Solo air verziónál jobb a Dual position air? Német szerviz azt mondta, hogy a Solo Air-el van általában kevesebb gond. Kérhetem a garanciális cserét Dual Air-re. Ha azt nem fogadják el, akkor önköltségre is kérhetem a cserét. Ugye a Dual Air annyival többet tud, hogy állítható az útja a telónak, de ezen kívül érdemes kicseréltetni? Felépítésileg jobb? Köszönöm a segítséget! 2014-es Pike modellről beszélek.
Picit hasonló csattogó hangot adott ki a Lyrik-em (szintén solo-air). Annyira meghatározhatatlan volt a hang forrása, hogy mindenre gyanakodtam, bringán ülve meg a kormányon is éreztem a kopogását. (a bringa jól vezeti a hangot) Bár nálam annyiban más volt a helyzet, hogy összenyomódás után a visszaútra irányváltáskor csattogott, bármilyen szakaszán a rugóútnak, bármilyen csillapítás beállításnál, bármilyen légnyomásnál.
Amúgy is szét akartam szedni, mert kapott egy RC2DH egységet, és az ahhoz való visszaút-csillapítást, és gondoltam akkor már megnézem a levegős oldalt is, mert főleg arra gyanakodtam.
Aztán odáig nem kellett elmennem, mert a rebound egységet kicserélve meg is szűnt a csattogás.
Ilyen volt, mint ezen a videón:
Amúgy szerintem a Solo-air egyszerűbb, talán kevésbé hajlamos meghibásodni. Én nem cserélném.