideális lenne ?
a fitnessz bájk elvileg ugye sportosabb felhasználásra van kitalálva, így viszont olyan pozicióban ül rajta a user mint egy nagyfaternak tervezett trekkingen, ami viszont nem feltétlen a hatékony tekerést támogatja. vagy rosszul gondolom ?

számokban :
pl egy nekem jó (176 cm) monti vagy cross bringa 58-59cm között, egy ugyanehhez a testmagassághoz ajámlott fitnessz váz 55,5-56 cm. az oké hogy ekörül van egy outié is de ott az ormótlan kormány miatt úgyis végégfexik a vázon a polgár.

Tudod milyet káromkodtam,mikor megláttam a Speeder vázamat?
Ezért akartam Phd-ra cserélni, de lehet az sem jó megoldás.

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#2064
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

de az RP23-bol is van ezer fele attol fuggoen hogy milyenre van hangolva a csillapitas merteke. van rajta 3 vonal, es az mutatja hogy melyik van beszinezve. compression tune a kek szinu [nalam a legnagyobb csik], a rebound tune a piros [kozepso]

Feltöltött kép

az is igaz.

az az igasság nem tudom milyen volt amit próbáltam. konkrétan ez az volt amit a faktor árul aftermarket, de hogy gyárilag a konnákban milyen van az passz.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2065
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de az RP23-bol is van ezer fele attol fuggoen hogy milyenre van hangolva a csillapitas merteke. van rajta 3 vonal, es az mutatja hogy melyik van beszinezve. compression tune a kek szinu [nalam a legnagyobb csik], a rebound tune a piros [kozepso]

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2066
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

ej Tig.. hát nem könnyíted meg a döntést..:) a supreme valahogy szimpatikusabb a kidolgozatlanabb hátsó traktus ellenére is. meg a különbözetbõl megvan a kormánycsapágy, nyeregcsõ és az elsõváltó is.
nem faktorikus a váz, így tagcsere opció kilõve. egyébként miért lenne érdemes rp helyett dhx?

szebben mozog

az rp23 nál én túl erõsnek éreztem a propedalt még nyílt állásban is. persze ez valszínû csak akkor érzed ha elõtte volt mondjuk dhx-ed vagy rp3-ad. amúgy kiváló tag az is szal durva 10-ezreket nem ér a különbség.
amúgy én is a supremet venném, amennyiben megbízható a forrás, meg gari stb.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2067
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás

nem biztos hogy érezhetõ azok a 10-ed fokok amit konáék mérnek. én mentem 08-assal teljesen jól lehetett vele mászni. és a 17-es pont jó volt a 176 centihez. amúgy elsõ 3 szögük biztos hogy ugyanaz, az idei 6" meg sztem igazából 5.5". viszont az újanak igényesebb a hátsó rész kidolgozása. supreme ellenben nem nagyon lesz több db itthó. :)
tagból viszont nekem az rp2 szimpibb, a 23 sztem csak parasztvakítás, tök felesleges az a +3 állítás. konánál nagyjából úgyis csak a legkeményebbet tudod használni meg a nyitottat.

ed : ha meg faktorikus beszerzés, megkérdezném mennyi az upgrade dhx-air tagra .


ej Tig.. hát nem könnyíted meg a döntést..:) a supreme valahogy szimpatikusabb a kidolgozatlanabb hátsó traktus ellenére is. meg a különbözetbõl megvan a kormánycsapágy, nyeregcsõ és az elsõváltó is.
nem faktorikus a váz, így tagcsere opció kilõve. egyébként miért lenne érdemes rp helyett dhx?

#2068
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
vhogy nekem az URT ugrott be róla, aztán megnézegettem a gt lapján az elvet
hát
nem volt meggyõzõ
attól függ, mit mond árban a srác, illetve kiccsaládom :-)

#2069
togo

togo

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
http://piacter.bikem...=265978&cat=all

jónak tûnik árban, érdemes rá benevezni?

#2070
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

dik
a GT i-drájv téma mennyire nem URT?
vagy nagyon blokkolgatom a ruggózást, ha kiállok nyeregbõl tekeregni?
egészern pontosan erre a verzióra gondoltam:
http://www.gtbicycle...0-i-Drive-5-2.0


iDrive nem URT igazából, a monoblokk a lengõkartól függetlenül tud mozogni, és kicsit rugalmasan, de az elsõ háromszöghöz van rögzítve. Nagyon régen a régi iDrive-os Ruckussal mentem, nem érzõdött sokkal másabbnak, mint bármelyik gép, de sztem hacsak nem vagy GT fan, tök felesleges ilyenben gondolkodni, túlkomplikált félmegoldás,ennél biztos vannak jobb vázak is hasonló árban.

#2071
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

'08 dawg supreme 180ért vs. '09 dawg 210ért, mindkettõ új. elõbbi mellett ár, tag, szín; utóbbi mellett rugóút és az, hogy idei. meg talán az, h. meredekebbek a szögei s talán mászni könnyebben vele(bár a canyonnal is felküzdöttem magam eddig midnenhova, pedig sokak szerint csopperes).
ötletekjavaslatok?
savanyú! apróbeli ájdrájvot nézegeted? vele még soulrider-es hirdetéskorában szemeztem(tag nélkül 89volt).

nem biztos hogy érezhetõ azok a 10-ed fokok amit konáék mérnek. én mentem 08-assal teljesen jól lehetett vele mászni. és a 17-es pont jó volt a 176 centihez. amúgy elsõ 3 szögük biztos hogy ugyanaz, az idei 6" meg sztem igazából 5.5". viszont az újanak igényesebb a hátsó rész kidolgozása. supreme ellenben nem nagyon lesz több db itthó. :)
tagból viszont nekem az rp2 szimpibb, a 23 sztem csak parasztvakítás, tök felesleges az a +3 állítás. konánál nagyjából úgyis csak a legkeményebbet tudod használni meg a nyitottat.

ed : ha meg faktorikus beszerzés, megkérdezném mennyi az upgrade dhx-air tagra .
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2072
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás
'08 dawg supreme 180ért vs. '09 dawg 210ért, mindkettõ új. elõbbi mellett ár, tag, szín; utóbbi mellett rugóút és az, hogy idei. meg talán az, h. meredekebbek a szögei s talán mászni könnyebben vele(bár a canyonnal is felküzdöttem magam eddig midnenhova, pedig sokak szerint csopperes).
ötletekjavaslatok?
savanyú! apróbeli ájdrájvot nézegeted? vele még soulrider-es hirdetéskorában szemeztem(tag nélkül 89volt).

#2073
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
dik
a GT i-drájv téma mennyire nem URT?
vagy nagyon blokkolgatom a ruggózást, ha kiállok nyeregbõl tekeregni?
egészern pontosan erre a verzióra gondoltam:
http://www.gtbicycle...0-i-Drive-5-2.0

#2074
bardocz

bardocz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 464 hozzászólás
Elõbb fordítsd meg a stucnit, ha még nem tetted, lehet elég, és nem kell fölöslegesen költened.

#2075
hdcsaba87

hdcsaba87

    vendég

  • fórumtag
  • 42 hozzászólás
Köszönöm a válaszokat, ezért most új vázat nem fogok venni, hisz kb 1,5 hete vettem. A boltba aztmondták, hogy a "vázméret jó".
Kicsit magasnak érzem a kormányt, de ezen majd egy egyenes kormánnyal tudok segíteni.
Max, ha még akkor is magas, akkor egy alacsonyabb kormánycsapágyat kellene vennem.
De kényelmes nagyon, 60km volt a max egy nap eddig, a hátam nem fájt tõle szerencsére.

#2076
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

És, ha nagy akkor miben fogom látni kárát versenyen?

rossz esetben a zacsi fogja verdesni a felsõcsövet, megfájdul a hátad..

#2077
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Hello, nézegettem Marathon versenyrõl képeket. És azt vettem észre, hogy mindenkinek ki van húzva az üléscsöve maxra.
Mi a gyakorlati haszna ennek?
183cm vok 20"os vázat vettem magamnak. Az jó?

Én 187 cm vagyok és 19" van mondjuk Speci ami ugye hosszú váz. Kicsit nehezebb a váz és nem olyan fordulékony, nem lehet olyan könnyen ,,tenni" a bicajt, most még egy 17" vázzal van összerakva na ezt nagyon lehet rakni, fordulékonyabb mint a 19-es, a 19" meg fordulékonyabb mint a 20".

#2078
hdcsaba87

hdcsaba87

    vendég

  • fórumtag
  • 42 hozzászólás
És, ha nagy akkor miben fogom látni kárát versenyen?

#2079
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
szerintem az nagy, én 181 cmrel használok 19"es vázat, 350mm-es csõvel és egyáltalán nincs kihúzva túlzottan.

#2080
hdcsaba87

hdcsaba87

    vendég

  • fórumtag
  • 42 hozzászólás
Hello, nézegettem Marathon versenyrõl képeket. És azt vettem észre, hogy mindenkinek ki van húzva az üléscsöve maxra.
Mi a gyakorlati haszna ennek?
183cm vok 20"os vázat vettem magamnak. Az jó?